Κανένας δεν θέλει να πάει μαζί μου στην συναυλία της Kylie Minogue

Μαΐου 19, 2008 § 14 Σχόλια

Σουφρώνω τα χείλια κάθε φορά που ακούω αρνητική απάντηση για παρέα στη συναυλία της Kylie Minogue.
Το ξέρω, είναι κωμικό, αλλά να είσαι 30 και να γουστάρεις ποπ σου δίνει μια τρομερή αίσθηση μοναξιάς .
Συνήθως οι συνομήλικοι μου έχουν ένα ύφος , μια άποψη, μια βαθύτερη ενδοσκόπηση σε αυτή την ηλικία , ή και αντιθέτως επιστρατεύουν την απόλυτη ρηχότητα του romeo και γουστάρουν.
Έχω παρατηρήσει ότι η ποπ είναι στην Ελλάδα κάτι σαν έχεις κόκκινο κραγιόν στα δόντια , εσύ χαμογελάς καμαρωτή και όλοι γελάνε μαζί σου και εσύ νομίζεις πως σε θαυμάζουν.
Γενικότερα στην Ελλάδα να είσαι χαρούμενος θεωρείται κάτι σαν τα χλαμύδια, πρέπει μόνο εσύ να το ξέρεις και να μην το ομολογείς σε κανέναν.

Θα μου πεις ok, είμαστε Βαλκάνιοι , τα βλέπουμε όλα άσπρα – μαύρα, τα συναισθήματα μας ρυθμίζονται στο ίδιες συχνότητες , αντιμετωπίζουμε την ζωή με ιδιαίτερο βάρος και καμιά φορά με μια σχεδόν ηλίθια αδιαφορία , έχουμε ανάγκη από τους χρησμούς και τους σωτήρες, πιστεύουμε στην βασκανία και κάνουμε συχνά ευχέλαιο.

Που κολλάει η Kylie σε όλα αυτά . Ακριβώς που- θε- νά.

Αφού λοιπόν έχω ήδη χάσει στο ματς κουλτούρας μεταξύ pop και ελληνικού βιωματικού – πνευματικού γίγνεσθαι θα ρίξω το τελευταίο μου χαρτί.

Έλα μαζί μου στην Kylie. Γιατί το 2002 όταν το μόνο πράγμα που ακουγόταν στα ραδιόφωνα ήταν τα τσιριχτά trash της Britney και της Jessica simpson και των υπόλοιπων κλώνων , η kylie επανάφερε το υψηλό επίπεδο στη pop, την μετρημένη ρυθμική μελωδία , την υψηλή αβάντ γκαρντ ραπτική και σένα να ψιθυρίζεις για ένα καλοκαίρι
« να να να να να αναν ανα… I just can’t get you out of my head “

Μπορείς.

Bonus τα δικά μου αγαπημένα βίντεο της Kylie , που συγχρόνως είναι τα δικά της πιο αποτυχημένα στα charts

To “ some kind of bliss” που το έγραψαν οι manic street preachers για πάρτη της αλλά είχε την ατυχία να βγεί την ίδια μέρα με το τραγούδι του Elton John για την Dianna.
Πάτωσε.
Σας προσκαλώ όμως να δείτε σε αυτό το βίντεο το γκομενάκι που εμένα ακόμα με κάνει να μου τρέχουν τα σάλια , ΑΚΟΜΑ, πράγμα που σημαίνει πως αυτή η σχέση είναι πολύ βαθιά με γερές βάσεις και θα κρατήσει στο χρόνο.

Το “chocolate” που κατά την γνώμη μου είναι μια τρομερά sexy μελωδία, επίσης έχει από τα ωραιότερα κοστούμια για μπαλέτο ( άτσα και έτσι το συνδέω και με το προηγούμενο )

§ 14 Responses to Κανένας δεν θέλει να πάει μαζί μου στην συναυλία της Kylie Minogue

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Κανένας δεν θέλει να πάει μαζί μου στην συναυλία της Kylie Minogue at superficial intelligence.

meta

