Τί εννοείς?

Νοέμβριος 29, 2007 § 16 Σχόλια

( όπου «εγώ» εγώ και «Π.Χεβ» Πρώην Χεβυμεταλλάς)

Εγώ– Για πες μου νομίζεις πως έχω γίνει καλύτερη αυτό τον χρόνο που μας πέρασε ?
Π.Χεβ– τι εννοείς
Εγώ – Έτσι μωρέ θέλω να κάνω μια ανασκοπή ( τον τελευταίο καιρό ξεχνάω λέξεις και φτιάχνω καινούριες , εδώ θέλω να πω ανασκόπηση)
Π.Χεβ– Τι εννοείς
Εγώ – αμαααν , έχεις καταλάβει πες μου που με ζεις καθημερινά , έχω τα γενέθλια μου αυριο πεεεες
Π.Χεβ – εεμ και βεβαία και είσαι καλύτερη
Εγώ – Δηλαδή ?
…………………………….( παύση βλέπει στην tv τον Τράγκα)……….
Εγώ – Τι εννοείς?
Π.Χεβ – Ε είσαι καλύτερη , έχεις πολύ καλύτερη δουλειά , γράφεις καλύτερα , είσαι καλύτερη στο σπίτι …
Εγώ – Ειμαι καλύτερη στο σπίτι? Τι σημαίνει αυτό
Π. Χεβ
– Τι εννοείς ?

Ηθικό δίδαγμα – Μην ζητάτε ποτέ από το έτερο ήμισυ να σας βοηθήσει στη βρωμοδουλεία του ταξιδιού σας προς την αυτογνωσία . Ειδικά όταν δεν έχει φάει ακόμα για βραδινό .

Τα γενέθλια μου σήμερα . Δεν θέλω να κάνω ανασκοπή . Μου μένει ένας χρόνος μέχρι τα 30 και έχω πάρα πολύ δουλειά , η φαντασίωση μου ήταν πάντα πως στα 30 μου θα ήμουν καταπληκτική , στο απόγειο , στο πικ , στο πρώτο τραπέζι πίστα

Damn girl.

§ 16 Responses to Τί εννοείς?

  • Ο/Η Manos S. λέει:

    Κατ’ αρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Κατα δεύτερον, εγώ στα 30 μου δεν ήθελα να δω ΚΑΝΕΝΑΝ μπροστά μου…δεν θυμάμαι γιατί!!
    Κατα τρίτον, το ίδιο θα συνέβαινε, αν η συζήτηση γινόταν το πρωί και χωρίς πρωινό!!! 🙂
    Καλημέρα…ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ στη ζωή σου!

  • Ο/Η Manos S. λέει:

    Επίσης η γυναίκα μου είχε γενέθλια την Δευτέρα…και μου κάνει κατα καιρούς παρόμοιες ερωτήσεις!!! ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  • Ο/Η Ραδιοκέφαλη λέει:

    Χρόνια σου πολλά! Ότι καλύτερο. Άσε τις ανασκοπήσεις και ζήσε!

  • Ο/Η Despina λέει:

    NA ZISEIS KORITSAKI KAI XRONIA POLLA, MEGALI NA GINEIS ME KOKKINA MALLIA, PANTOU NA SKORPIZEIS TIS NIOTIS TO FOS KAI OLI NA LENE, NA MIA THEOS!!!

    FILIA POLLA,

    P.S. akoma sas perimeno….

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    Manos s
    ευχαριστώ για τις ευχές !! Η γυναίκα σου σαν γνήσια τοξοτίνα είναι φιλοσοφημένη και ψάχνεται …όπως και εγώ φυσικά ;P

    ραδιοκέφαλη
    thanx ! αυτό σκοπεύω να κάνω

    ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΣΕ ΠΑΙΡΝΩ ΑΥΡΙΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!

    michelan
    ααχαχαχχα

  • Ο/Η pascal λέει:

    «ήταν πάντα πως στα 30 μου θα ήμουν καταπληκτική , στο απόγειο , στο πικ , στο πρώτο τραπέζι πίστα»

    Eίσαι ήδη.

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Το σπίτι σας έχει ηχώ.

    Να σε χαιρόμαστε ρε ψυχή!!! 🙂 🙂 και 🙂

  • Ο/Η aaduck λέει:

    Χρόνια πολλά και απ’ εδώ 🙂
    Μόνοι μας τις απαντήσεις, μόνοι μας… καλά αυτό το έχω ήδη χωνέψει, αλλά ο Π.Χεβ. να είναι αφηρημένος λόγω Τράγκα είναι μια πληγή!!!

  • Ο/Η m00nchild λέει:

    Ειμαι η γνήσια τοξοτίνα του Manos S. Ευχές πολλές και ό,τι επιθυμούμε! 😉

  • Ο/Η sishoy λέει:

    Χρόνια πολλά και καλά! Να είσαι δημιουργική και ατίθαση! Και δώσε έμφαση σε αυτό που το έτερον ήμισυ λέει εδώ στα comment. Δεν το λέει για πλάκα, damn girl.

    ps: θα στοιχιμάτιζα πως είσαι τοξοτίνα.

  • Ο/Η dimitris-r λέει:

    «Γράφεις καλύτερα», το είπε ο άνθρωπος!
    Γράφεις καλύτερα στην κάμερα των ματιών του!
    Αμάν πια …τσ τσ τσ… κορίτσια…γυναίκες!
    Πολύχρονη, και μην τον παίρνεις στο απότομο. Αν τον αφήσεις θα σου πει κι άλλα!

  • Ο/Η thelastrealanwnymous λέει:

    xronia polla
    και… ξέρεις , το ετερο ήμισυ χάνει την ικανοτητα να διακρινει την πρόοδο σου , και ο χρόνος επιδεινώνει αυτή την απώλεια.
    καλύτερη μπορεί να σε δει όποιος πραγματικά σε γουσταρει και αυτός ο «οποιος» συνήθως είναι καινούριο πρόσωπο στη ζωή σου
    εισαι μόνο 29 ;
    ένα χρόνο μεγαλύτερή μου ;
    δεν το πιστεύω
    🙂

  • Ο/Η ζέλιγκ λέει:

    Πάντα χαρές και πανηγύρια εύχομαι!
    Σχεδόν πάντα
    τα όνειρά μας
    είναι κανα-δύο σκαλιά
    πιο ψηλά από εμάς.

  • Ο/Η apasxolisi λέει:

    Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…
    Ενημέρωσε Άτομα Που Επικοινωνείς Για Τo Blog http://apasxolisi.wordpress.com Χρησιμοποίησε Αυτό Το Blog Να Καταγγείλεις Η Να Ενημερωθείς Για Εργασιακά Θέματα Επικοινωνήστε μαζί μου με τα email:apasxolisi_blog@yahoo.gr Είναι Μια Ανοικτή Και Online Social Network Σελίδα Διαμαρτυρίας Και Αποκάλυψης Στη Κοινή Γνώμη .. Της Πρωτοφανούς Απόλυσής Μου!

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και θα σας δείξω εγώ του χρόνου !!!
    moonchild χρονια πολλά και σε σένα και να είμαστε παντα έτσι φοβερές και αισιόδοξες και φιλοσοφημένες και απ’ολα ( έχει ο μπαξές)

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Τί εννοείς? at superficial intelligence.

meta

