Άλλη μια γυναικεία σάχλα

23 Ιανουαρίου, 2007 § Σχολιάστε

Ώρες και στιγμές πραγματικά είναι εκνευριστικό να είσαι γυναίκα.
Έχουμε και λέμε
Α
Έχω να ξεπεράσω μια μικρή μελαγχολία που έχω την υποψία ότι οφείλεται σε αστάθμητες, ρέμπελες ορμόνες , υπαρξιακή κρίση για το αν αξίζω τελικά , ευαισθησία και υπερ –προστατευτισμό για τους φίλους μου σε συνδυασμό οτι μάλλον έχω πάρει 2 κιλά (είπα μάλλον για να αφήσω μια αίγλη μυστηρίου ανάμεσα σε μένα και το σώμα μου )
Βου
Έχω τόση δουλειά να κάνω .Έχω τόση δουλειά να κάνω .Έχω τόση δουλειά να κάνω
Γου
Έχω τόση δουλειά να κάνω. Και θέλω να κάτσω να γράψω και ένα ποστ για τον πίνακα της εβδομάδας , και να σκανάρω αλλά που να προλάβω που έχω ψώνια για το σπίτι μετά τη δουλειά και μαγείρεμα και συγύρισμα και να φτιάξω τα νύχια μου?
Δου
Απλές καθημερινές ιστορίες – όταν μου λέει «αγάπη μου θα πλύνω εγώ τα πιάτα μετά» αφού έχω πάρει όλα τα βλέμματα μπαμπι που γνωρίζω για να το πει (μπάμπι το ελαφάκι) και αφού τον ορκίζω στην σαντα μουσελίνα ότι θα το κάνει ,και υποσχεται και από ολα….

Και μετα?
Και μετά ξυπνάω το πρωί και τα βλέπω ΟΛΑ άπλυτα.
Τι πρέπει να κάνω ?
Τίποτα .Τον φιλάω και του λέω πως τον αγαπώ .Και οτι θα τον σκέφτομαι γυμνό να πλένει τα πιάτα .
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να κακιώνεις και να χαλάς επιδερμίδα .Ειδικά όταν υπάρχουν τόσες φωτογραφίσεις μόδας να δείς.
Η μόδα πρέπει να εκλαμβάνεται όπως όλα τα σοβαρά πράγματα στη ζωή , με καμία σοβαρότητα δηλαδή .
Αυτό που τώρα θεωρούμε απίστευτα τρέντυ και μοδάτο ,είναι ήδη για κάποιους άλλους πασέ. Απόλαυσε το όσο κρατήσει και έλπιζε πάντα να γίνεις ένα σεβαστό ρετρό ,ποτέ παλιατσαδούρα.

Παρακαλώ πολύ δώστε τα δευτερόλεπτα που αξίζουν στην υπέροχη φωτογράφηση της Lindsay Lohan για την καλοκαιρινή κολεξιόν της Μiu Miu


lindsay lohan for miu miu

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Άλλη μια γυναικεία σάχλα at superficial intelligence.

meta