Άντα – Μια διαφήμιση

Ιουλίου 15, 2009 § 23 Σχόλια

Η Αντα Φτυς είναι φίλη μου. Δηλαδή οχι μια απλή γνωστή, φιλιά στο μάγουλο, τι ώραια που είσαι σήμερα , ναι να τα ξαναπούμε, πέρασα πολύ καλά και τα λοιπά.

Φίλη μου, όπως οι γυναικείες φιλίες που εσείς αγόρια δεν θα καταλάβετε ποτέ. Με απαραίτητη προυπόθεση την υπερανάλυση των πάντων και όλης της γκάμας των συναισθημάτων, τα βρώμικα μυστικά, τις χαζο- υπαρξιακές αναζητήσεις, το δέσιμο του πόνου. Την συμπόνια .

Τελοσπάντων, αν εγω είμαι πλεον σίγουρη πως έχω σχεδιαστεί για το καλό και το ωραίο (booooring) , η Άντα έχει σχεδιαστεί για το δράμα. Με αποτέλεσμα να εκνευρίζει η μια την άλλη με έναν ακατάληπτο, σχεδόν αηδιαστικό τρόπο.

Παραμένουμε όμως σχεδόν ανικανες να αποχωριστούμε η μία την άλλη, γιατι θα ήταν σαν να αρνιόμαστε την άλλη αλήθεια της ζωής.

Την ζηλεύω πολύ όταν γράφει – γράφει πέρα από αυτήν , πέρα απο ότι έχει μάθει, όχι πάντα με απόλυτη απόλυτη ειλικρίνεια αλλά γραφει γιατι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, γιατι –τρομερά κλισέ – την απελευθερώνει.

Γιαυτό και έχει ιερή μανία με την ανωνυμία της, με το ψευδωνυμό της, είναι όλα αυτά που δεν πρέπει να εξηγεί που δεν θέλει να υπολογίσει ως δόκιμα. Ίσως.

Είναι μια εξαιρετικά σκληρη και τρυφερή πιο μέσα , απογυμνωμένη και αστεία, γυναικεία γραφή.

Τέλειο;

§ 23 Responses to Άντα – Μια διαφήμιση

  • Ο/Η Άντα Φτυς λέει:

    «είμαι πλεον σίγουρη πως έχω σχεδιαστεί για το καλό και το ωραίο», είπε η Γιάννα Δασκαλάκη Αγγελοπούλου Παρθένη. «α, να προσθέσω και το μεγάλο και το αληθινό», σημείωσε χαρίζοντάς μας ένα από τα αστραφτερά της χαμόγελα.

    (ε, τι να γράψω τώρα, συγκινήθηκα)

  • Ο/Η gvaranx λέει:

    Θα ειναι απο αυτες τις αβροτητες μεταξυ γυναικων που εμεις τα αγορια δεν θα καταλαβουμε ποτε.. Τι ωραια! Τι αγαπημενες! Περπαταμε χερακι χερακι στο δρομο, χαζευουμε τη ζωη που περνα και ευτυχως που μας ετυχε και δεν γουσταρουμε τον ιδιο γκομενο, γιατι τοτε τιποτα απ’ολα αυτα δεν θα ηταν δυνατον.
    🙂

    • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

      εεεμ βασικά επειδή δεν ειμαστε πια 12, δεν ζουμε στο μελροουζ πλεησ ουτε στα σηριαλ της παπαοικονόμου, τίποτα απο τα παραπάνω που περιεγραψες δεν συμβαίνει.
      Οποτε μη λες χαζα

      • Ο/Η gvaranx λέει:

        μελροουζ πλεις; σηριαλ παπαοικονομου; τι βιωματα ειναι αυτα που εχετε? δεν μπορω να καταλαβω την επεξηγηση στο σχολιο σας.

  • Ο/Η Άντα Φτυς λέει:

    Μην τον αποπαίρνεις, καλέ (βλακσ). Δίκιο έχει, άμα μας άρεσαν οι ίδιοι γκόμενοι τίποτα από τα παραπάνω δεν θα είχε σημασία

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    Τα βιώματα μου ειναι αγνα ποπ νεοελληνικά από το 78 και μετα. Εβλεπα πολυ τηλεοραση και έκανα πανω κάτω ότι έκαναν τα παιδια στην ηλικία μου.
    Προφανως είχατε άλλα βιωματα σας συγχωρω-
    Εν’ολιγοις, αυτό που λέω είναι πως οταν τελειώσεις με την δεκαετία των 20 και μπεις στα 30, αν εχεις φάει τις σφαλιάρες σου και ενίοτε έχεις δώσει, ολα αυτά που φανταστηκατε για την φιλία μας απλως δεν ισχύουν, γιατι η πραγματική ζωή ειναι αλλιώς.
    δεν τσακώνονται οι Γυναικες για τους γκομενους λέμε – δεν ξέρω οι άλλες υποκατηγορίες τι κάνουν.

  • Ο/Η gvaranx λέει:

    Χαχαχαχαχα. Δεν χρειαζεται να απολογηθειτε. Ειναι προφανης η επιρρεπεια σας σε κοινους υστερισμους του τυπου ‘ρε αντε απο δω’

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    Φαντάζομαι πως τώρα νιώθεις πολύ καταπληκτικός και player που ξέρεις να προσδιοριζεις ποιες ειναι Γυναίκες και ποιες οχι στο διαδίκτυο, επίσης αναγνωρίζεις όλα τα χαρακτηριστικά τους και την συμπεριφορά τους, τα γνωρίζεις όλα αυτά τόσο καλά, όπως άλλωστε γνωρίζεις και μενα – τι άλλο να υποθέσω ?

    Το μόνο που ξέρω εγώ είναι ( ή καλύτερα υποψιάζομαι ) είναι πως θα απαντήσεις απο κάτω γιατι πιθανότατα σ΄αρέσει να είσαι απο πάνω.

    • Ο/Η gvaranx λέει:

      Ο,τι και να απαντησω ομως η απαντηση μου θα ειναι κατω απο τη δικη σου.

      Νταξει μην τρελε! Αστειευομενος τα λεω, επειδη δειχνεις να ψαρωνεις και πιθανον επειδη ειμαι μαλακας και δεν εχω τιποτα καλυτερο να κανω.

      Ας αφησουμε τη φτηνη ψυχαναλυση και χαρηκα για τη γνωριμια και το παιχνιδακι μας.

  • Ο/Η microsurfer λέει:

    Εγώ πάλι όταν με παρατάει μια γκόμενα αποφεύγω να μιζεριάζω στο πι σι και να σχολιάζω ζωές ξένων ανθρώπων.

    • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

      re c to paidi einai ok – aman se epiase to aderfiko na me yperaspisteis.;P
      8a se steilw se alli apostoli
      smooch

    • Ο/Η gvaranx λέει:

      Πολυ καλα κανετε. Συγχαρητηρια!

      Τωρα μενει να δουλεψετε λιγο την ταση σας να καταληγετε σε βιαστικα συμπερασματα και να σχολιαζετε τις συνομιλιες αλλων ανθρωπων.

      @μαργαριτα
      😉

      • Αγαπητέ gvaranx (τι κακόηχο νικ, θέ μου. πώς περιμένεις να κάνεις καριέρα στα μπλογκς με τέτοιο νικ? χάθηκε ένα «σπαστικό ραιβόκρανο σε φόντο πράσινο»;),

        είμαι πολύ στεναχωρημένη. This post was all about me κι ήρθες εσύ με τα σουξουμουσουτου σου και τα γάμησες όλα, ασχολούμαστε με τα θέματά σου με τις γυναίκες αντί να ασχολούμαστε με την «εξαιρετικά σκληρη και τρυφερή πιο μέσα , απογυμνωμένη και αστεία» ύπαρξή μου.

        Δεν θα σου το συγχωρήσω ποτέ. Νομίζω. Είμαι σίγουρη.

        @ Μαργαρίτα: βλακσ 🙂

  • Ο/Η gvaranx λέει:

    αγαπητε και θιγμενε εγωισμε Αντας,

    θα σου περασει.

    Αν το καλοσκεφτεις δεν ειναι παρα σχολια ενος τυπου με κακοηχο νικ που θα μπορουσε να ονομαζεται ‘σπαστικο ραιβοκρανο σε φοντο πρασινο’..

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Άντα – Μια διαφήμιση at superficial intelligence.

meta

