Μαμμά ( μου ) trivia

Ιουνίου 9, 2008 § 8 Σχόλια

( ναι, η εβδομάδα που πέρασε καθηλώθηκε, σχεδόν γονάτισε από την επισκεψή της στην Αθήνα)

  1. ‘Όσο μεγαλώνω, αντιλαμβάνομαι πως δεν πρόκειται να την γλυτώσω, κάνω όλα τα σπαστικά που έκανε εκείνη σε μένα. Δηλαδή της μοιάζω, δηλαδή «σαν την μάνα σου έγινες».Τα σούπερ ατού μου ( μας), η ανυπόφορη γκρίνια και το κλαψούρισμα, μέχρι να φτάσω σε κρεσέντο υστερίας για το τι θα γίνει στο μέλλον , και γιατί-δεν το-κάνουν-όπως-το-λέω εγώ. Όταν συναντιόμαστε , το κοινό ταπεραμέντο συναντιέται και το τουρνουά αρχίζει.
  2. Η μητέρα μου κατέχει την τρομερή πατέντα να μεταλλάσεται από 15χρονο σε 52χρονη μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Παράδειγμα- διαλέγει μανώ για τα νύχια με στρασάκια « έλα μωρέ μα αφού είναι γυαλιστερο και ωραίο», δεν θέλει να κουβαλήσει έξτρα τσάντα ή έχει κουραστεί « αχ γέρασα δεν μπορώ ούτε την τσάντα να κουβαλήσω».
  3. είναι ο πιο εκνευριστικός άνθρωπος για να πας για ψώνια . Και αυτό κάνει κουπλέ με το παραπάνω γιατί το χειρίζεται σαν 15χρονο, δηλαδή χαζεύω χαζεύω χαζεύω χαζεύω αλλά τελικά δεν θα πάρω τίποτα ή θα πάρω άλλη μια ολόιδια πουκαμίσα.
  4. Έχουμε ακριβώς την ίδια λαιμαργία και λιχουδιά. Πράγμα που σημαίνει πως ή θα κάνει μια διαιτητικές παρατηρήσεις στην άλλη  ή θα κοιτάζουμε με τον ίδιο θαυμασμό μια σοκολατίνα.
  5. Είναι ο μόνος άνθρωπος επί της γης που με φωνάζει «Μαργαριτούλα»
  6. Μαγειρεύει σχεδόν πάντα τα πράγματα που της αρέσουν και μετά αναρωτιέται γιατί δεν τρώμε.
  7. Όπως και η μητέρα της , όπως και εγώ , όπως και αυτή , διακατεχόμαστε συχνά πυκνά από κρίσεις μεγαλείου. Η γιαγιά γράφει κατά διαστήματα τα απομνημονεύματα της, η μάνα μου κάνει ερωτήσεις «πες τώρα σε ποιον οφείλεις το ταλέντο σου κλπ., κλπ» και εγώ γράφω βλακειούλες στο blog.
  8. Αν και έχω σταματήσει προ πολλού να της μιλάω για τα προβλήματα και τις στενοχώριες μου, ξέρει από τα πρώτα δέκα λεπτά τι μου συμβαίνει. Και μου λέει αυτό που θα χτυπήσει κέντρο στη καρδούλα, και θα με κάνει να βουρκώσω μέσα στο βαγόνι του μετρό, για να την αγκαλιάσω μετά γρήγορα και σφιχτά. Και μετά θα με διαβεβαιώσει πως όλα θα πάνε καλά. Γιαυτό δεν είναι οι μανούλες ?

§ 8 Responses to Μαμμά ( μου ) trivia

  • Ο/Η mr.wrong λέει:

    το τραγικό δεν είναι ότι έχω κάνει ίδιο ποστ

    αλλά το ότι το έκανα μετά από μια εβδομαδιαία επίσκεψη της στην Αθήνα!

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Δηλαδή, οι βραδυές Lost είναι πρόβα τζενεράλε για ποστ;;;

    (πανέμορφο το #8, να της το πεις κιόλας, ακούς?)

  • Ο/Η Snaporaz λέει:

    Αν και έχω σταματήσει προ πολλού να της μιλάω για τα προβλήματα και τις στενοχώριες μου

    Σχετικές με την παραπάνω φράση είναι οι εντελώς άσχετες ερωτήσεις, όπως «πού/πώς πλένεις τα πιάτα;», «πού βάζεις τα καλοκαιρινά;», «χωράνε όλα τα παπουτσία σου εδώ; γιατί δεν παίρνεις μια παπουτσοθήκη;» κτλ.

    Είναι αυτές οι χαζοερωτήσεις μια συγκινητική προσπάθεια να διατηρηθεί (ή μάλλον να αλλάξει μορφή) η οικειότητα που πλέον έχει χαθεί.
    Συγκινητική είναι επειδή ο γονιός καταλαβαίνει ότι πλέον δεν έχει λόγο και το αποδέχεται (ή τουλάχιστον προσπαθεί).

  • Ο/Η Με θέα στο Πέλαγο... λέει:

    Εμένα πάλι η μάνα μου΄..ούτε κατόπιν παραγγελίας να μπυ ερχόταν!

    Σε καταλαβαίνω βέβαια γιατί έχω μία φίλη που τραβάει πάνω κάτω τα ίδια..
    Της κάνω βέβαια εντετικά μαθήματα «μεταμόρφωσης γονέων»! Χαχα… 🙂

  • Ο/Η Με θέα στο Πέλαγο... λέει:

    Διόρθωση: εντατικά!

  • Ο/Η scratchandwin λέει:

    me katasiginises…ma to Xristo sto 8 vourkwsa…

  • Ο/Η michelan λέει:

    Μαμμμααά , γέρασα να περιμένω ! ! !

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    παιδιά καλησπέρα !
    αφού με μουτζώσετε που κάνω να απαντήσω σε ένα μήνυμα να σας πω ότι καρασυγκινήθηκα, ένα γιατι συγκινηθήκατε και εσείς δύο γιατί μου γράψατε πράγματα που μου θύμισαν ακόμα περισσότερα για την μανούλα μου
    michelan ωραία photo bytheway

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Μαμμά ( μου ) trivia at superficial intelligence.

meta

