Δημόσιες Σχέσεις

Μαρτίου 1, 2007 § 15 Σχόλια

Εχω 2 φoβους
Φοβάμαι το σκοτάδι.
Φοβάμαι την απόρριψη.
Παρ’όλα αυτά, κανένας δεν το έχει καταλάβει. Το βράδυ αφήνω μια μικρή χαραμάδα, δεν κλείνω καλά τα πατζούρια- μπαίνει τόσο φώς όσο χρειάζεται για να μην λέγεται απόλυτο σκοτάδι.
Με τον φόβο της απόρριψης τα έχω καταφέρει ακόμα καλύτερα. Παρακολουθώ όλα τα σήριαλ και τις ταινίες, είδα πολλές φορές την Βουγιουκλάκη, άλλες τόσες είδα την πριγκίπισσα Σίσι, για να καταλάβω ποια είναι αυτή που θέλουν όλοι.
Τι πρέπει να κάνεις για να σ΄αγαπούν.
Πέτυχε μια χαρά. Ασυναίσθητα, οι κακουχίες τις ζωής με δοκίμασαν τόσο, που ξεγελάω τους πάντες. Υπάρχει μια υπόνοια «σκοτεινού παρελθόντος», λέξεις που έχω μάθει και τις πετάω εδώ και εκεί που σημαίνουν γνωριμίες και εμπειρίες, ότι το γράμμα το έχω πάει παντού.
Εκεί όλοι έχουν ένα σκίρτημα, λίγο φοβούνται. Ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Δυο –τρεις σού κλείνουν το μάτι και για το υπόλοιπο της ζωής σας, θα σου μιλούν λακωνικά και με τρυφεράδα.
Αλλά εγώ τους διώχνω το φόβο με τα μάτια μου. ΓΎΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ και είμαι ξανά αγγελική, τους λέω όταν τους κοιτάζω. Μη φοβάσαι έχω πέσει και εγώ τόσο χαμηλά αλλά ξανασηκώθηκα, κοίτα με μπορείς και εσύ, εγώ είμαι δίπλα σου.
Τους ακούς πρώτα, προσεκτικά με το ίδιο πάντα βλέμμα. Πρέπει να λάμπεις. Δεν θέλουν πολλά, άλλωστε. Οι γυναίκες να μην σε φοβούνται, και να τις προστατεύεις, οι άντρες να τους ερεθίζεις, τόσο για να (νομίζουν) ότι σε κυριεύουν.
Νιώθεις την αγάπη ?
Δωστούς προσοχή. Αφοσίωση .
Όλοι στο τέλος της μέρας φοβούνται μη μείνουν μόνοι.

Εγώ έμεινα μόνη από το πρωί, από εκείνο το πρώτο, και στα cornflakes μου το πρωί βάζω το φως της χαραμάδας που έμπαινε το βράδυ.
Τόσο για να μη λέγεται σκοτάδι και καταλάβουν ότι δεν έχω πια ψυχή.

Και θέλω να μ’αγαπάνε μόνο.
Εμένα μόνο.

YΓ. Έι, ψιτ, το ποστ δεν είναι προσωπικό. Είναι αποτέλεσμα παρατήρησης, με αυτοβιογραφικά στοιχεία.

§ 15 Responses to Δημόσιες Σχέσεις

  • Ο/Η Guadalquivir λέει:

    Αχ, λατρεύω την ειλικρίνια
    Γιατί μας τα λες όλα αυτά?
    Είναι ανοιχτή πρόσκληση για ένα παιχνίδι με τους ρόλους ανεστραμμένους αυτή τη φορά?

    Όλα είναι ρόλοι, που έχουνε παιχτεί και ξαναπαιχτεί χιλιάδες φορές, όπως έλεγε και ο Νιόνιος στους Αχαρνείς.

  • Ο/Η michelan λέει:

    ΥΓ.
    -παρατηρείς τους άλλους και τα εφαρμόζεις στον εαυτό σου;
    -παρατηρείς πώς αντιδρούν οι άλλοι σε αυτά που τους κάνεις;
    -και τα δυο;
    -και τα τρία;
    -κανένα από τα τέσσερα…

  • Ο/Η Misirlou Oubliez λέει:

    Βασικα αυτοβιογραφικο πρεπει να ειναι το μπωλ με τα κορνφλεηκς. Κανε το τεστ για 10 μερες και κατεβα ενα νουμερο στο τζιν σου. Και γραψε σαν την Μαργαριτα επισης.

  • Ο/Η Composition Doll λέει:

    Το να φοβάται κάποιος το σκοτάδι είναι οκ.

    Το να φοβάται την απόρριψη είναι επικίνδυνο. Τον κάνει να θέλει να είναι αρεστός σε όλους, να μην παίρνει θέση ποτέ, να μην εκτίθεται.

    Αγαπώ τους ανθρώπους που φοβούνται το σκοτάδι, και τα παιδιά το φοβούνται, εξάλλου.

    Στέκομαι επιφυλακτική απέναντι στους άλλους. Και τους παρατηρώ.

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    περνάνε κάτι μέρες που ακούς ιστορίες τριγύρω που συνδυάζονται με άλλες ιστορίες που σε ακολουθολυν μέρες , ίσως και μήνες , μαζί με κάτι δικές σου εμμονές.
    Αν βάλεις μέσα και την καθημερινότητα σου , καταλήγεις στην παρατήρηση που προανέφερα στο υστερόγραφο.
    Φόβο της αποδοχής έχω ,πιστεύω σε ένα μέτρο έχουμε όλοι, έγω το φιλτράρω , ωριμάζει το καταλαγιάζω ,ενίοτε γράφω και για αυτο…
    αυτά και πάνω κάτω σας απαντάω αγαπητοι composition doll , misirlou , michelan,και gualdaquivir
    Α
    Οι γυναίκες είμαστε πολυσχιζοειδή όντα, μην ξεχνιόμαστε

  • Θέλω κι εγώ cornflakes με φώς χαραμάδας!!!

    Μήπως να έρθω να κοιμηθούμε μαζί για να φάμε μαζί το πρωί?…. άλλωστε μου έγινε και πρόταση πριν λίγες μέρες!…

  • Η ζωή είναι πολύ ωραία!! με εκπλήσσει συνεχώς, αφότου της το επέτρεψα! και με γεμίζει δώρα, αγάπη, φως συγκίνηση και αλήθεια!

    Ευχαριστώ!

  • Ο/Η parafonos λέει:

    Ασυνάρτητοι συνειρμοί… το καλύτερο πρωινό που θα μπορούσα να πάρω…
    Καλημέρα αγαπητή μου…

  • Ο/Η allmylife λέει:

    εγώ μεγάλωσα και δεν φοβάμαι το σκοτάδι και την απόρριψη – ενίοτε τα αποζητώ και τα δύο…

    (3 τελίτσες!!!)

  • Ο/Η κατερίνα λέει:

    καλησπέρα μαργαρίτα μαργαρώ..

  • Ο/Η ανωνυμους λέει:

    το σκοτάδι να παει να γα..θεί.
    ουτως ή άλλως είναι αναπόφευκτο.
    Τωρα για την απόρριψη άκουσέ με προσεκτικά:
    είναι σαν να αποφάσισες να κάνεις την που..να και στο τέλος «της πράξης» να μη θέλουν να σε πληρώσουν. Οπότε η απάντηση είναι : Μη κάνεις ποτέ την «που..να».
    πως σου φαίνεται; καλό;

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    σπέρματοζωάριο
    έχεις την περίεργη ικανότητα να είσαι πάντα μέσα στο θέμα 😉 ότι και αν γράψεις
    γειάσου παράφωνε
    allmylife γιαυτό και σε καμαρώνω
    κατερινάκι σμουτς
    ανωνυμε
    πέρα απο την συγκίνησή μου διότι σπανιότατα μπαίνουν ανώνυμοι σε τούτο δω το μπλογκ , η συμβουλή σας είναι χρήσιμη. εκτίμησα ιδιαίτερα την χρηση της τελίτσας- τελιτσας – τελίτσας στις λέξεις «γαμηθεί» και «πουτάνα»
    στην τελική έχετε δίκιο

  • Ο/Η Giannis λέει:

    …Καλημέρα…
    Δεν ξέρω πως να φτιάχνω blogs, δεν ξέρω κι όλας αν είναι αυτό που στ΄αλήθεια θέλω … Ομως οι ώρες οι κένες … αυτές ναι, ξέρω ότι υπάρχουν … και τώρα τελευταία σαν κατι υπόκωφο και μακρινό , σαν κάτι που έρχεται … ναι το υποψιάζομαι … κάπου σαν να έχω κάνει λάθος…

    Και πάλι καλημέρα … τι κρίμα τίποτα το ουσιαστικό δεν έχω να σου πω …

    απλά μιά καλημέρα κι ισως το μόνο σημαντικό να’ναι αυτό : ότι το εννοώ .Να’χεις μια μέρα καλή …

  • Ο/Η μαργαρίτα λέει:

    gianni
    ευχαριστώ:)
    καμιά φορά η καλημέρα είναι το πιο ουσιαστικό πράγμα που μπορούμε να πούμε
    Καλημέρα και σε σένα

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Δημόσιες Σχέσεις at superficial intelligence.

meta

