and now some fashion news

Σεπτεμβρίου 13, 2007 § Σχολιάστε

armani.jpg

Και μερικά νέα της μόδας.
Ο οίκος Armani ανακοίνωσε την καινούρια δραστηριότητα του που αφορά την πρώτη virtual boutique του, για την σειρά EMPORIO ARMANI.
Τέλος της εβδομάδας η boutique θα ανοίξει για το κοινό της Αμερικής ενώ από τον επόμενο χρόνο θα είναι διαθέσιμη και για την Ευρώπη.
Πολύτιμος συνεργάτης η http://www.yoox.com ( αν δεν έχετε μπει ποτέ σε αυτό το site , μπείτε τώρα ) που εδώ και 7 περίπου χρόνια εμπορεύεται κομμάτια των μεγαλύτερων οίκων.
Ο ίδιος ο μαιτρ πέρασε ατελείωτες ώρες για να βρεί το σωστό φωτισμό για τις φωτογραφήσεις των ρούχων αλλά και για οποιαδήποτε άλλη λεπτομέρεια, με στόχο να απόδώσει το ύφος και την αίσθηση μιας πραγματικής boutique ΕMPORIO ARMANI.
Όλες οι παραπάνω πληροφορίες σημαίνουν πολλά, πρώτα από όλα μια μεγάλη επανάσταση , που μειώνει πλέον τον «φόβο» του καταναλωτή να πλησιάσει ενδύματα σαν τα παραπάνω, αλλά και την μανιακή σχεδόν τάση για έλεγχο του εμπορεύματος (ένδυση) που υπήρχε από τους οίκους ως τώρα.
Επειδή είμαι και χωριατάκι, θα κάνω ένα απλό παράδειγμα.
Η Κίτσα που είχε τον ωραιότερο κώλο ( σημαντική πληροφορία ) στην κωμόπολη της Μπουμπουνίτσας τα φτιαξε τον Σώτο ιδιοκτήτη της αλυσίδας mini market της περιοχής. Ο Σώτος για να τα φτιάξουνε της είχε υποσχεθεί τριήμερο στην Αθήνα για να δούνε Κοκκίνου και βόλτα στα μαγαζίά.
Η Κίτσα επιστρέφει στην πλατεία του χωριού με κάποια εμφανή προβλήματα στην κίνηση ( τα ήθελε ο κώλος της ) , αλλά και με το καινούριο ξώβυζο – ξωφτερνο με πούλιες και λεοπάρ φόρεμα Roberto Cavalli, ευγενική χορηγία του Σωτου.
Η Πίτσα η κολλητή της, το βλέπει και τρώει τα λυσσιακά της.
Αλλά όχι πια αγαπητοι. Μπαίνει με φόρα στο internet café, προσπερνά δυναμικά τα δεκατριάχρονα που παίζουν world of warkraft , απαγάγει ένα και δινοντάς του σαφείς οδηγίες αποκτά ολόκληρη την σειρά από t-shirt ΕΜPΟRIO ARMANI με εμφανή το logo για να τα φοράει κάθε μέρα.
Φάε σκατά τώρα Κίτσα.
Η ίδια σκηνή επαναλαμβάνεται σε διάφορα κωλοχώρια των U.S.A με χαριτωμένες παραλλαγές.
Το ίδιο πάνω – κάτω είχε συμβεί στις δεκαετίες ‘80- ‘90 , όπου ξαφνικά όλοι οι οίκοι και η Celine Dion άρχισαν να λανσάρουν αρώματα , φουλάρια, ζώνες , είδη που θα μπορούσαν να αποκτηθούν με σχετική (οικονομική ) ευκολία .
Κίτσες , υπάρχουν παντού και ζούν ανάμεσα μας, ονειρεύονται μια καινούρια αξίωση μέσα από την υπογραφή ενός ( εύπλαστου και πολλά υποσχόμενου ) σινιέ κόσμου.
Και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ.
Αν κοιτάξουμε τον εαυτό μας με πόζα στον καθρέφτη, πιθανότατα να κρύβουμε μια Κίτσα και εμείς. Δεν είναι και τόσο ντροπή.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

What’s this?

You are currently reading and now some fashion news at superficial intelligence.

meta

Αρέσει σε %d bloggers: