Μπλιαχ

Σεπτεμβρίου 19, 2007 § 20 Σχόλια

Σήμερα είναι μια από αυτές τις ημέρες που ξυπνάς και λες όχι δεν είναι αλήθεια ότι ξύπνησα, μπορούμε να το ξανακάνουμε? να δοκιμάσουμε σε λίγο ? Ξυπνάς και είναι όλα στη λάθος μεριά, τα ρούχα δεν σου φαίνονται πια σωστά, η πλευρά του κρεβατιού, ο καφές που κοχλάζει, όλα.
Έχω κουραστεί απίστευτα με τα πολιτικά, μα μιλάμε για παρα πολύ, και ότι και να κάνω τα βλέπω και τα ακούω μπροστά μου, δεν την παλεύω λέμε. Έχουμε γίνει και μόδα, οι bloggers λένε, λένε και όλοι φουσκώνουν,έλεος το να βαράς το πληκτρολόγιο δεν σε κάνει ομάδα.
Επειδή είμαι και λίγο ηλίθια (γνωστό αυτο) σκεφτομαι ( ναι γίνεται ) 2 πράγματα
το πρώτο
δήλαδή το κάθε μαλακισμένο, με σαφή προβλήματα εταιρικής παρουσίας (το λέω κομψά) (άλλη παρένθεση – και μη μου πείτε ότι στην μπλογκόσφαιρα κυκλοφορούν ωραία γκομενάκια, με το κυάλι τα βρίσκεις), τελοσπάντων θέλουν να με κάνουν να πιστέψω, ότι το να γράφεις την απίστευτη οργισμένη κλισεδούρα πολιτική άποψη μελοδραματική δήθεν επαναστατική είναι γαμάτο και πρωτοριακό.
Τρίχες.
Βασικά όλοι μας, θέλουμε που και που να νιώσουμε σπουδαίοι.Καμιά φορά με το να γράφεις παπαριές του είδους σε κάνει να νιώθεις έτσι.
Αλλά αμα πάω εγώ και σκάσω 400 ευρώ σε ένα ζευγάρι γόβες, είμαι νούμερο και ρηχή που η πράξη μου έχει το ίδιο σκόπο,να νιώσω δηλαδή λίγο σπουδαία, ενω οι bloggeroσωτήρες – προβληματισμένοι είναι γαμάτοι.
Ού ρε .ού.
Τώρα που τα γράφω και συγχίζομαι συγχρόνως σκέφτομαι τα άλλα τα μαλακιστήρια, εικοσιπεντάχρονα, που δίνανε φυλλάδια κατά της εμπορευματοποίησης της τέχνης έξω απο την μπιενάλε στο γκάζι.Που μου ρθε εκείνη τη στιγμή να κάνω μια perfomance, που θα έμενε αξέχαστη.
το δεύτερο
επαναλαμβάνω ότι είμαι πολύ χαζή , ξέρω όμως ένα πράγμα, και είμαι πάρα πολύ σίγουρη για αυτό.
Ότι το μοντελάκι μας ( το ανθρώπινο εννοώ),έχει φτιαχτεί για να ξεχνάει. Μερικοί κάνουν λόγο και για επιλεκτική μνήμη.Δεν μπορούμε να επιβιώσουμε αλλιώς.Επειδή είμαστε ουσιαστικά κλανιές μέσα σε αυτό το σύμπαν, και επειδή πρεπει να τη ζήσουμε αυτή τη ρημάδα τη ζωούλα, εννοείται ότι τα δυσάρεστα, επώδυνα τα ξεχνάμε, τα μπαλώνουμε, οτιδήποτε γιατι ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίσουμε, γιατί ίσως φοβόμαστε να πάρουμε τις ευθύνες ενός (ολόκληρου γένους?) και είναι ανθρώπινο.Ανθρώπινο.
Ο λαός δεν ξεχνά, ή πως γίνεται και ξεχνά και είναι τόσο θλιβερό και θεέ μου.Τρίχες. Δηλαδή πως θα ξυπνήσει ο αρχηγός να πάει στο μεροκάματο, αν έχει στη μνήμη του όλες τις καταστροφές, τα λάθη, και τις απώλειες που έγιναν από την γέννησή του? Θα φλιπάρει στα 100 μέτρα.
Μπορεί βέβαια μια άλφα συναισθηματική και (δια)νοητική ωρίμανση να μας βοηθήσει να γίνουμε πιο ειλικρινείς.Απέναντι σε εμάς τους ίδιους, στην υπαρξή μας και πολλά άλλα. Ίσως αυτό να λέγεται συνείδηση. Αλλά ποιός μπορεί να το κρίνει αυτό?
Εγω πάντως όχι.

Το παρών ποστ αφιερώνεται στον κύριο / κυρία που μπήκε στο blog μου αναζητώντας » γυμνές αληθινές ελληνίδες». Ε ναι λοιπόν.Είμαι και τα τρία. 

§ 20 Responses to Μπλιαχ

  • Ο/Η wise λέει:

    «απίστευτη οργισμένη κλισεδούρα πολιτική άποψη μελοδραματική δήθεν επαναστατική είναι γαμάτο και πρωτοριακό.
    Τρίχες.»

    ax nomizw pws exw arxisei na se simpathw. 🙂

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    εγώ από πιο πριν
    νιααααα ;p

  • Ο/Η michelan λέει:

    Επειδή χάνω και εγώ_από λίγο έως πολύ_
    δεν το κατάλαβα πλήρως…
    Τους περιλαμβάνεις όλους;
    από το ΑΑΑ μέχρι το ΩΩΩ;;;

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    εννοείται και τον εαυτό μου μέσα.Και όποιος έχει τη μύγα να τη δώσει πίσω.
    Γιατί νομίζεις πως εγώ δεν είχα τις εξάρσεις μου να γράψω ηρωικά και παθιασμένα?

  • Ο/Η michelan λέει:

    Δεν εννοούσα εσένα…
    Τον εαυτό μας είναι εύκολο να τον συμπεριλάβουμε στις αρνητικές λίστες μας…
    Το συμπλήρωμα μας είναι λιγάκι δύσκολο… 😉

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    Να σου πω.
    Νομίζεις ότι έφτασα σε αυτή τη κατάσταση έτσι απλά? Μιλάμε οτι εδώ και 2 εβδομάδες δεν έχω χάσει πολιτική μύξα λόγω πρωην χεβυμεταλλά, και υπομένω με την vogue ανα χείρας.
    Αλλά αγαπάμε, και δεν έχουμε πολλές επιλογές επ’αυτού.
    ;P

  • Ο/Η michelan λέει:

    Αγά πάμε τώρα μαγαζά
    να πληρώσεις το σεβντά…

    ( είσαστε πολλές που αγαπάτε; )

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    michelan ε michelan
    chat θα το κάνουμε το μαγαζί ?

  • Ο/Η michelan λέει:

    τί είναι chat?

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    σου έστειλα mail γιατί δεν παλεύεσαι

  • Ο/Η neofitos λέει:

    καλά μας τα είπες. κορυφαία στιγμή να γράψεις ένα επαναστατικό κείμενο που νομίζεις ότι θα συναρπάσει τα πλήθη και αμέσως μετά να πεταχτείς για ψώνια. διπλή ρηχοουσιαστική απόλαυση. Μα καλά. Ποιος είμαι ο υπερμέγιστος;

  • Ρηχή μου φίλη,
    να τις πάρεις τις γόβες αν σ΄αρέσουν, ευκαιρία είναι, μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα, σκέψου να σου τις αρπάξει καμιά μέσ΄απ΄τα χέρια, μαύρο χειμώνα θα περάσομε.
    Με ‘γειά!

  • Ο/Η m13 λέει:

    ΝΑΙ ρε πούστη, τί κακό είναι αυτό

    κάθε 4 χρόνια ο Ελληναράς θυμάται ότι είναι και πολίτης…

    μπράβο ρε.

    ΟΥ ΡΕ ΟΥ, καλά τους τα πες 🙂

  • Ο/Η lee λέει:

    Δεν ειναι ολοι οι μπλογκερς κοινωνικοπολιτικα μορφωμενοι να ξερουν απο ορολογιες και αναλυσεις. Αν ομως εστω και με μια κλισεδουρα θελουν να δηλωσουν οτι δεν τρωνε κουτοχορτο απο τους πολιτικαντηδες, ειναι δικαιωμα τους. Και δεν τους θυμομαστε καθε 4 χρόνια. Εμεις προσπαθουμε να τους ξεχναμε, αυτοι τριβονται στις μουρες μας.
    Ομαδα σιγουρα δεν ειμαστε γιατι μια ομαδα εχει κοινα κινητρα. Εδω ισχυουν διάφορα και τα περισσοτερα ειναι θεμιτα (αναγκη για επικοινωνία, επαγγελματικη αναγνωριση κλπ). Απλα ανηκουμε σε μια ιδια κατηγορία. Ειμαστε μπλογγερς. Μεχρι εκει ομως. Κατα τα αλλα ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι γουσταρει, αρκει να μην υποτιμα τη νοημοσυνη μας. Εισαι ελευθερη να παρεις τα παπουτσια των 4οο ευρώ, απλα μετα μηνπεις πως δεν εχεις να φας! 🙂
    Οσον αφορα την μνήμη, δεν θα επρεπε να ξεχναμε μεχρι να δικαιωθουμε. Γιατι σιγουρα θελω να ξεχνώ οτι καηκε η Παρνηθα ή η μιση Πελοποννησος, αλλα αν ημουν το αφεντικο θα ειχα κοψει κωλους. Μετα πολυ ευχαριστως θα ξεχναγα.

    Φιλακια pearl μου

  • Ο/Η aa-duck λέει:

    Μαργαρίτα
    Παιδί μου! (συγνώμη για το παιδί μου, πρώτη φορά μιλάμε) Παιδί μου! πήρε ο κώλος τους αέρα επειδή τους λέει κάθε μέρα ο ΣΚΑΪΣ! Αυτό νομίζω ότι φταίει! Κι εγώ βλέπω ΣΚΑΙΣ πάντως -εκτός αν έχει Καραβάτου θεά- αλλά ξέρω και ότι κάνει 4% τηλεθέασησ 😛 Let them think they rule the universe!

    {Επειδή διακρίνω και μια οικειότισσσ, δώσε πολλά φιλιά στη Γόβα τη Σωστή, σε παρακαλώ 😀 I love her, I miss her, I’ve changed my mobile! Καλά σκάω, θα της γράψω ι μάιλ}

  • Ο/Η nothingtoloose1 λέει:

    Δεν ξέρω για τις γκόμενες του blogging , δλδ αν είναι ψιλοχάλια αλλά οι άντρες bloggers βλέπονται μόνο με παρωπίδες. Και έχουν και άποψη ρε γαμώτο. Αυτό πού το πας;

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    neofite
    είναι γνωστό ότι είσαι γαμάτος, και ότι είσαι σε θέση να καταλάβεις τα βαθύτατα μου μου νοήματα. thanx
    η γόβα η σωστή είναι επιστήμη
    αφηστε τα ferragamo , και πείτε μου την γνώμη σας για τα καινούρια prada.Σας φιλώ.
    m13
    φιλιά πολλά που φεύγεις βρε 😉
    lee
    ακόμα και στην κατηγορία bloggers διαφωνώ. Γιατί πολύ απλά πιστεύω ότι είναι ένα μέσο, που ο καθένας έχει την ευχέρεια να το χρησιμοποιήσει κατά βούληση.
    Δεν με κάνει ίδιο με κανένα , ίσως ένα κοινό ενδιαφέρον με κάποιον άλλον που θα πιάσω κούβέντα .
    Οσο για τα υπόλοιπα συμφωνώ, εδώ επεμβαίνει το θέμα της συνείδησης.
    aa- duck
    axaxaxaxaxaxxaxaxx
    nothing to loose
    μούμπλε μούμπλε μούμπλε
    τώρα εδώ έχω και ένα κώλυμα γιατί τα χω με μπλογκερ…
    αλλά η αλήθεια μέσα μου ουρλιάζει
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ !
    ( άλλα έχουν άποψη συνήθως, όταν γράφουν εδώ μέσα, όχι εκεί έξω )

  • Ο/Η aa-duck λέει:

    καλημερα,
    δατ μπλογκερ γιου αρ ριφέαρινγκ του, ιζ ντιφερεντ. μοστ τάλαντιντ γουιθ γκουντ πληκτρολογιο, σπιτσ etc etc
    καλημερα – καλη εβδομαδα 😉

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    γιες ιτς τρου
    αλλά αν τα πω εγώ θα φάω γιαούρτια ( φοβάμαι)
    καλημέρα

  • Ο/Η nothingtoloose1 λέει:

    Έχω φίλους μπλόγκερς από τη Σχολή. Πέρσι το χειμώνα πήγαμε και ένα βράδυ στο Μπακαρό. Όλοι οι γέροι και οι γριές μαζεμένοι εκεί μέσα.
    Μετά από λίγο καιρό πήγαμε στο Μερσέντες. Μαύρο χάλι. Γι’ αυτό το έγραψα.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Μπλιαχ at superficial intelligence.

meta

