Θεία Δίκη

Ιουλίου 10, 2008 § 1 σχόλιο

Μου είπε χθες η Ιφιμέδεια

«Μαρ’σύ τον καταέκραξες τον άνθρωπο! Εντάξει δεν ξεκοίλιασε και κανένα κουτάβι. Μπορεί το μοκασίνι της ντροπής να τον χτύπαγε τον έρμο και να σκέφτηκε: “θα βάλω σοσονάκι, νύχτα είναι ποιός θα με δεί;”

Αχ, μα τον λυπήθηκα. Ελπίζω να ευχαριστήθηκε την κρέπα του τουλάχιστον.»‘

Πριν από μισή ώρα με έκραξε ένας συνάδελφος όταν του είπα πως το σακάκι του χρειάζετε φόδρα και άν θέλει να το πάμε σε έναν ράφτη, ή ακόμα καλύτερα να πάμε μαζί για ψώνια.

«ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΤΣΙ» βροντοφώναξε και απομακρύνθηκα.

Θα θυσιαστώ στο βωμό του στυλ, αυτό είναι το ριζικό μου.

§ One Response to Θεία Δίκη

  • Ο/Η Ιφιμέδεια λέει:

    Αχ, Μαργαρίτα μου. Τώρα νιώθω ενοχές!! Διότι όπως έκραξες εσύ τον πρώην χεβυμεταλλά (που μιά ανεξήγητη αιτία με έκανε να τον υπερασπιστώ.. ποιός ξέρει, ίσως γιατί στη β’ γυμνασίου φορούσα τα περίφημα σοσονάκια με φουντάκια πίσω), έτσι κι εγώ έκραξα εσένα και τώρα -φευ- το μετανιώνω.

    Μια μέση λύση, δεν μπορεί, θα υπάρχει. Λίγη υπομονή με εμάς τους ερασιτέχνες του στυλ. Ίσως όλα αυτά να είναι μιά αντίδραση σε μιά ιδιότυπη δικτατορία της μοδός.
    Και ναι, στον δικό μου χεβυμεταλλά τα χώνω κι εγώ αντίστοιχα μη νομίζεις 😉

    Με συγχωρείς για το προηγούμενο σχόλιό μου;

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Θεία Δίκη at superficial intelligence.

meta

