Περνάω μια φάση

Σεπτεμβρίου 23, 2010 § 2 Σχόλια

Που είναι σαν να παρακολουθώ την ζωή μου από ψηλά. Αλλά με την καλή έννοια.

Ότι κατάλαβες. Είναι σαν έχεις γίνει επισήμως σουπερμαν  και να ψαχνεις ακομα για τα κοτλε παντελόνια του Κλαρκ Κεντ.

Tagged:

§ 2 Responses to Περνάω μια φάση

  • Ο/Η Chuck Bass λέει:

    εμεις δηλαδη τη ζωή μας απο που νομίζεις οτι την κοιτάμε??αφου χαμηλά μας πατάνε τα αυτοκινητα.σαν το lost εισαι?μια πας flash forward,μια flash back?εγω ειμαι ο flash gordon.χαρηκα.πολλα παιδια στεναχωρηθηκαν που έφυγες αποτομα απο twitter.καποια άλλα νομιζαν οτι κάτι έπαθες.τεσπα δεν μιλω άλλο.τελειωνει και η τηλεκάρτα.ενα τελευταιο.οτι χερούλι βρισκεις μάθε να το κρατας.ουτε εγω ξερω να το κάνω αλλα το λέω σαν γιατροσόφι.σε περιμενουμε.greek twitterland.bye

    ps.ειδες η diesel ass-kicking campaign?

    • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

      ρε με συγκινησες. Ποπο 🙂
      Η αλήθεια ειναι πως δεν περίμενα να γίνει τοση φασαρία. Τον λογαριασμό τον είχα κλεισει απο το Σάββατο, και δεν πίστευα πως θα το έπαιρνε κάποιος είδηση.
      Στο τουητερ θα ξαναγυρίσω οταν θα μπορεί να είναι πάλι κομματάκι της ζωής μου, και όχι η ζωή μου.
      Στο ενδιάμεσο έχω να γεμίσω πολλά κενα 😉
      παω να δω την καμπάνια της Diesel τωρα

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Περνάω μια φάση at superficial intelligence.

meta

