Παρουσιάζομαι

Φεβρουαρίου 26, 2010 § 8 Σχόλια

Δεν θα το πιστέψετε, αλλά αύριο θα μιλήσω στο Girl Geek Dinner για το blog μου και την μόδα. Καλά, μην φανταστείτε πως θα είμαι μόνη μου θα έχω παρέα και άλλα κορίτσι α .

Το θέμα είναι πως έφαγα 2 βράδια και 2 παρουσιάσεις για να καταφέρω το πιο απλό – να διηγηθώ εμένα και αυτά που γράφω , και τα ρούχα που είναι ο μεγεθυντικός φακός μου και μπούσουλας μαζί.

Το να κοιτάς τον εαυτό σου και τα ρούχα σου πολύ ξεκάθαρα και απλά, ίσως να είναι το πιο δύσκολο πράγμα τελικά.

Ελπίζω να σας δω εκεί

Εδώ όλες οι πληροφορίες http://www.ggd.gr

§ 8 Responses to Παρουσιάζομαι

Σχολιάστε

