Ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο

Νοέμβριος 21, 2007 § 5 Σχόλια

Περνάνε καλές ειδήσεις από τη ζωή μου, αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω τσα.
Το ρήμα « προλαβαίνω» είναι ανύπαρκτο και χαζό γιατί όλα τα προλαβαίνω, αν θέλω, απλώς συγχρόνως βάζεις στο on και την άλλη λειτουργία, ξέρεις μωρέ αυτή της επιλογής.
Για να είμαι ειλικρινής τον τελευταίο καιρό επιλέγω να μην επιλέγω ή επιλέγω να κουράζομαι από μόνη μου ( πανεύκολη λειτουργία ) και τα χω κάνει λίγο κουλουβάχατα.
Ο μπαμπάς μου ήρθε να με δεί το Σαββατοκύριακο. Ο οποίος έχει την ικανότητα να σε κάνει να βγαίνεις στο δρόμο μετά 2 ώρες βόλτα με καμπριολέ στην εξοχή και χωρίς μαντίλι.
Με τα μαλλιά κάγκελο.
Δεν υπάρχει κακή έννοια στο παραπάνω , αλλά αν οι περισσότεροι έχουμε γνωρίσει την πατρική φιγούρα σαν κάτι το συμβατό και σχετικά στατικό, σαν το λιμάνι της προστασίας και της σταθερότητας , στο δικό μου το μοντέλο τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει.
Είναι 50 και ( πόσο ακριβώς θα σας γελάσω ) και μου έλεγε το Σάββατο πως τον έχει κουράσει η δουλειά του και θέλει να βρει να κάνει κάτι άλλο. Την ίδια την πρόταση την έχει πει τουλάχιστον άλλες τρεις φορές και τα έχει φέρει όλα τούμπα.
Μετά το πρώτο τρίωρο της « αγάπης» και ανταλλαγής πληροφοριών, αρχίζει η επανάσταση.
Με όλη τη σημασία.
Στόχος του πατέρα μου η δραστική αφύπνιση μας, η κατάργηση όλων των κανόνων και των δεσμών, της αστικής Αθήνας , του βασανιστικού οκταώρου, των καταναλωτικών μας συνηθειών.
Μερικές φορές νιώθω πως τον απογοήτευσα που δεν έχω αγορίστικα μαλλιά , αθλητικά παπούτσια και στρατιωτικές βερμούδες και δεν ζω στην Γαύδο με βιολογικά προϊόντα και ψάρεμα.
Στην τελική, αυτό που ψάχνουμε όλοι μας είναι να τους κάνουμε υπερήφανους .
Αλλά τα θέλω είναι πολλά και όλο συγκρούονται τα αναθεματισμένα.
Μέχρι να μείνει η αγάπη

dog.jpg

update – η φωτογραφία έχει τραβηχτεί ( στην κυριολεξία)  από τον πρωην χεβυμεταλλά , το Σάββατο του μπαμπά εν μέσω καλλιτεχνικού οίστρου.Παρακαλώ σεβαστείτε και σκουπίστε τα πόδια σας στο χαλάκι. 

§ 5 Responses to Ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο at superficial intelligence.

meta

