Γιάννης

Νοέμβριος 12, 2007 § 6 Σχόλια

supermeeeennowocopy.jpg

Τον τελευταίο καιρό και για πρώτη φορά, νοσταλγώ τον παλιότερο μου εαυτό.
Νοσταλγώ την Μαργαρίτα των είκοσι ετών , αν και είχα χειρότερα μαλλιά τότε, αλλά δεν πειράζει, τώρα που το σκέφτομαι ούτε γκόμενο είχα.
Αλλά δεν πειράζει ξανά.
Περπατούσα πολύ και μου άρεσαν τα πρόχειρα πράγματα, δεν ήξερα πολλά και μου συνέβαινε συχνά να μένω με το στόμα ανοιχτό, ένιωθα συνέχεια πως κάτι δεν προλάβαινα να μάθω πως όλο και κάτι μου ξεφεύγει πως υπάρχουν περισσότερα και εγώ δεν τα χω.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι και τώρα έτσι είμαι πέραν του γεγονότος ότι δεν εκπλήσσομαι πια , στα θέματα του «δεν προλαβαίνω» τα ίδια σκατά.
Αυτό όμως που με διαολίζει περισσότερο είναι ότι εκεί έξω υπάρχουν παιδιά στα 20, που μιλάνε σε μια γλώσσα, που γνωρίζουν πράγματα που εγώ δεν ξέρω ή πιθανότατα θα μάθω χρόνια αργότερα.
Ντύσιμο και στυλ, χνώτα και γούστα , μουσική όλα αυτά τα χάνω γιατί τρέχω για τα άλλα ( της Παρασκευής το γάλα αλλά τελοσπάντων)

Ας πούμε υπάρχουν παιδιά σαν τον Γιάννη. Ο Γιάννης είναι φίλος του αδελφού μου.
Δεν τον έχω δει ποτέ, αλλά τον ζηλεύω θανάσιμα και συγχρόνως χαμογελώ σαρδόνια και ανατριχιάζω με όλα αυτά που υποψιάζομαι πως ζεί ,που βλέπει , που έχει ακόμα εκείνο το γραφείο με τα μολύβια και τους μαρκαδόρους , που περιμένει το μεγάλο μπαμ αλλά ίσως και όχι, που κάθε μέρα μουτζουρώνει .

Είπαμε άμα το δουλεύεις το ταλεντάκι ανυψώνεται και πάει ψηλααααα σε ξεπερνάει

Και ειλικρινά ,αυτός με κάνει να τα νοσταλγώ όλα τα προηγούμενα .

Δείτε το blog του, και το account με την φανταστική δουλειά που κάνει

εδώ και εδώ

grandfather_paradox_by_juntaro.jpg

§ 6 Responses to Γιάννης

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Γιάννης at superficial intelligence.

meta

