Μια

Ιανουαρίου 17, 2010 § 9 Σχόλια

Είναι Σάββατο βράδυ και έχω ημικρανία – και αυτό είναι κάτι συνηθισμένο στον κόσμο των πονοκεφαλιασμένων,  το Σαββατοκύριακο που  το νευρικό σύστημα πάει να ηρεμήσει,  σε χαστουκίζει τσαντισμένη όλη η ένταση της εβδομάδας. Δίκαιο το βρίσκω.

Εκεί λοιπόν που στην κρύα Αθήνα, ο κόσμος ζει filthy and gorgeous ( ναι, στο μυαλό μου όλοι περνάνε καλύτερα, εξαιρετική άσκηση θυματοποίησης ) εγώ σκέφτομαι πως αν τώρα δεν αρχίσω να γράφω – με την ημικρανία, την μοναξιά και την κλάψα – δεν θα γράψω ποτέ, αυτό είναι το  ιδανικό περιβάλλον δημιουργίας.

Γνώρισα ένα 25χρονο.  Ναι , έχουμε έξι χρόνια διαφορά και είναι το πιο σοβαρό και άναρχο παιδί του κόσμου. Πολλές φορές τον κοιτάζω , και βλέπω τον εαυτό μου τότε, πριν – τότε, μποέμ και μπερδεμένη.

Ο  Α. έρχεται τα βράδια σπίτι μου καμιά φορά – έχει εξεταστική τώρα – πίνουμε ουίσκια , και μου μιλάει γιατι από ότι έχω καταλάβει αν δεν τα πει θα σκάσει. Εμένα με πιάνει εκείνη η γυναικουλίστικη  μαλακία που το παίζω πολύ έξυπνη και σαγηνευτική και ενδιαφέρουσα , έτσι , για να επιβεβαιωθώ per forza. Κάποια στιγμή, και ενώ είμαι έτοιμη για την μπλαζέ εισαγωγή  του « θα αγαπήσεις πολλές φορές στη ζωή σου» αυτός με κοιτάζει σαν να είμαι πραγματικά πολύ χαζή και  απαντά.

«Όχι, είναι μόνο ΜΙΑ»

Είναι ΜΙΑ, γιατί ο Α. την έχει γνωρίσει,  ξέρει πως κάποια στιγμή θα είναι μαζί, όποια και όποτε είναι αυτή η στιγμή δεν πειράζει, ξέρει πως είναι αυτή.

«Δεν είναι πως όταν την γνώρισα, έχασα τον κόσμο  – απλά τον βρήκα.  Είναι το απόλυτο τίποτα, είναι μόνο το τώρα και αυτή , όλα τα υπόλοιπα εξαφανίζονται»

Ο Α. δεν μου είπε  περισσότερα, είχε πάει 3 και έπρεπε να φύγει, τέλειωσε το τσιγάρο του και με χαιρέτησε , ήρεμος πως η μοναδική του αγάπη υπάρχει  και  θα είναι μαζί – χωρίς κενά, χωρίς φόβους .

Έφυγε και θυμήθηκα πως είναι να ζεις σίγουρος για την ύπαρξη της αγάπης.

§ 9 Responses to Μια

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Μια at superficial intelligence.

meta

