Πυρκαγιά

Αύγουστος 27, 2007 § 9 Σχόλια

Σάββατο βράδυ.
Έχω μόλις σκουπίσει τις πρώτες στάχτες από το μπαλκόνι , έχω σηκώσει την τέντα , κοιτάζω τον ορίζοντα, όλα άδεια μέσα , έξω.
Δίπλα διαμέρισμα, η κυρία Σ. , σπιτονοικοκυρά , γυάλινο διαχωριστικό μας χωρίζει.
Χτυπάει το τηλέφωνο , δίπλα .
Στην άλλη γραμμή ο Γ. , μοναχοπαίδι της κυρίας Σ. και παραλήπτης του ενοικίου μου.
« Έλα παιδί μου τι κάνεις, βλέπεις τηλεόραση»
«……»
« Μόλις το είπαν. Στόχος η Ελλάδα και να ρίξουν τον Καραμανλή από την κυβέρνηση. Το είπαν ξεκάθαρα»
«………»
«Αστα αυτά τώρα και πες μου τι έφαγες το μεσημέρι»

Μπήκα ξανά μέσα στο σπίτι και έχωσα απαλά το κεφάλι μου μέσα στα μαξιλάρια. Για να μην με ακούσουν – Να μην τους ακούω.

§ 9 Responses to Πυρκαγιά

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Πυρκαγιά at superficial intelligence.

meta

