Το κορίτσι ρακέτα

Μαρτίου 29, 2007 § 16 Σχόλια

Χθες το πρωί σηκώθηκα με άλουστα μαλλιά, όπου δεν προλάβαινα να κάνω τίποτα με αυτά , όπου τα μάζεψα σε έναν περίεργο κότσο και είμαι σίγουρη πως όσοι με κοίταζαν σκέφτονταν
«κάπου έχει κρύψει την περούκα και τώρα θα την βάλει»
«κάπου έχει κρύψει την περούκα και τώρα θα την βάλει»
Και έτσι γέμισε με ψίθυρους το Μαρούσι.
Σήμερα το πρωί σηκώθηκα, είχα μόλις δει έναν εφιάλτη με τον sofogreg να με αγκαλιάζει και μετά να μου φωνάζει «ΕΙΣΑΙ ΧΟΝΤΡΗ, ΕΙΣΑΙ ΧΟΝΤΡΗΗΗΗΗ»
Είχα λούσει τα μαλλιά μου από το βράδυ, και αποφάσισα να το ρισκάρω και να κόψω τις αφέλειες που είχαν μακρύνει, μόνη μου.
Τόσο λάθος κίνηση.
Είμαι επισήμως το κορίτσι με πρόσωπο ρακέτα και ένα τεράστιο μουστάκι στο μέτωπο.

Υ.Γ σας είπα ότι έχω πολύ, μα τόσο πολύ δουλειά , και άγχος, μα τόσο πολύ άγχος και τη Δευτέρα πάω στην καινούρια μου δουλειά.
Επιφυλάσσομαι για φωτογραφία της δευτεριάτικης γόβας (μου) στο γραφείο.

§ 16 Responses to Το κορίτσι ρακέτα

  • Ο/Η Sishoy λέει:

    γιατί μου αρέσει τόοοοοσο πολύ το blog σου; μμμ… πάω αμέσως να διαβάσω τα φρέσκα και τα περασμένα μεγαλεία σου -να ξεκινήσω δηλαδή!- και έπειτα ελπίζω να μπορέσω να σε φανταστώ ρακέτα με μουστάκι! :Ρ

  • Βρε μωρό μου τι πήγες κι έκανες?
    Αφού είπαμε μέχρι τις 6 του μηνός που τελέιώνει η επιροή από τις εκλείψεις δεν αγκίζουμε τίποτα!
    Είπαμε ανχος αλλά όχι κι έτσι…. διοχέτευσε το καπου αλλού όχι στα ωραία σου μαλλάκια!

    Μπου μπου πάμε για τένις?… χιχιχι έλα πλάκα κάνω.

  • Ο/Η Σεντούκι λέει:

    Έλα…έρχεται το Σ-Κ! Καταπάνω μας!
    Μη σκας!
    …και με το δεξί τη Δευτέρα!

  • Ο/Η Adonios λέει:

    Καλά εσείς οι γυναίκες πάντα μετά απο «εικαστική» παρέμβαση νομίζετε οτι η εμφάνισή σας είναι για τα πανηγύρια.
    1) Δεν είναι έτσι. Μην κοιτάται μόνο με τα δικά σας μάτια.
    2) Υπομονή. Οι τρίχες μεγαλώνουν οπότε θα έχεις πάλι γένια.
    3) Ποιός σου είπε οτι οι ρακέτες είναι άσχημες;
    😉

  • Ο/Η alagrecque λέει:

    Μη στενοχωριεσαι, στο κατω κατω μπορει να σε θεωρησουν «προχω» και να κανεις μοδα τη ρακετα (μη ξεχνας το preppy trend παιζει παντου και το αθλητικο look φετος θα φορεθει πλεον του δεοντος). Να συνδυασεις μονο τις σωστες γοβες και να ειναι απαραιτητα ανετες γιατι την πρωτη μερα μονο για συστασεις θα πηγαινοερχεσαι σε ολη την εταιρια. Καλη τυχη παντως και καλοστεριωτη.

  • Ο/Η mpampakis λέει:

    Εμένα αυτό με το μουστάκι στο μέτωπο μου θύμησε τον κύριο Πατάτα, που του αλλάζαμε θέσεις τα αυτιά και την μύτη…

    Καλή αρχή βρε! Σμουτς!

  • Ο/Η potedenlestinalitheiaotanthabeis λέει:

    «ανχος»?
    «Μην κοιτάται μόνο»?

    xmm…

  • Ο/Η ksereispoios λέει:

    mipos na arxisoun na syzitane sta kanalia kai gia to biblio grammatikis tis 6is dimotikou? 😉

  • Ο/Η Lost λέει:

    πάρε με τηλέφωνο. άλλαξα επιτέλους το κινητό και έχω χάσει το νούμερό σου. Άσε ήσυχα τα μαλλιά σου. αύριο πάμε για ανανέωση γκαρτναρόμπας. δεν είμαι καλά.

  • Ο/Η yo!reeka's λέει:

    νέα δουλειά;!! άντε καλή αρχή!

  • Ο/Η limaris λέει:

    Πολυ καλή δουλειά. Μπράβο σου!

    limaris.wordpress.com

  • Ο/Η κατερίνα λέει:

    καλη αρχη κοριτσι μου!
    ολα θα πανε καλα/διοτι δεν υπαρχει αλλη επιλογη.

    φιλια πολλα

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    sishoy
    εμ…ευχαριστώ πολύ.Αλλά παρακαλώ πολύ μη με φανταστείς ρακέτα με μουστάκι! 🙂
    σπερματοζωαριο
    αστα και μετά τις 6,δεν αλλάζει τίποτα.Τα ψαξα.Υπομονή φίλη μου και θα τα καταφέρουμε!
    σεντουκι
    ευχαριστώ! έτσι ευχές για την Δευτέρα,πριν από όλα για να τα καταφέρω να ξυπνήσω νωρίς (που έχω ένα θέμα)
    adonios
    εμ τι να κάνουμε και εμείς,θύματα της φιλαρέσκειας μας είμαστε
    alagreque
    μακράν το καλύτερο σχόλιο αγαπητέ.Και η συμβουλή για τα παπούτσια θα εφαρμοστεί αυριο.Καλή εβδομάδα
    μπαμπακης
    και μενα αυτόν μου θύμισα ;P
    lost
    μουτς!!
    yoreekas
    ευχαριστώ αγαπητέ
    limaris
    ευχαριστώ αλλά δεν ξέρω για ποια δουλειά μιλάτε 😉
    κατερίνα
    see ya!

  • Ο/Η sofogreg λέει:

    Μαργάρω γερά, γερά με τσαμπουκά.
    Σημ: χθες σε είδα στο όνειρό μου. Τι έγινε; Άρχισες δίαιτα;
    χα χα χα χα χα!!!!
    Πολλά φιλιά

  • Ο/Η Guadalquivir λέει:

    »Καλη τυχη παντως και καλοστεριωτη.»

    »Καλοστελιωμένη» το λένε στην Κρήτη! Καλή τύχη και από μένα

  • Ο/Η Despina λέει:

    ακομα περιμένω……..

    Καλοστέρειωτη!!

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Το κορίτσι ρακέτα at superficial intelligence.

meta

