ανασκόπηση

Μαρτίου 6, 2007 § 16 Σχόλια

Την εβδομάδα που μας πέρασε καθώς και αυτή που διανύουμε τώρα έγιναν τα ακόλουθα

– ένα βράδυ καθισμένη σε ένα παγκάκι στην πλατεία συντάγματος , με τις γόβες που μου στένευαν τα πόδια , σκέφτηκα για πρώτη φόρα ότι ίσως να ήταν λάθος που γύρισα στη Ελλάδα.
– Ότι συμβουλή και να δίνω πάει στράφι , και μου γυρνάει μπούμερανγκ στα μούτρα γιατί όλοι στενοχωριούνται ( και οφείλω να ομολογήσω πως ήμουν –κάποτε – καταπληκτική , ήξερα να δώσω την κατάλληλη συμβουλή ,την κατάλληλη στιγμή , πράγμα που έδινε τρελή δημοφιλία και συγχρόνως εξύψωνε τις ικανότητες μου στα ταρώ)
– Βαριέμαι
– Απομυθοποιώ το blogging
– Δεν ξέρω ΑΚΟΜΑ τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω
– Με έχει πιάσει αυτό το σφίξιμο ,που ξέρω τι είναι αυτό το σφίξιμο , είναι που πρέπει να σαλιώσω πάλι το δάκτυλο και να θυμηθώ πως φυσάει ο αέρας.
– Το ηθικό μου παίρνει την κατιούσα καθημερινά , κάνω έντιμες προσπάθειες να μην πέφτω στην λούμπα της αυτολύπησης , όποτε πάει να γίνει σφίγγω τα μάτια και σκέφτομαι κάποιους που αγαπάω.

κατα τ’άλλα ζω καθημερινά , ανυποψίαστη μπροστά στις εκπλήξεις που θα έρθουν στα πόδια μου

Kelis- Caught Out There

§ 16 Responses to ανασκόπηση

  • Ο/Η artoftraveller λέει:

    Η αυτοκριτικη και η ενδοσκοπηση ειναι τα δεκανικια της αλλαγης που ερχεται.
    Βαδιζε μπροστα και μην κοιτας πισω σου…
    Κλαλημερα

  • Ο/Η akis λέει:

    Η αυτοκριτικη και η ενδοσκοπηση ειναι τα δεκανικια της αλλαγης που ερχεται.
    Βαδιζε μπροστα και μην κοιτας πισω σου…
    Καλημερα

  • Ο/Η Απολλώνια λέει:

    Δεν χρειάζεται να ξέρεις τι θα γίνεις όταν θα μεγαλώσεις ΑΝ ξέρεις πως δεν θα μεγαλώσεις…
    ε;

    Φιλιά πολλά!

    🙂

    (υ.γ. και εγώ βαριέμαι…)

  • Ο/Η m13 λέει:

    «απομυθοποιώ το μπλόγκινγκ»

    welcome to reality 🙂

    ξέρεις, δεν ήταν λάθος σου που γύρισες Ελλάδα, γιατί γνώρισες τον pascal 🙂

  • Ο/Η Misirlou Oubliez λέει:

    …Και επισης ψηφισες τραγουδι για την Γιουροβιζιον. Τι; οχι; Ουτε συ; Δεν μπορει, somebody must have done it!

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    akis
    αυτό προσπαθώ.προσπαθώ είπα
    😉
    απολλώνια
    σωστό!
    φιλιά πολλά και απο μένα!
    m13
    το ξέρω , και δεν το μετανιώνω με τίποτα
    misirlou
    κάνεις λάθος , εγώ ψηφισα δάντη
    (αλήθεια!)

  • Ο/Η Lee λέει:

    Ολοι μας (φανταζομαι) μια μουργελίαση την νιώθουμε. Ειναι που ξυπνουν σιγα σιγά οι αισθησεις απο την χειμερία (την ποιά?!) νάρκη. Σε αυτες παντως τις περιπτώσεις ή κανουμε κάποιες αλλαγές στη ζωή μας (δουλειά, ενδιαφέροντα, κούρεμα κλπ) ή …. δεν ξερω! Φαση ειναι θα περάσει παντως, μην στεναχωριέσαι 🙂
    Φιλάκια

  • Ο/Η michelan λέει:

    είναι η εποχή που αντί να δίνεις τις κατάλληλες συμβουλές πρέπει να τις λαμβάνεις…

    πχ. πρόσεχε λίγο τον λόγο σου γιατί είναι…:))))))))

  • Ο/Η allmylife λέει:

    καλά μου μυρίστηκε ποστ εμένα………….

    μπούμερανγκ;

    δεν είμαι η Σανέλ-Αρμάνι κυρία;
    δεν έμαθα το νια-νια-νια;

    Ο.Κ.
    κατάλαβα.

    Δεν έμαθα το νια-νια-νια….

    σκατά-σκατά-σκατά!!!

    ψιτ!
    ο λόγος σου είναι ε ξαι ρε τι κός.

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    lee
    αχ βρε πάντα εδώ είσαι όταν χρειάζομαι κανάκεμα
    είσαι πολύ γλυκιά
    michelan
    τώρα ,ίσως να μαι και λίγο ηλίθια αλλά τι θέλετε να πείτε με το «πχ. πρόσεχε λίγο τον λόγο σου γιατί είναι…:))))))))»
    αλήθεια δεν κατάλαβα.θα μου εξηγήσετε?
    allmylife
    😛 ούπς έχεις δίκιο!

    εσύ κατάλαβες τι θέλει να πει ο michelan? ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ?

  • Μπου μπου!!! Σοκαρίστηκα με το πρώτο, αλήθεια το σκέφτηκες αυτό? εγώ δεν το εχω σκεφτεί ως τώρα.

    Εγώ σ΄αγαπώ βρε βλάκα!κι έχεις και πολλούς αλλους που σε αγαπάνε.

    Μην ξεχνάς τι μου έλεγες τον τελευταίο καιρό, ¨όλα σου πάνε καλά μην παραπονοιέσαι για τίποτα!¨

    Ελα! Dai tutto vada bene non ti preocupare per niente, tutto vera’ da solo non devi fare proprio nula!!

    E να κάνω και λίγο φιγούρα.

  • Ο/Η michelan λέει:

    Συμφωνώ με την φίλη σου
    ο λόγος σου είναι ε ξαι ρε τι κά προκλητικός…:):):)

  • Ο/Η ksereispoios λέει:

    bre oufo

    se pairno tilefono tora

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    σπερματοζωάριο
    εχμμμ…δεν πάνε και ΟΟΛΑ καλά!
    έκανες και λάθος στα ιταλικά
    dai , pazienza , che tutto andra’ bene ,non ti devi preoccupare di niente ,tutto verra’ da solo ,tu non devi fare proprio nulla!
    (ολα εγώ πρέπει να τα κάνω)
    michelan
    αν αυτό είναι κοπλιμέντο , ευχαριστώ πολυ 😉
    (αν πάλι όχι συνεχίζω να μην καταλαβαίνω)
    ksereispoios
    15:09 και δεν έχεις πάρει ακόμα
    ;(

  • Ο/Η neofitos λέει:

    εκεί που ήσουν πριν γυρίσεις δεν σε στένευαν οι γόβες ή μήπως είχε καμία καλύτερη πλατεία;

  • Ο/Η thelastrealanwnymous λέει:

    μπορώ να έχω ένα ακόμη σχόλιο να δώ αν έσβυσα αυτό το «……….» αυτό τελος πάντων που δεν αφηνει να φάνουν τα σχόλια .
    :):):)
    θενκς προκαταβολικά

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading ανασκόπηση at superficial intelligence.

meta

