παρένθεση (και εγκαίνια)

Ιανουαρίου 15, 2007 § Σχολιάστε

Κάποτε , όταν όλα μου φαινόταν πολύ δύσκολα και μοναχικά , και δεν είχα λεφτά ούτε για σινεμά , τότε όλη μου την λύπη την έδιωχνα με τις εικόνες .

Η δική μου πνευματική τροφή έπρεπε να αρχίζει οπτικά. Δεν με ενδιέφερε να διαβάσω τίποτα αν δεν είχα τουλάχιστον μια ιδέα , έστω και ασαφή , εικόνας στο μυαλό μου.

Και έτσι αγάπησα πολύ τη ζωγραφική .Και μετά έμαθα ένα σωρό ιστορίες από αυτή .Και η λύπη μου περνούσε λίγο –λίγο κάθε φορά.

Υπάρχει μια καινούρια σελίδα στο blog , η οποία ονομάζεται ο πίνακας της εβδομάδας (κάντε κλικ επάνω δεξιά).Είναι για αυτούς που ίσως έχουν λύπη ,μπορεί και να τους βοηθήσει όπως έκανε και σε μένα , να την διώξει μακριά και να τους ανοίξει καινούριες πόρτες ,παράθυρα ,αυλαίες ,ότι γουστάρουν αυτοί.

Γιατί η ενασχόληση με την τέχνη είναι διαφυγή .Για να επιστρεψεις πίσω πιο φωτεινός και ατσαλένιος .Μαθαίνεις πως κάπου υπάρχουν θαύματα , φτιαγμένα από εμάς τους ίδιους .

Υ.Γ – εννοείται πως ούτε ιστορικός τέχνης είμαι , ούτε μαθήματα δίνω. Μόνο μια άποψη για πράγματα που αγαπώ.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading παρένθεση (και εγκαίνια) at superficial intelligence.

meta

