Γυναικείο Μυαλό

Ιουνίου 15, 2009 § 2 Σχόλια

Σήμερα που είναι Δευτέρα, και δεν ξέρω για εσάς για μένα είναι σκατά, ξύπνησα με ημικρανία και σκεφτηκα ότι αύριο τουλάχιστον είναι Τρίτη. Μια απελπισμένη μου προσπάθεια να σκεφτώ κάτι που θα  μου φτιάξει την διάθεση, αφού αύριο περιμένω την Αγάθη σπίτι μου. Θα πάμε παρέα στην μοδίστρα και θα μαζέψουμε ένα φορεμά της και άλλο ένα που αγόρασε τώρα, γιατί πρόκειται να γίνει κουμπάρα , και όταν γίνεσαι κουμπάρα αγχώνεσαι για το φόρεμα, κάπως έτσι πάει , που συγχρόνως δεν πρέπει να επισκιάσεις την νύφη αλλά να αναδείξεις και αυτήν την τρομερή προσωπικότητα που κουβαλάς – Χριστέ μου πως γίνεται αυτό σε ένα φόρεμα μου λές;

Ολά γίνονται , αν και εγώ πρότεινα να πάνε όλες ντυμένες νύφες , τουλάχιστον σε διαφορετικά χρώματα, και τώρα που το σκέφτομαι ας πάμε όλοι οι καλεσμένοι ντυμένοι νύφες και να γίνει μια ωραία φελλινική πανδαισία, εντάξει οι άντρες ας μην ντυθούν νύφες , να φορούν όμως ωραία σκουρα κουστούμια με λεπτή μονόχρωμη γραβάτα.

Η διάθεση μου φτιάχνει καθώς σκέφτομαι το φόρεμα της Αγάθης , που έπρεπε να το διαλέξουμε ή να το φτιάξουμε μαζί , αλλά τελικά το βρήκε μόνη της, ένιωσα λίγο άχρηστη ( έχω και ένα θέμα εδώ, αν δεν με βρίσκουν χρήσιμη οι φίλοι και εραστές , νομίζω πως δεν θα με αγαπάν πια, αλλά τα θέματα  Γιάλομ αργότερα) τελοσπάντων το είδα, και είδα και τη λάμψη στα ματάκια της Αγάθης , αυτή την λάμψη που έχουν οι γυναίκες όταν νιώθουν ωραίες, και να μην μου άρεσε το φορεμα πάλι ναι θα έλεγα για να μην χάσει την λάμψη. Αλλά μου άρεσε τελικά.

Σκέφτομαι το μουντό γκρί του φόρεμα του φορέματος και τις θαμπές, τοσοδούλικες παγιέτες που το διακοσμουν , πρέπει να φωτιστεί , οπωσδήποτε ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα σε φωτεινό χρώμα , θα ήθελα να την πείσω για φούξια , επιμένει στο μωβ, θα δούμε.

Σκέφτομαι τα παπούτσια και ένα ευχαριστο μυρμηγκιασμα ακολουθεί καθως βάζω την υδατική στο μπάνιο, το μούδιασμα σταματά καθώς σκέφτομαι τι πρέπει να κάνω σήμερα στη δουλειά , μετά σκεφτομαι την Μεταξία, να την πάρω τηλέφωνο το μεσημέρι, αν θέλει κάτι, αν χρειάζεται κάτι, ελπίζω να είναι όλα καλά.

Η ημικρανία συνεχίζεται.

Κλείνω τα μάτια για μια στιγμή, δεν θέλω να πάω πουθενά , θέλω να κουκουκωθώ στο κρεβατι, να φάω τσιζκέηκ, αχ να είχα και μια αγκαλιά, σκέφτομαι μια συγκεκριμένη πρόσφατη αγκαλιά, μετά λέω όχι – προχωράμε μπροστά , αν δεν τα καταφέρω τώρα μόνη μου δεν θα τα καταφέρω ποτέ , θα σε νικήσω αιμοσταγή, παχυσαρκε φοβισμένε και εξαρτημένε κακιέ εαυτέ μου.

Ευτυχώς ξέρω τι θα φορέσω. Αν υπήρχε και αυτό το ερώτημα δεν νομίζω πως θα τα κατάφερνα , ναι δεν νομίζω πως θα τα έβγαζα πέρα .

Κλείνω τα μάτια . Σκέφτομαι την Αγάθη, γκρι μουντό φόρεμα , μικροσκοπικές παγιέτες .Το μούδιασμα επανέρχεται , το ύφασμα , μετάξι , έρχεται στο μυαλό μου το σιφον, τι ωραία που πέφτει το σιφόν, εκείνο το φόρεμα της Faye Dunaway στην Υπόθεση Τομας Κράουν , εκείνο το παστελ υπέροχο φόρεμα με την γυμνή πλάτη που το φορά και στην σκηνή – σεξ- σκάκι , η μόνη σκηνή που ο Μακουήν υποτάσσεται. Σε εκείνο το μίνι φορεμα από σιφόν, στα μακρυά παστέλ νύχια, την γυμνή πλάτη, το πολλά υποσχόμενο μυαλό της. Εκείνο το ασορτί παλτο που φόραγε πριν αποκαλύψει την πλάτη της, με τα ντυμένα κουμπακια μέχρι το λαιμό, μικρά, που τα ξεκούμπωσε γρήγορα και αργά μαζί , πως το έκανε αυτό, πως το πετυχαίνεις αυτό το εφέ αποπλάνησης.

faye1

Δεν ξέρω.

Σήμερα έχω πάλι να νικήσω τον κακό εαυτό μου και έχω ακόμα ημικρανία.

Αμφίβολο το αποτέλεσμα.

§ 2 Responses to Γυναικείο Μυαλό

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Κι έρχεται, μετά από όλο αυτό, το ανδρικό μυαλό, να ρωτήσει εντελώς προβλέψιμα κι εξίσου εντελώς ξενέρωτα: είναι διαφορετικό χρώμα το μωβ από το φούξια;

    Ελπίζω να σου πέρασε η ημικρανία, σα ξέσπασμα πίεσης μοιάζει (έ-λα!!!)

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    Τώρα η ερώτηση που μου έκανες ειναι σαν να σε ρωτήσω εγώ ποια η διαφορά μεταξύ απλού ψυγείου και ψυγείου κρασιών !
    Φευ
    ;P

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Γυναικείο Μυαλό at superficial intelligence.

meta

