Post Hip

Ιουνίου 14, 2010 § 21 Σχόλια

Post Hip

( και λίγη ενοχή επαρχιωτίλας)

Αν η Αθήνα είναι μια μεγάλη σπανακόπιτα , ένα κομμάτι,  κάτι  λίγο παραπάνω από το 1/3 πάει σε όλους εμας από 25 μέχρι 40 που την ζούμε και δουλευουμε . Από αυτο το μεγαλούτσικο  κομμάτι βγάζουμε κάτι λίγο παραπάνω από το μισό που είναι όλοι αυτοί οι συνομήλικοι μας που ζουν στην Αθήνα αλλά σε ένα παράλληλο σύμπαν από εμάς. Είναι εκείνοι που ζουν μέσα σε άλλη φούσκα, διασκεδάζουν και φλερτάρουν αλλού, σχολιάζουν διαφορετικά και γενικότερα κοιταζομαστε σαν ξένοι. Όλα αυτά  σε μια πόλη όχι και τόσο μεγάλη που πολλοί μονολογούν πως είναι φρικτή, εγώ πάλι λέω πως ποτέ δεν εκτιμήσαμε την ασχήμια της.

Μένει λοιπόν κατι λιγότερο από το μισό του 1/3 της σπανακόπιτας που είμαστε όλοι εμείς. Αυτοί δηλαδή που τρέχουμε στο κέντρο για ποτό , μαγειρεύουμε περιεργες μακαρονάδες χωρίς κρέμα γάλακτος στα σπίτια μας, τρέχουμε σε κουλές συναυλίες , ξέρουμε ποιο είναι το vanity fair και έχουμε την τηλεόραση σαν εξωτικό κιτς ποτό με ομπρελίτσα ( που μας αρέσει όμως).

Δεν είμαστε και πολλοί. Στην πραγματικότητα είμαστε σχετικά λίγοι, πράγμα εξαιρετικά δύσκολο για τα γκομενικά και τα επαγγελματικά μας,  αφού  στο τέλος κάπου θα ματα ξανα συναντηθούμε.

* υποσημείωση προς κορίτσια – για αυτό παρακαλώ προσεξτε την διαχείρηση πρώην αγοριών. Σημαντικό.

Συνεχίζουμε λοιπόν εμείς οι λίγοι να βγαίνουμε σε κεινα τα συγκεκριμένα και ο κωδικός μεταξύ μας είναι λίγο περίεργος, δεν συμπαθιόμαστε και πολύ μεταξύ μας. Υπάρχει μια ενδόμυχη, σχεδόν απειλητική υπόσχεση πως δεν θα κάνουμε ποτέ ειρήνη. Δεν έχουμε όρεξη να τα παμε καλά.

Όλα τα κομμάτια της σπανακόπιτας όμως  πεθαίνουν για την πόζα. Ζούμε για να μιμούμαστε πως είμαστε σε μια άλλη πόλη. Ο καθένας με τον τρόπο του και όσο αντέξει . Υπάρχουν και κάστες  στα ποζερί . Όλα με ένα κοινό σημείο – κανείς δεν παραδέχεται ότι το κάνει.

Τώρα εγώ που (λέμε ) πως βγαίνω γιατί είμαι και μούχλα, αλλά πες πως έχω πάντα τις κατάλληλες παρεες  και καταφέρνω να πηγαίνω πάντα εκεί που θα πάνε μετά οι άλλοι .Κάτι τέτοιο τελοσπάντων. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στην πόλη που ζούμε γιατί το ποζερί  σε κείνα τα μέρη και μεταξύ μας επιβάλλει να φωνάζουμε δυνατά  πως γνωρίζουμε το hip.  Αυτή  η μικρό κομμάτι της σπανακόπιτας ζει για να διακηρύσσει πως δεν ανήκει σε αυτό – η πλάκα είναι πως έχει βουτήξει το δάχτυλο στο μέλι και το πιπιλίζει ηδονικά.

Αυτοί κρατάνε την σημαία ψηλά. Είναι λίγοι αλλά πανίσχυροι . Φοράνε την ίδια στολή του εναλλακτικού ή-κάτι-τέτοιο. Τα κορίτσια δεν γίνονται εύκολα γυναίκες – μέση κώλος βυζιά δεν φαίνονται εύκολα στα ρούχα. Τα αγόρια ακολουθούν τους  κοινούς κωδικούς τους ατημέλητα καταστροφικού. Δηλαδή εκείνο που είσαι παιδί εκατομμυριούχων στο Μανχάτταν αλλά δεν σε νοιάζει ? Αυτό.

Καμιά φορά εκνευρίζομαι . Η ομάδα αυτή διαπνέει ένα εντονο κουλνες  που εγώ δεν το χα ποτέ γιατί παρέμενα κωμικά εγώ – από αυτά τα εγώ που δεν ξέρεις και ακριβώς ποιος είσαι αλλά το παλεύεις φιλότιμα ρε παιδάκι μου. Αυτοί όμως έχουν διαλέξει τον ρόλο και τον έχουν προβάρει κιολας, τα παιδιά αυτά κινούνται σε μια λεπτή, διαχωριστική, και τόσο κουλ γραμμή . Υπάρχει κοινή σκηνοθετική άποψη, έχουν το ίδιο μπλαζέ ύφος, τον ίδιο εκνευρισμό για το παραγνωρισμένο, και την τρυφερή συμπάθεια προς το κάψιμο. Συνήθως χαίρονται να καίγονται . Είναι καταβάθος περιζήτητοι και συνήθως το ξέρουν .

Καμιά φορά εκνευρίζομαι ακόμα περισσότερο. Είμαι πια 32, αρκετά μεγάλη για να γίνω έτσι, αλλά νιώθω μικρή για να γίνω αλλιώς. Το μπλαζέ τους θα μου ταίριαζε, δεν μου πετυχαίνει ποτέ, οι μουσικές τους πολλές φορές μου φαίνονται ίδιες , τα πάρτυ που μυστικά περηφανεύονται είναι σαν τις παρτουζες. Πάντα γίνονται δίπλα σου αλλά εσύ το παίρνεις χαμπάρι την άλλη μέρα.

Πιθανότατα και εγώ όλα αυτά τα έχω πάρει πρέφα την επόμενη μέρα. Και ας έχω την αίσθηση πως είμαι δίπλα τους. Γιατί αναπόφευκτα δεν θα γίνω ποτέ έτσι, πιθανότατα είμαι αυτή που θα τους παρακολουθεί πάντα από το θεωρείο,  είμαι αυτή που ειμαι πια 32.

Είμαι αυτή που τρέχει σε άλλη κούρσα, λίγο δοκιμαστική αλλά καλά πατημένη

Πολύ μεγάλη για αυτό, πολύ μικρή για το άλλο

Post Hip.

§ 21 Responses to Post Hip

  • Φαντάσου εμένα που είμαι μις ετών 39… (άμα γίνεις χίπστερ θα σε κόψω από φίλη)

  • Ο/Η tougo λέει:

    Θα μείνω στο κομμάτι που δεν συμπαθιόμαστε και θα πω πως σαν πρώην μέλος αυτού του κομματιού της πίττας… It’s so fracking true. Γι´αυτο και έκοψα την καλημέρα και στις πέτρες…για τρίτη φορά. Ευτυχώς αυτή την φορά δεν με αναζήτησε κανείς και έτσι βρήκα τον πραγματικό μου εαυτό. Και αυτός είμαι εγώ και χαίρομαι που δεν ανήκω πιά σε καμία κατηγορία αυτού του κειμένου.

    🙂

    • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

      φίλε να σου πω κάτι? Ολοι κάνουμε τις επαναστάσεις μας και νομιζουμε πως μας έχουμε βρει. Και μετα έρχεται η ζωή, σε ξεπερνάει ξανά, και αγωνιάς ξανά να ανήκεις καπου. Και φτου απ’την αρχή.
      Δεν είναι πολύ ωραίο όμως το όλο αυτό ?

      • Ο/Η tougo λέει:

        Δεν είπα ότι δεν ανήκω κάπου. Απλά πλέον ( και εγώ 32 είμαι ) για πρώτη φορά νιώθω σίγουρος. Οπότε αν δεν σου αρέσει κάτι άλλαξε το. Όσο κλισέ και αν ακούγεται.

  • Ο/Η cinnamon λέει:

    hip is so gucking uncool. extremely passé and last season… 32 is the new 22 so u are soooo young. please don’t become a hipster

  • Ο/Η suigenerisav λέει:

    καιρό είχα να σε διαβάσω ..
    μου βγαλες μια νοσταλγία-και μια επιθυμία να πιούμε καμιά ρακή

  • Ο/Η suigenerisav λέει:

    a) eisai offside-giati oi epithymies twn anthrwpwn einai aparaviastes .., b) me taytizeis me tous filous mou, c) tha ithela na pistepsw oti xereis pou vriskomai-ara pws -dystyhws gia mena- i ‘nostalgia’ mou einai pros to paron toulahiston anefarmosth ..
    an pali, aplws me psarwneis me humouraki, vgainw egw sth sentra .. 😉

  • Ο/Η mmedekourelle λέει:

    Αγαπητή Μαργαρίτα, το post σου, με πρωταγωνίστρια την σπανακόπιτα εκτός από το ότι μου άνοιξε την όρεξη, με άρεσε και πολύ. Και με άγγιξε. Και την gourmandise πλευρά μου αλλά και την άλλη που πολυ συχνά ταυτίζεται με αποξενωμένο σπανακοπιτοκόμματο. Αλλά είναι μεγάλη ιστορία…

  • Ο/Η suigenerisav λέει:

    nai.. to ehw hasei .. (milame gia eshato shmeio allotriwshs ..)
    na mou steileis mail-na se parw egw-(xanalew..) elpizw na eheis katalavei POU eimai .. lol

  • Ο/Η kitsosmitsos λέει:

    Πόσο μ’αρέσει η σπανακόπιτα δε λέγεται! Και η Αθήνα βεβαίως-βεβαίως…

  • Ο/Η ΒΙΒΗ λέει:

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ?
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!

  • Ο/Η Stitch λέει:

    Για το bios λες ? 😛

  • Ο/Η Stitch λέει:

    Εγώ ποτέ 😛 και μπορώ να το εξηγήσω κιόλας 😀

  • Ο/Η marizz λέει:

    how horrifyingly true! δυστυχώς ξέρω πολύ καλά τι λες,
    σκεφτόμουν τις προάλλες για μια συναυλία πως είναι για να πάνε τα 25somethings να τα σπάσουν και ξέρω πολύ καλά πως κάποτε θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη, δυστυχώς παρά την κουλαμάρα που παραμένει, για τους 25άρηδες είμαι μια κυρία που της μιλούν στον πληθυντικό και ναι, έχω κλείσει τα 35, και ναι, είμαι πολύ μεγάλη για να είμαι σαν αυτούς και πολύ μικρή για να είμαι σαν τους άλλους

  • Ο/Η Evi λέει:

    Επιτέλους κάποιος που κράζει τα ποζέρια!!!!Ευχαριστώ μαργαρίτα!!!
    Και ευτυχώς που δεν θα γίνεις ποτέ έτσι!!! Είμαι περήφανη για σένα.

    Και πίστεψέ με είναι πολύ χειρότερο να βρίσκεσαι στην καρδιά αυτής της ομαδούλας. Τους τρώω στην μάπα κάθε μέρα, στην σχολή, στις βόλτες, στα μπαρ…ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ! Σε σημείο που να παθαίνω κρίσης ταυτότητας τύπου «έπρεπε να είμαι και εγώ έτσι?» . Αλλά απλά αποφασίσα να είμαι ο εαυτός μου και απόλαμβάνω τα πλεονεκτήματα του να είσαι πυγαία αυθόρμητος και να μην είσαι στημένος. Βέβεαια το μόνο κουσούρι που μου έχει μείνει από την όλη κατάσταση είναι να τους κράζω και να τους σνομπάρω ασύστολα.
    Έλεος πια με την ποζεριά σε αυτή τη χώρα…Ελπίζω μία μέρα όλοι εμείς να φτιάξουμε το «ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΜΗ ΠΟΖΕΡΑΔΩΝ» και να υμνούμε την αξία του αυτοσαρκασμού και της μοναδικότητας.

    Φιλιάαα

Σχολιάστε

