Μην κάνετε μαλακίες, κορίτσια

Μαΐου 12, 2008 § 4 Σχόλια

Η φανταστική Kazumi που είδατε στις φωτογραφίες από το γάμο της Chiara ήταν συμφοιτήτρια μου στην σχολή και έχω ξαναγράψει για αυτήν εδώ. Ζει στην Φλωρεντία και δουλεύει πλέον εκεί, και στον γάμο ήρθε με το ανοιξιάτικο της κιμόνο ( λέγεται κιμόνο και όχι κιμονό ) , που το είχε φτιάξει η ίδια , προς τιμήν της φίλης μας.

Στην Ιαπωνία, το κιμόνο είναι το περιουσιακό στοιχείο της κάθε κοπέλας, πρόκειται για ένα πανάκριβο ένδυμα , που μπορεί να φτάσει την τιμή ενός ακριβού αμαξιού. Το όμπι, η ζώνη που τυλίγει την μέση τους, είναι ένα μακρόστενο μεταξωτό ύφασμα που τυλίγεται με ακρίβεια και με τελετουργικό τρόπο που σε αφήνει με ανοιχτό το στόμα.

Αυτά τα λίγα για την υπέροχη αυτή ιαπωνική ενδυμασία και το κόβω τώρα γιατί θέλω να σας πω κάτι άλλο.

Η Kazumi δουλεύει σαν υπεύθυνη ποιότητας στο εργοστάσιο που παράγει τις τσάντες για τον οίκο Bulgari.

To ξέρω, ήδη έχεις αναστενάξει και θέλεις συνέχεια για υπέροχες τσάντες. Θα στο χαλάσω όμως.

Στο τραπέζι του γάμου, η Kazoumi μας διηγήθηκε με την χαρακτηριστική της ηρεμία πως στο εργοστάσιο δουλεύουν και παράγουν , πάνω από 30 Κινέζοι χωρίς καμία ασφάλιση και φυσικά αδήλωτοι , δηλαδή εντελώς παράνομοι.

Σαν να μην έφτανε αυτό, έχουμε ήδη ξεχάσει το οχτάωρο , οι άνθρωποι αυτοί δουλεύουν σίγουρα 12 ώρες, και κοιμούνται σε ράντσα μέσα στο εργοστάσιο.

Όλα αυτά για να χρεώσεις εσύ φιλενάδα , 1000 ευρώ την πιστωτική σου και να καμαρώνεις στους δρόμους με τους καινούριο τσαντικό.

Θα πω και κάτι άλλο. Έχω κάνει μέσα στο νερό 6 χρόνια σπουδές πάνω στην μόδα , έχω ακολουθήσει σχεδόν όλα τα στάδια παραγωγής, την έχω σπουδάσει σε ακαδημαϊκό επίπεδο, έχω ασχοληθεί με κοστούμια για κινηματογράφο και μπαλέτο και αν έμενα στην Ιταλία, κουτσου κουτσου, κάτι θα έβρισκα.

Ένα ωραίο πρωινό ξύπνησα και σκέφτηκα πως το υπόλοιπο της ζωής μου δεν θέλω να το περάσω αναλογώντας ποια είναι η καλύτερη επόμενη φούστα.

Όχι ότι αυτή τη στιγμή σώζω την ανθρωπότητα , ή είμαι έτοιμη να αλυσοδεθώ σε ένα πλοίο για να σώσω τις φάλαινες , αλλά τουλάχιστό ζω σε ένα πραγματικό κόσμο, όπου δεν με δεσμεύει η τελευταία hip αισθητική τελειότητα , έχω την δυνατότητα να δοκιμάσω τον εαυτό μου σε διάφορα πράγματα και να κάνω πολλά λάθη, όπως επίσης να εκτιμώ την ασχήμια σε άλλο επίπεδο ( που πιστέψτε με είναι καταπληκτική εμπειρία , κοιτάξτε τι έκανε ο waters )

H μόδα θα είναι πάντα το μεράκι μου και πάντα θα μιλάμε για αυτήν. Θα μιλάμε για όμορφα πράγματα, για το πώς το ένδυμα ανταποκρίνεται στην εποχή μας και τι θέλει να πει ( γιατί τα ρούχα μας μιλάνε και τους μιλάμε , πιστέψτε με ) , για δημιουργικούς και ευφυείς ανθρώπους που σχεδιάζουν και φτιάχνουν υπέροχα ρούχα, αλλά όχι κυρία μου δεν θα γίνουμε σκλάβες τους.

Θα την τιθασεύσουμε .

Μην κάνετε μαλακίες λοιπόν κορίτσια, ειδικά αν είστε σαν και εμένα , hard working girls, με το μισθό τους και ενοίκια και λογαριασμούς να τρέχουν . Μην χρεώνεστε σε πράγματα που εύχεστε να σας δώσουν μια αναγνωρισμένη ταυτότητα , αλλά πιθανότατα βγαίνουν από τα χέρια ενός ανθρώπου που δεν έχει ούτε ένα σπίτι να γυρίσει .

Χαλαρώστε. Μόδα δεν σημαίνει να γίνω σαν και αυτήν με αυτή τη ζωή, αλλά να γίνω σαν και εμένα με την καλύτερη δυνατή ζωή.

§ 4 Responses to Μην κάνετε μαλακίες, κορίτσια

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Μην κάνετε μαλακίες, κορίτσια at superficial intelligence.

meta

