New York Fashion Week – Ada Fty’s way

Σεπτεμβρίου 22, 2009 § 3 Σχόλια

( όπου η Άντα ανακαλύπτει τις καλοκαιρινές κολλεξιόν, έχει τζετ λαγκ , και σχεδιάζουμε το πάρτυ γενεθλίων μου – που είναι τέλη Νοέμβρη)

Μαργαρίτα: bonjour

Κοίτα τι σου χω να φτιαχτείς

Donna Karan S/ S Collection

ειναι τελειως εσυ


23 λεπτά

Άντα: ρεσυ, δεν μου άρεσε

Μαργαρίτα: σοβαρα? Χμ ενδιαφέρον για πες

Αντα: γιατί όλα έχουν τονισμένη μέση, που ως γνωστόν εγώ δεν έχω, άρα δεν θα μου πηγαίνουν

και είχε και κάτι κυλοτί

με σκοτώνει το κυλοτί

Μαργαρίτα: οκ – μέγα λάθος – οι πτυχώσεις που αγκαλιάζουν και δίνουν όγκο σε μια κοπέλα με μέση και καμπύλες την κάνουν πολύ ρετρό και 50s – ενώ σε μια κοπέλα με το δικό σου σώμα ΔΙΝΟΥΝ μέση, χάρη και κομψότητα

Άντα: τι να πω, κάτι παραπάνω θα ξέρεις

Μαργαρίτα: όσο για το κυλοτί – επίσης κάνεις λάθος και δείχνει χρώμα ματιών και τα χρώματα σου γενικότερα

Άντα: αααα, εδώ ξέρω καλύτερα

θα σου πω νούμερο φωτό, για να συζητήσουμε καλύτερα

Μαργαρίτα: καλά εδω δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά – απλώς υπάρχουν πολλές αποχρώσεις κυλοτι

θα δοκιμάσουμε φόρεμα τέτοιο με ζώνη και θα πάθεις την πλακά σου

Άντα: ναι, δες πχ το 6

Μαργαρίτα: πάω – wait

donna-karan06

Άντα: το 10

donna-karan10

Μαργαρίτα: ΗΛΙΘΙΟ σε αυτό θα είσαι ΘEA

Κάνεις  πλάκα?

αν το φορεγα εγώ θα έδειχνα 5 κιλά πιο παχιά

εντάξει ίσως σε άλλη κυλοτί  απόχρωση

Αντα: παιδί μου, άμα βάλω εγώ αυτό το χρώμα χειμώνα, θα ανοίξουν όλα τα σανατόρια της βόρειας ευρώπης και θα τσακώνονται ποιο θα αναλάβει την φθισικιά

Μαργαρίτα: είναι  η καλοκαιρινή  κολλεξιόν  ούφο

LOL

Άντα: να είδες? αυτά μου κάνεις….

εγώ τώρα είμαι σε mode χειμώνα

σε λίγο θα μου στείλεις και παρεό

Μαργαρίτα: ναι αλλα επειδή είσαι γυναίκα cosmopolitan πρέπει να ενημερώνεσαι για την μόδα την ώρα που συμβαίνει – και αυτο συνέβη την περασμένη εβδομάδα στην Ν.Υόρκη

πες τώρα ποσό θα εντυπωσιάσεις στις παρέες

Άντα: οοοοο, τζετ λαγκ

Μαργαρίτα: λολ

Άντα: το 14 μ΄αρέσει

donna-karan14

κάνε ό,τι θες

είμαι κουρασμένη

νυστάζω

Μαργαρίτα: καλα ;(

Άντα: ήμουν Ν. Υόρκη την προηγούμενη εβδομάδα για κάτι επιδείξεις

Μαργαρίτα: ε ναι

Άντα: και δεν έχω συνέλθει

Μαργαρίτα: καλα απο ΟΛΑ σ’αρεσε αυτο

Άντα: ναι

Μαργαρίτα: θα εισαι σαν σουπερ ηρωας με αυτο

εχεις στήθος αγαπη μου

το 20?

Αντα: θες να σου πω αλήθεια, τώρα?

Μαργαρίτα: μαμα

θα με βρίσεις?

Άντα: 20, 22, 26

donna-karan20donna-karan22donna-karan26

Μαργαρίτα: ΔΟΞΑΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ – είχα ανησυχήσει

ναι !

τέλεια

Άντα: και το 38

donna-karan38

γιατί τόχω μαράζι να βάλω κάτι να σούρνεται

και τι σκατά ωμοφαγία κάνει η Ντόνα Κάραν που έχει γίνει σαν μια θεια μου που έχει κάνει πλούσια τα Weight Watchers?

Μαργαρίτα: θα το βάλεις όταν πάρω τα οσκαρ που το ονειρεύτηκα κιόλας

donna-karan42

Άντα: 1 elέφαντα την ημέρα τρώει, αλλά τον τρώει ωμό?

Μαργαρίτα: έχει άγχος για την νεα σιλουέτα

και δοκιμάζει διάφορες

Άντα: ααα, ωραία, γιατί σκεφτόμουν πού θα το βάλω? πού θα το βάλω?

Μαργαρίτα: ειδες

Άντα: αααααχαχχαχ

Μαργαρίτα: και στα γενέθλια μου μπορείς να το φορέσεις

και θα φορέσω και εγώ μακριά τουαλέτα

Άντα: φαντάζεσαι να δοκιμάζαμε σιλουέτες?

πλάκα δεν θαχε?

Μαργαρίτα: το χουμε κάνει

λίγο πολύ

εντάξει δεν είμαστε εξτρημ

Άντα: μη φορέσεις μακριά τουαλέτα, θα γκρεμοτσακιστείς στην εσωτερική σκάλα

Μαργαρίτα: μπορώ να φορέσω κάτι απλό, μακρύ και φουσκωτό

Άντα: επαναλαμβάνω – ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΑΛΑ

Μαργαρίτα: πριγκίπισσα σισσυ

Romy_Schneider

νενενε

Άντα: αχαχαχαχα

Μαργαρίτα: αχαχαχχαχαχαχχαχαχα

Άντα: όχι όχι

δεν χρειάζεται να κατέβεις την εσωτερική σκάλα

Μαργαρίτα: Νενέ θα παραμείνω εκεί και έτσι όλοι θα με θέλουν και θα με ποθούν αλλά θα τους κρατώ  σε απόσταση – πόσο έξυπνο αλήθεια.

Άντα: Δεν κατάλαβες – θα κάνεις τσουλήθρα στην τέντα

Μαργαρίτα: αχαχαχαχαχχααχ

Άντα: θα είμαστε όλοι μαζεμένοι στη βεράντα και θα ψήνουμε κοψίδια

και θα λέμε

μα πού να είναι η εορτάζουσα?

τακ τακ νευρικό χτύπημα δαχτύλων

Μαργαρίτα : και για να σβήσω την τούρτα θα φέρω ανεμιστήρα γιατί δεν θα φτάνω με το κρινολίνο

αχαχχαχαχαχχαχχαχαχα

Άντα: η τούρτα θα είναι BBQ τούρτα

Μαργαρίτα: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

Άντα: όπως BBQ πίτσα

Μαργαρίτα: Πίου αηδία

Άντα: και μετά θα αποσυρθείς στα ιδιαίτερά σου

Μαργαρίτα: μπαρμπεκιου και πριγκηπισσα σισσυ – just mystyle

Αντα: μπορείς και να μοιράσεις καθρεφτάκια και χάντρες στους ιθαγενείς

πριχού αποσυρθείς

Μαργαρίτα: νενε σωστό

Άντα: ή σουβλάκια τόφου

Μαργαρίτα: πιου – άλλη αηδια –  οχι

Άντα: και ο χρίστος θα τραγουδήσει το dancing queen se καραοκε

Μαργαρίτα: οφου όχι τόφου

Άντα: το έχει κάνει

ήταν τρομακτικό

Μαργαρίτα: οχι she is a lady του tom jones

είμαι σίγουρη

Άντα: ααα, πολύ ωραία, πάει και στη φωνή του

Μαργαρίτα: νενε μαζί με τα σκατς

Άντα ; τέλειωσε και αυτό – ακόμα και εγω κουράστηκα – με τόσα ταξίδια με τόσο σκατς

Μαργαρίτα : Και εγω με τόσα κρινολινα

§ 3 Responses to New York Fashion Week – Ada Fty’s way

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading New York Fashion Week – Ada Fty’s way at superficial intelligence.

meta

