ο Καιρός

Ιανουαρίου 9, 2007 § Σχολιάστε

εγώ την ήξερα.Εσείς?

Τον ξέρετε τον Καιρό στην Ελευθεροτυπία ?
Εγώ δεν τον ήξερα.
Κάποια στιγμή το καλοκαίρι που μας πέρασε , στη μέση του τραπεζιού της μάλλον ράθυμης εκείνη την στιγμή παρέας ,υπήρχαν ένα σωρό εφημερίδες .
Δώσε μου την ελευθεροτυπία να διαβάσω τον καιρό ,με πρόσταξε κάποιος

Και εγώ υπάκουσα , σκεπτόμενη τι σκατά θέλει να μάθει τον καιρό αφού θα παραμείνει ο ίδιος ,και ότι επίσης συγκεκριμένα η ελευθεροτυπία είχε τόσο ακριβείς μετεωρολογικές προβλέψεις και δεν το ήξερα ?
Εγώ για το
yahoo ήμουν μόνο σίγουρη πως είχε πολύ καλές προβλέψεις .
Οι παραπάνω σκέψεις έγιναν με οργιαστική ταχύτητα και εγώ το μόνο που επέδειξα στον έξω κόσμο ήταν μια σχετική αδιαφορία για την μεταφορά της εφημερίδας.
Σιωπή και διάλειμμα ελάχιστων λεπτών

Ξεφύλλισμα εφημερίδας

Χρουτς χρουτς

«Μα δεν είναι γαμάτος ο καιρός ?»
«Ναι είναι φοβερός .Ίσως ένας από τους λόγους που αγοράζω ελευθεροτυπία .»
«Παλιότερα την έστηνα στο περίπτερο για να διαβάσω μόνο αυτό»

Έχασα την επαφή μου με την πραγματικότητα ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα.Δεν είχα σκεφτεί ποτέ πως οι μετεωρολογικές προβλέψεις μπορούν να γίνουν status quo για ένα έντυπο και ένα επιπλέον να αποκτήσουν και φαν κλαμπ
‘Έσκαγα να ρωτήσω για λεπτομέρειες ,αλλά εφάρμοσα το κόλπο που έξι χρόνια τελειοποίησα στο εξωτερικό όταν δούλευα.
Ονομάζεται « έχω τόση πολύ γνώση που μου προσδίδει μια ατέρμονη ηρεμία και σας καταλαβαίνω και εσάς ,υπήκοοι αυτού του γήινου βασιλείου»
Συντάσσεται σε: κοίταγμα με κατανόηση στα μάτια ,ελαφρό νεύμα χωρίς να κατεβάσεις τα μάτια ,και χαμόγελο τζοκόντας..
Αυτό εφάρμοσα για πολλοστή φορά και όλοι επείσθησαν.

Μετά από κάνα μήνα βρέθηκα στο σπίτι του Μάνου ,και μας μιλά με ενθουσιασμό για τον καιρό και ο δικός μου μόνο πονπον μαζορέτας δεν έχει βγάλει για να δείξει ότι συμφωνεί .
Εγώ εφαρμόζω την παραπάνω τεχνική, η οποία για άλλη μια φορά στέφεται με επιτυχία
Αν υπήρχε ρολάν γκαρός στην μίμηση σοφίας έχω ξεπεράσει την ναβαρτίλοβα λέμε .

Περνούν 2 μέρες ,πρωινό και ηρεμία

« να σου πω κάτι ? δεν έχω καταλάβει και ακριβώς ποιος είναι αυτός ο καιρός»
« ε ο Τετράδης είναι «
«ναι ,εννοώ τι ακριβώς κάνει»

Βλέμμα κουταβιού

«ΤΙΙΙΙ? ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ?»
«εεεεεεεε…οχι» (ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΛΕΩ ΦΩΝΑΧΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ
ELSA SCHIAPARELLI ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ?)

Και μου εξήγησαν της αστοιχείωτης .Ότι είναι η βινιέτα κάτω από τον τίτλο ο Ο ΚΑΙΡΟΣ στην τελευταία σελίδα της ελευθεροτυπίας ότι έχει και στήλη και όλα αυτά.
Και σιωπηλά άρχισα να διαβάζω .Και μετά ο Μάνος μας είπε πως άνοιξε και μπλογκ .Και εκεί τον διάβαζα ακόμα πιο πολύ .
Το μπλογκ του καιρου είναι ωραίο .Είναι λίγο σεντονολάγνος (μπλιαχ) ,αλλά αξίζει τον κόπο να κουράσετε τα ματάκια σας.
Γραφεί όπως μου αρέσει να διαβάζω , με μια αγωνία για την σωτηρία από το πνίξιμο , για να σβήσει την φωτιά , γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος για την λύτρωση. Και σήμερα έγραψε ένα κείμενο για όλους εμάς που χτυπάμε τα πληκτρολόγια και γράφουμε και ένα κομματάκι μας ψάχνει να σβήσει την φωτιά.

Η επέκταση στο κομματάκι αυτό της λύτρωσης ,είναι καθαρά προσωπικό θέμα του καθένα μας.Ετσι πιστεύω τουλάχιστον.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading ο Καιρός at superficial intelligence.

meta