Destroy Athens – ήμουν εκεί !

Σεπτεμβρίου 10, 2007 § 16 Σχόλια

http://www.athensbiennial.org

Όπως είχα προβλέψει, ( ναι τα κάνω και αυτά) , ήταν ένα Σαββατοκύριακο της αγάπης.
Παρασκευή βραδάκι, ακριβώς εκείνη την στιγμή που εφάρμοζα την καταπληκτική μου τεχνική « βουτάω στο κρεβάτι ακριβώς μετά την δουλειά και κοιμάμαι διαγώνια μέχρι να έρθει ο πρωήν χεβυμεταλλάς»
Η Βίβιαν στο τηλέφωνο
« Κοιμάσαι ? Μα καλά στα μπουζούκια θα πάτε ?»
Της εξηγώ για λίγα δευτερόλεπτα την τεχνική μου, και εκείνη μου θέτει την θανατερή ερώτηση
« Θα έρθεις να μας βοηθήσεις στα εγκαίνια της Μπιενάλε ?»
Γκουλπ. Γκασπ. Wow.
Και βέβαια είχα δηλώσει εθελόντρια ( όχι, δεν διακατέχομαι από σαδομαζοχιστικές τάσεις ) και ήλπιζα πως θα με πάρουν τηλέφωνο.
Γιατί Μαργαρίτα το έκανες αυτό ? ( συμπαντική ερώτηση )
Πολύ απλά , γιατί το θεωρώ μέγα γεγονός για την πόλη. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε αστικό τοπίο χωρίς μια έκθεση που θα μιλά για αυτό, που θα δίνει βήμα στους νέους καλλιτέχνες , που σαφέστατα θα έχει την απαραίτητη δυναμική να καλέσει αγοραστές από όλο τον κόσμο, δημοσιογράφους, εκτιμητές και κριτικούς για να δουν τα λόγια μιας πόλης μέσα από την χαρά της σύγχρονης ( της ) τέχνης .
Γιατί αγαπημένα μου παιδάκια πρόκειται για Χαρά ( ή καλύτερα για Fun).
Η τέχνη πρέπει, οφείλει να λογίζεται για κάτι τέτοιο , αυθόρμητη ψυχαγωγία που σου δίνει τροφή για σκέψη, ανοίγει το μάτι σου σε μια καινούρια αισθητική, στην ματιά του κόσμου που ζούμε.
Αυτά , και υπάρχουν πολλοί και καλύτεροι από μένα για να σας εξηγήσουν περαιτέρω.
Προχωράω στο ρεπορτάζ όπως οφείλω.
Φτάνω την Κυριακή στις 16.00, όπως είχαμε συμφωνήσει με την Βίβιαν και το ασύλληπτο λευκό mod φορεματάκι μου ( ναι και αυτό είχε συμφωνήσει ) . Παρατηρώ πως σχεδόν όλοι που δουλεύουν εκεί φορούν μαύρα . Ουπς.
Μαζί με το χανγκ όβερ από τον γάμο του Σαββάτου , κάνω μια νοητή σημείωση « άνθρωποι της μόδας – άνθρωποι της τέχνης , μαύρα με έντονα αξεσουάρ»
Φτάνω στο κιόσκι και ζητάω τον Φώτη, όποιος ( ξανά γκασπ ) είναι παλιός γνωστός. Με βάζει στο κλίμα αμέσως .
Λίστες ( πολλές ), pass ( πολλά ), κόσμος ( όχι και τόσο ) για διαπίστευση των στοιχείων του.
Βάζω μπρος το charm μου και ξεκινάμε δουλειά, όπου φυσικά δεν ξέρω την τύφλα μου, αλλά χαμογελώ με σιγουριά μπας και ψαρώσουν πρώτα οι άλλοι.
Υπήρχε πολύ μα πολύ κούραση , ελάχιστες ώρες ύπνου , δόξα τω θεώ δεν είχε χαθεί το χιούμορ. Δεν είδα έναν χριστιανό να γκρινιάζει . Που θα μπορούσε , άλλωστε αν αποφασίσεις να γίνεις να μίζερος , όλα τα υπόλοιπα είναι πανεύκολα. Απλώς μιζεριάζεις για τα πάντα.
Τελοσπάντων ναι, δεν ήταν όλα τέλεια . Ξαφνικά βλέπω μια έξαλλη βοηθό επιμελητή να τρέχει πανω – κάτω, για ένα νανοδευτερόλεπτο κοιταζόμαστε και μένουμε άφωνες. Η Ελεάννα ήταν φίλη μου από το λύκειο, είχα να την δώ κοντά στα δέκα χρόνια . Che gioia!
Mετά από τις απαραίτητες αγκαλιές η Ελεάννα και εγώ επιστρέφουμε στην πραγματικότητα – ξαναγίνεται έξαλλή και μου φέρνει την λίστα με τους καλεσμένους της, τρέχει μέσα να κολλήσει καρτελάκια, και εγώ αντιλαμβάνομαι ότι ο κόσμος πλέον είναι αρκετός
– μικρή διασκεδαστική νότα , εγώ έχω ακόμα χανγκ όβερ –
Υπήρχαν κάποιες στιγμές που ήταν όλοι μαζί και ήθελαν κάτι συγχρόνως από σένα και εσύ ένιωθες κάτι ανάμεσα σε Μεσσία της πληροφορίας και σκουληκάκι της παραπληροφόρησης .
Υπήρχαν όμως κάποιες άλλες , που έβλεπα στα μάτια της Βίβιαν και των άλλων παιδιών, μόνο φως. Η πρώτη, επίσημη μέρα της έκθεσης είχε πάει καλά .Μάλλον, πολύ καλά .Μάλλον superb! Αρέσαμε!

Και τώρα, φτάνουμε στο κομμάτι που όλοι αναζητούμε , σαν σοβαροί αναγνώστες. Τα κουτσομπολιά .
Λοιπόν έχουμε και λέμε
– Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήρθε από τους πρώτους με αξιαγάπητη φίλη, ϋber τρέντυ γυαλιά ηλίου και χαρωπή διάθεση.
– Η Κάτια Δημοπούλου, διευθύντρια του 4essera, είναι κουκλάρα με κούκλαρα κόρη και κούκλο άντρα, ΚΑΙ είναι ΚΑΙ συμπαθητική. Some girls have all the luck.
– Βραβείο αξιαγάπητου δημοσιογράφου όμως πηγαίνει στους τρείς συντάκτες του elle deco. Τoo cute to be true.
– Ξαφνικά έρχεται ένας γλυκύτατος κύριος, ξένος , που με σπαστά ελληνικά μου ζητά την διαπίστευση του. Παίρνω την κάρτα του και διαβάζω ότι είναι ο CEO της Deutche Bank ( χορηγός της Μπιενάλε ) .Γκουλπ.
– Ηρθε πάρα πολύς κόσμος από το εξωτερικό
– Ο πρώην χεβυμεταλλάς με πήρε τηλέφωνο 3 φορές για να με ρωτήσει τι να φορέσει.
– Μερικοί ξένοι καλλιτέχνες ήταν και πολύ ωραία γκομενάκια.
– Ημουν πολύ κουρασμένη για να κάτσω να δώ το live με τους Καλλας .Κρίμα γιατί ήταν ντυμένοι σουπερμαν. Κλαψ.

Με λίγα λόγια , και με μια ακόμα πιο γρήγορη βόλτα που έκανα μέσα στην έκθεση, σας λέω ΝΑ ΠΑΤΕ.
Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη γιατί είναι πραγματικά πολύ καλή.
Και αφού πάτε, κάντε και μια βόλτα στον Κεραμεικό, στον χώρο γύρω από το Μετρό. Θα με θυμηθείτε.

Ντροπιαστικό Υστερόγραφο – Καθώς ετοιμαζόμουν σήμερα το πρωί, αντιλαμβάνομαι πως έχω αφήσει τη φωτογραφική στο κιόσκι.Merd! Παθαίνω πανικό στην σκέψη 1. ότι είναι του πρώην χεβυμεταλλά και θα με διαλύσει 2. έχει τις φωτογραφίες από την Μπιενάλε 3. Εχει τις φωτογραφίες που με ιδιαίτερη αφοσίωση έβγαλε ο πρώην χεβυμεταλλάς στο γάμο του Σαββάτου.
Τρέχω στα όρια της λιποθυμίας στο Γκάζι για να μου ανοίξουν το κιόσκι. Η φωτογραφική μηχανή ήταν εκεί .Φιού.
Φωτογραφίες όμως από αύριο

§ 16 Responses to Destroy Athens – ήμουν εκεί !

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Destroy Athens – ήμουν εκεί ! at superficial intelligence.

meta

