.

Ιουλίου 9, 2007 § 17 Σχόλια

θέλω να γράψω κάτι για να κάνω μια καινούρια αρχή.
Αλλά τώρα που βλέπω τις λέξεις μαζί μου κάνουν κάτι περίεργο.
Η αρχή είναι από μόνη της καινούρια.
Αν λοιπόν εγώ βάλω μια τελεία εδω .
Μόλις άρχισα κάτι καινούριο.
Αλλα αν θέλω το αλλάζω.
ΕΔΩ .
ΚΑΙ ΕΔΩ.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΔΩ.

Ομως εγώ βρίσκομαι κάπου εδω .
.

Λέω σε μια φίλη μου κάθε πρωί που ξυπνάς να γράφεις στην άκρη του ημερολογίου σου
» ποια είναι η … » ( ευγενικά βάζετε το ονομά σας)
Εγώ το κάνω τους τελευταίους εξι μήνες.Δεν το θυμάμαι κάθε μέρα.Δεν θυμάμαι κάθε μέρα να ρωτήσω ποια είμαι εγώ.
Και λίγες απαντήσεις έχω πάρει.Αρκετές για να το ρωτάω πιο συχνά, για να θέλω να μάθω περισσότερα.
Μετα απο 2 θανάτους, 2 καινουριες δουλειές , 1 τεράστια ενδυματολογική διαφωνία, 2 μαγνητικές , 5 απόπειρες για δίαιτα, 5 λίτρα δάκρυα, 28.000 αγκαλιές, 1 καινούρια φίλη, και τρομερές μεταφυσικές ανησυχίες που δεν τις ομολογω ούτε στο blog μου.

Κάνω καινούρια αρχή.
Κουφάλες, φανταστείτε τι έχει να γίνει μόλις μάθω ποια είμαι.

sscream.jpg

§ 17 Responses to .

  • Ο/Η oceansofangels λέει:

    Γ***** τα όλα! 😉

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Εικοσιοκτώ χιλιάδες και μία.
    😉

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    oceanofangels
    να τα γαμήσω όλα εννούσες ?
    δεν γίνεται, πρώτα πρέπει να μάθω ποια είμαι
    ;PPPPPP
    mpampakis
    θες να πάμε σινεμα?

  • Ο/Η Άντα Φτυς λέει:

    αααααααχ, πες μου ότι εγώ είμαι η καινούρια φίλη!!!!!!
    Πες μου, πες μου, πες μου!!!!!!!
    ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ, ΕΙΠΑ.
    Αλλιώς θα σου στέλνω spam όπως ο David Santos.
    (Η ΧΑΡΑ ΣΟΥ, ΧΑΡΑ ΜΟΥ)

  • Ο/Η x-psilikatzoy λέει:

    Eisai h Margaritarenia kai eisai MIA XARA!!! 😀

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    antaftys
    εσύ είσαι γμτ ( βουλωμένο γράμμα διαβάζεις)
    x-psilikatzou
    αχαχαχαχαχαχαχ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΒΓΩ ΝΑ ΤΟ ΦΩΝΑΞΩ ( και μετα θα μουτζώσω, μου μεινε απο χθες)

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Θέλω, αλλά όχι απόψε. Είναι ο μικρός με ίωση (τον έρμο…)

  • Ο/Η Vourgoudios λέει:

    Οταν με το καλο μαθεις ποια εισαι τι θα γινει δηλαδη? Εμενα μια χαρα μου φαινεσαι και ετσι… Βεβαια εσυ ξερεις κατι παραπανω!! Αν τελικα ομως βρεις ποια εισαι, ποιος σου λεει οτι δεν εισαι αυτη που εισαι τωρα και θα εισαι αυτη που θα νομιζεις οτι εισαι??
    Σε μπερδεψα? Αυτο ηθελα 😛

  • Ο/Η Guadalquivir λέει:

    Υπάρχουν ένα εκατομμύριο διαφορετικές εκδοχές για το ποιοί είμαστε, άστο, δεν βγάζεις άκρη κατά τη γνώμη μου. Αντί λοιπόν να σπαταλάς την ενέργεια σου εκεί, γιατί δεν προσπαθείς να εκλογικεύσεις τις πράξεις και τις αποφάσεις σου με βάση όποια εκδοχή του εαυτού σου σε βολεύει κάθε φορά;

    θέλω να πω, ίσως τελικά να μην έχουμε έλεγχο στο ποιοί είμαστε και στο πως πράττουμε. Γιατί ντε και καλά να μας τρώει ο καημός να καταλάβουμε κάτι το οποίο τελικά δεν μπορούμε να αλλάξουμε. Άσε…όλο απορίες είμαι αλλά απάντηση καμιά ακόμα από την πλευρά μου.

  • Ο/Η Adonios λέει:

    Καλημέρα Μαργαριταρένια
    Βάλε άλλη μια . στα χτεσινά, στα περασμένα και βρες κουράγιο για τα επόμενα .. θα βάλεις πολλές στη ζωή σου, άλλες οριστικές και άλλες όχι.
    Ξεκίνα να μοιράζεις .. σε ότι δε σ’αρέσει και άνοιγε «παρανθέσεις» αγκαλιές για τους φίλους σου.
    Πάρε μια μεγάλη κι απο μένα (_________) και μην ανησυχείς… ξέρεις ποιά είσαι!
    Εσύ είσαι.-

  • Ο/Η neofitos λέει:

    αν μάθεις ποια είσαι θα σταματήσεις να γράφεις, οπότε καλύτερα να μη μάθεις ποτέ.

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    vourgoudios
    κοίτα τα ερωτήματα που έθεσες τα κάνω στον εαυτό μου συνέχεια .Συνεπως τριγυρνάω ζαλισμένη μην ξέροντας σε ποιον χωροχρόνο βρίσκεται η προσωπικότητα μου.Σε μπέρδεψα? ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ;P
    qualdaquivir
    αυτό είναι το θέμα αγαπητε.Γιατι πράττουμε όπως πράττουμε? Ποια είναι τα πράγματα που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλω εγώ?
    εδώ σε θέλω
    adonios
    ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης. Τουλάχιστον υπάρχουν άλλοι που ξέρουν ποια είμαι. ;P
    neofitos
    Ισως όμως τότε να γράφω ΓΑΜΑΤΑ.
    Μπαμπάκη
    για αυτό ήθελε να φύγει το παίδι.Για να αναρρώσει σπίτι του ( σοφοοοοοοοοο)

  • Ο/Η Petoumeno_Mounetto λέει:

    «Κουφάλες, φανταστείτε τι έχει να γίνει μόλις μάθω ποια είμαι.»

    xexe :):)

    (i photo apo gamw tis tainies:))

  • Ο/Η An-Lu λέει:

    Μην κολώνεις πουθενά! Βουρ για φρέσκα!

  • Ο/Η lee λέει:

    Με την υγεια σου τελικα ολα καλά?
    Γιατι αυτο μετραει πανω απ’ολα…

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    petoumeno mounetto
    η ταινία όντως φοβερή.Την είδα το σουκου
    an-lu
    thanx!!!!
    lee
    ναι, απ’ότι φαίνεται, όλα καλά!

  • Ο/Η Despina λέει:

    Γεια σου κοριτσακι!!

    Τα καλύτερα ερχονται!!!!

    Φιλιά πολλά,
    Δέσποινα

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading . at superficial intelligence.

meta

