Aποκάλυψη

15 Μαρτίου, 2007 § 21 Σχόλια

tonyshafrazi2_2.jpg

Για 3 ολόκληρα λεπτά , περίμενα να γίνει το φανάρι πράσινο χθες το απόγευμα λίγο πριν από τη πλατεία Μαβίλη , για 3 ολόκληρα λεπτά στεκόμουν και ένιωθα όλη την ευδαιμονία να μπαίνει και να με ζαλίζει και να μυρμηγκιάζει ευχάριστα τη σπονδυλική μου στήλη ένιωθα πως για αυτές τις ελάχιστες στιγμές είχαν πέσει πάνω μου όλοι οι προβολείς από το broadway και όλοι από κάτω με χειροκροτούσαν και μου πέταγαν κόκκινα τριαντάφυλλα , εγώ αν εκείνη τη στιγμή το ήθελα θα μπορούσα να πετάξω , μου είχαν χαρίσει το σπαθί των τζεντάι και ήμουν δυνατή για να σώσω τον κόσμο.
Ολόκληρο αν έπρεπε.
Μου έκαναν πρόταση για καινούρια δουλειά και είχα μόλις ζήσει τις στιγμές της αποδοχής μιας προσωπικής επιτυχίας.
Έκλεισα τα μάτια μου για να κλειδώσω εκείνα τα 3 λεπτά υπερρεαλιστικής ευτυχίας.

§ 21 Responses to Aποκάλυψη

  • Ο/Η elsa λέει:

    Συγχαρητήρια!!! Απ’τις στιγμές που περπατάς και χαμογελάς σα χαζό και οι γύρω σου αναρωτιούνται, αλλά ούτε που σε νοιάζει κιόλας, παρόλο που αγαπάς όλο τον κόσμο! lol ούτε σε μένα να γινόταν η πρόταση. 😛

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    ΕΛΣΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!
    ;)))))

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Εκεί που κουβεντιάζαμε το Σάββατο;

    Wow! Θερμότατα συγχαρητήρια! Είσαι σκέτη φωτιά ρε συ!!! 🙂

  • Ο/Η Despina λέει:

    bravo koritsaki gia tin kainourgia douleia!!!
    ola kala??
    Se eperna xthes tilefono kai to eixes klisto 😦
    filia polla,
    Despina

  • Ο/Η J.McManus λέει:

    […]Μου έκαναν πρόταση για καινούρια δουλειά και είχα μόλις ζήσει τις στιγμές της αποδοχής μιας προσωπικής επιτυχίας.[…]

    Στην πρόταση Γάμου να σε δω τι θα αποκάνεις πατριώτισα!
    χοχοχοχοχοχοχοχοχο

    Τα συχαρίκια στην μανδάμ από εμένα!

  • Ο/Η FuSmOKer λέει:

    Πολύ όμορφα είναι όταν παίζει τόση αυτοπεποίθηση.
    Γιατί ένα τέτοιο γεγονός σου δίνει σίγουρα αυτοπεποίθηση.
    Και ‘τροφή’ για υπερβατικές σκέψεις.
    Η φράση σου ‘3 λεπτά υπερρεαλιστικής ευτυχίας’ μου άρεσε πολύ!

    Καλή επιτυχία στην καινούρια σου δουλειά και πάτα γερά με τσαμπουκά και θάρρος εκεί μέσα!

    PS: Εγώ θα χτύπαγα και κάνα-δυο hot-dog (είναι που πεινάω τώρα..)

  • Ευγε!!! κι εις ανώτερα!!!! και δήμαρχος!!!

    ΥΓ Γεμισα με θαυμαστικά για να εκφράσω την χαρά μου αλλά και να αναπληρώσω αυτά που δεν έβαλα στον πασκάλ.

  • Τώρα είδα την φωτο, Lachapel=θεός!

  • Ο/Η κατερίνα λέει:

    σου παει να χαμογελας απο ευτυχια,σε εχω δει και μ’αρεσεις…

  • Ο/Η Adonios λέει:

    Είναι όμορφο να χαμογελάς χωρίς αιτία μα ακόμα πιο όμορφο όταν έχεις τέτοιους λόγους! 🙂
    Και εις ανώτερα και καλή δύναμη.

  • Ο/Η Lee λέει:

    Μπραβο βρε! Η ανανεωση σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μας, μας κανει να αισθανομαστε πιο ζωντανοι. Κάθε επιτυχία στην καινούρια σου σταδιοδρομία. : )

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    mpampakis
    ναι !αυτήηηηηηηηηηη!ξεπέρασα τα κατεστημένα των συνεντεύξεων ;P
    despina
    εσένα θα σε τηλεφωνήσουμε εντός της ημέρας για κρίσιμα ραντεβού!
    mac
    εδώ έζησα την ανείπωτη ευτυχία για 3 λεπτά ,στην πρόταση γάμου θα ζησώ μια κρητική «μελωδια της ευτυχίας»
    ;PPPPPPPPpppppPPPPPP
    FuSmOKer
    ε όχι και hotdog !έχουμε και μια σιλουέτα να κρατήσουμε!πάντως ένα κοκταίηλ μαρτίνι το ήπια στο μπρίκι μετά.cheers!
    σπερμα_το_ζΩάριο
    ε οχι και δημαρχος. !!!!!!!!σου ξέφυγαν μερικά θαυμαστικα ;PPp
    κατερίνα
    αντε βρε ,τέτοια λες και με τουμπάρειις
    adonios
    :)))) ευχαριστώ

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    lee γράφαμε μαζί μου φαίνεται.Ευχαριστώ κούκλα!

  • Ο/Η Mumm25 λέει:

    Μπράβο Μαργαρίτα από ότι κατάλαβα βρήκες δουλειά και μαλιστά την ήθελες και πολύ.. Πιστεύω ότι η ώρα που βγήκες απο την συνεντευξη θα ήταν μαγική, ετσι ένιωσα και γω πριν 2 μέρες μόνο που δεν έχω απαντήσει ακόμα θετικά την Δευτέρα θα πάρω την τελική απόφαση.. Το συναίσθημα του ότι σε αποδέχονται ότι είδαν κάτι στο βιογραφικό σου που τους έκανε κλικ και σε επέλεξαν είναι το κάτι άλλο..
    Πάντα τέτοια….!

  • Ο/Η Adonios λέει:

    Μόνο που δεν μας είπες τι δουλειά είναι!!! (Σ’εμάς που δεν σε ξέρουμε και πολύ καλά!) 🙂

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    mumm25
    ελπίζω να πάρεις την απόφαση που είναι πιο κοντά στο ένστικτό σου.Μερικές φορές βοηθά πολύ.
    πάντα τέτοια και στις δυό μας!
    thelastrealanwnymous
    ευχαριστώ αγαπητέ 😉
    adonios
    δημοσιοσχετίστρια είμαι αγαπητέ μου κύριε
    😉

  • Ο/Η Adonios λέει:

    Εντάξει δεσποινίς Μαργαρίτα να το έχουμε στα υπ’όψιν αν σας χρειαστούμε κάποια στιγμή!

  • Ο/Η alepou λέει:

    Πάντα τέτοια! Σου εύχομαι επιτυχίες και προσωπική ευτυχία Μαργαρίτα!

  • Ο/Η Guadalquivir λέει:

    Συγχαρητήρια και από το μακρινό βορρά! Είθε η νέα σου δουλειά να σε φέρνει πλησιέστερα στους στόχους σου.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Aποκάλυψη at superficial intelligence.

meta