Φίλες

Νοέμβριος 7, 2008 § 12 Σχόλια

( Όπου εγώ Ε, και η φίλη Φ)

Ντριν, ντρίν το τηλέφωνο

Φ : Έλα

Ε : Να σου πω, πήζεις ;

Φ : Απίστευτα . ( αναστεναγμός)

Ε : Θέλω να σε ρωτήσω μια σαχλαμάρα. ( Νάζι)

Φ : Ήμουν σίγουρη . Πες

Ε : Που κουρεύεσαι ;

Φ : Στον Φουφουτο. Γιατί ;

Ε : Σκέφτομαι να κάνω, μια δραστική αλλαγή. Αλλά το ρακετοπρόσωπο μου είναι μια πρόκληση . Πρέπει να πάω σε επαγγελματία κλάσης . Είναι καλός ;

Φ : Εεεμ ναι. Αν σου αρέσουν τα μαλλιά μου …μπλα μπλα ( ακολουθεί ανάλυση του επαγγελματία )

Ε : Τέλεια . Δώσε μου τηλέφωνο.

Φ : Οκ. Πρέπει να θυμάσαι κάτι.

Ε : Τι καλέ

Φ : Επειδή μου την έπεφτε, του είπα πως έχω δύο παιδιά.

Ε : Τους έχεις δώσει και ονόματα

Φ : Όχι .

Ε : Πάλι καλά. Άντε θα σου πω τα αποτελέσματα , μάλλον θα τα δείς. Ciao

Έτσι λοιπόν , ένας τίμιος επαγγελματίας κάπου στο λεκανοπέδιο της Αττικής , θα αντιμετωπίσει μια μεγάλη πρόκληση. Το πρόσωπο χωρίς γωνίες , το κορίτσι – ρακέτα , εμένα . Την ενσάρκωση της μπουλούκας.

Η αλλαγή κουπ, είναι η πλέον κλισέ απάντηση στα γυναικεία υπαρξιακά ερωτήματα. Οι άντρες σε παρόμοιες καταστάσεις , απλά ιδρώνουν, παίζουν 5Χ5, μπάσκετ , playstation, τρώνε μπριτζόλες.

Τα γυναικεία κομμωτήρια όμως παραμένουν κατά την άποψή μου, ένα πολύ σουρεάλ μέρος. Μέσα σε λίγα τετραγωνικά μέτρα, συναντιούνται πολλά γυναικεία μυαλά, όπου το κάθε ένα, έχει μια εντελώς δική του αίσθηση της πραγματικότητας . Και όλα αυτά μετά μεταφράζονται σε ένα κεφάλι. Τρόμος, αγωνία, πολύ συναίσθημα βρε αδερφέ.

Για να δούμε τι θα γίνει και με το δικό μου ( το κεφάλι).

§ 12 Responses to Φίλες

  • Ο/Η Ιφιμέδεια λέει:

    «Τα γυναικεία κομμωτήρια όμως παραμένουν κατά την άποψή μου, ένα πολύ σουρεάλ μέρος. Μέσα σε λίγα τετραγωνικά μέτρα, συναντιούνται πολλά γυναικεία μυαλά, όπου το κάθε ένα, έχει μια εντελώς δική του αίσθηση της πραγματικότητας .»

    Μόλις γύρισα από το κομμωτήριο. Έχεις απόλυτο δίκιο!! Ούτε ταξίδι στον Άρη να πήγαινα..!

  • Ο/Η Katerina.e. λέει:

    υπάρχει κολλητιρτζής straight κομμωτής στην Αττική; μωρέ μπράβο ανακάλυψηηηηηη!
    ξετρυπωτήρια…

  • Ο/Η Pink Fish λέει:

    Έλα μου ντε…υπάρχει τέτοιο είδος κομμωτή? Και straight και πέφτουλας? Χε, χε….καλή κόμμωσις 🙂

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    «Μέσα σε λίγα τετραγωνικά μέτρα, συναντιούνται πολλά γυναικεία μυαλά, όπου το κάθε ένα, έχει μια εντελώς δική του αίσθηση της πραγματικότητας .»

    Εδώ η άλλη έφτασε να τεκνοποιήσει εντός της εναλλακτικής αυτής πραγματικότητας…. 🙂

    Αναμένουμε με ενθουσιασμό τα αποτελέσματα!

  • Ο/Η Despina λέει:

    στο επόμενο post, θέλω να δω φώτο!!

    φιλια!!

  • Ο/Η abttha λέει:

    φωτό, ναι. κι εγώ θέλω φωτό.
    προσωπικά πηγαίνω σε κομμωτήριο όταν έχω κατάθλιψη. αντί για ψυχίατρο ένα πράμα. πάω για να μου κόψουνε μαλλιά ή να μου τα βάψουνε. όχι για χτένισμα. διότι κυκλοφορώ πάντα αχτένιστη και δεν μπορώ να αγνοώ τις αρχές μου. είμαι γυναίκα με αρχές εγώ. και καλημέρα σας. δε φταίω εγώωωω
    αν σας ενόχλησαααα
    -κάπως έτσι δε λέει ένα άσμα;-
    φταίει ένας μιχαηλάγγελος που με παρέσυρε να μπω εδώ.
    προσέξτε τον, με τετοιο όνομα, αντί για κουπ μπορεί να σας μεταβάλλει σε θεά με ένα άγαλμα που θα σας φτιάξει!
    🙂
    (ελπίζω να μη με παρεξήγησε κανείς, απλώς, λίγο τα έχω παίξει)

  • Ο/Η fava λέει:

    Περιμενουμε με αγωνια!

  • Ο/Η Άντα Φτυς λέει:

    Και πέφτουλας ΚΑΙ γαμισάμπλ, να προσθέσω. Και το κούρεμα σούπερ, οφκόρσ. Κορίτσα, τρέχτε (τι άλλο θα κάνω χριστέ μου για να βγάλω ένα κομμάτι ψωμί, εν μέσω κρίσης…)

  • Ο/Η Just George λέει:

    Ξέρω κομμωτή που για χρόνια το έπαιζε gay για να μην καρφώνεται και να τον προτιμούν οι πελάτισες, οι οποίες μάλλον νιώθουν πιο ασφαλείς με gay κομμωτές. όταν άνοιξε το δικό του μαγαζί βγήκε από την ντουλάπα!!! Οπότε προσοχή σε αυτούς που το παίζουν γιατί μπορεί να τους λέτε διάφορα και μετά να το εκμεταλλευτούν.

  • Ο/Η Just George λέει:

    Θες να πεις ότι οι άντρες λύνουμε τα υπαρξιακά μας προβλήματα πάνω απο μια σταβλίσια στην Argentina και συζητώντας για μπάλα; Δεν νομίζω.

  • Ο/Η ksereispoios λέει:

    xronia polla, eipame? 😉

  • Ο/Η Σπρώξε λέει:

    Ακόμη δεν έχω τηλέφωνο, καρδιά μου. Ρίξε mail με νέα σας, πλιζ

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Φίλες at superficial intelligence.

meta

