Γιατί μου αρέσει η Diana Ross

Ιανουαρίου 4, 2007 § Σχολιάστε

Στα 13 , όταν είχα εγώ τουλάχιστον αυτή την ηλικία ,όλα τα κοριτσάκια ακούγαμε Νew Kids On the Block.Δεν είναι κάτι που μπορείς να βγείς έξω και να το βροντοφωνάξεις ή μια ιστορία που μπορείς να πεις με καμάρι στους μικρότερους όταν μεγαλώσεις και άλλο ή περισσότερο για να την διηγηθείς σε ένα ημερολόγιο ,αλλά εντάξει.
Ένοχα μυστικά όπως η μεγαλύτερη διάρκεια αξύριστης γάμπας , ή η μεγαλύτερη διάρκεια σεξουαλικής αποχής και η προσκόλληση στους new kids on the block (ή στον vanilla ice για τις σκληροπυρηνικές ) ίσως πρέπει επιτέλους να βγουν προς τα έξω.
Ίσως και όχι τώρα που το ξανασκέφτομαι.
Δεν με βολεύει και τόσο να πω ,πόσο καιρό έμεινα αγάμητη.
Χαλάει τον «προσωπικό μου μύθο» που φτιάχνω με κάματο και όνειρο μέσα από την (σχετική ) μου ανωνυμία εδώ μέσα. Ισως να έχετε ήδη καταλάβει πως πολλοί μα πάρα πολλοί στο διαδίκτυο έχουν δουλέψει ,και με μεγάλη εντιμότητα ομολογώ ,για την κατασκευή του «προσωπικού τους μύθου».

Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.

Οι new kids on the block είχαν όλα τα συστατικά για να κάνουν να χοροπηδήσει ένα κοριτσάκι στην πρώτη του ονείρωξη. Παιδικός και εύκολος ρυθμός , αγαπησιάρικο στίχοι και χαριτωμένα αγοράκια που χορεύουν και τραγουδούν το σύνολο. Αν και αφίσα τους δεν είχα κολλήσει ποτέ στον τοίχο ,ένα γιατί τα θέματα αισθητικής με απασχολούσαν βαθύτατα από τότε , δυο γιατί από τότε είχα το σωστό ένστικτο να φαντασιώνομαι πρόσωπα του άμεσου περίγυρου μου , έχω εξασκήσει άπειρες φιγούρες στα κομμάτια τους ουρλιάζοντας τους στίχους.
Και μετά έγινα 14.
Δεν ξέρω , είχα την εντύπωση πως τα 14 είναι μια γαμάτη ηλικία και τελοσπάντων είσαι μεγάλος και ώριμος και τέτοια και δεν μπορώ να ακούω άλλο χαζοποπ. Άσχετο βέβαια πως δεν είχα ακόμα περίοδο και κάπου στα μέσα εκείνης της χρονιάς φόρεσα σουτιέν. Αργή (σωματική ) ανάπτυξη λέγεται αυτό. Εντάξει , να τους σταματήσω. Διαλύθηκαν κιόλα και με διευκόλυναν αρκετά. Και μετά?
Μετά ήρθε στην Κρήτη το ΜΤV. Το ΚΥΔΩΝ (τοπικό κανάλι ) έκανε αναμετάδοση για 2 ώρες στο διάσημο μουσικό κανάλι και εγώ πήγαινα στον παράδεισο και ξαναρχόμουν. Εκεί ήθελα να ζω. Μέσα στο ΜΤV .Είχαν φανταστικά ρούχα ,από τα οποία έπαιρνα έμπνευση για να τερατουργήσω δημιουργικά και να βγω στους δρόμους , είχαν μουσική και βίντεο –κλιπ με ακόμα πιο γαμάτα ρούχα και πόζες. Είχα υπερκαλυφθεί .Αλλά ένιωθα ότι κάτι μου έλειπε που σιγά σιγά βρήκα να καλύψω και αυτό.
Η περίοδος της εφηβείας ,πέρα από την γενικότερη αχρηστία που την καθορίζει ,στηρίζεται σε ένα πολύ βασικό συστατικό. Την μυστικοπάθεια. Ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει την ζωή του εφήβου στην ουσία .Μικρά ή μεγάλα μυστικά ,κοινότυπα ή μη βασανίζουν την καθημερινότητα του .

Το δικό μου που κουβαλούσα για χρόνια με ενοχές ήταν η τυφλή μου παράδοση στη diana ross . Hξερα ότι θα με τιμωρούσαν όλοι για αυτήν, που στη κοινή συνειδηση βρισκόταν στην ίδια κατηγορία με τον Julio Inglesias. Δεν ήξεραν όμως πολλά που είχα ανακαλύψει και καμάρωνα, πάντα μυστικά.
Τις υπέροχες τουαλέτες που φόραγαν όταν ήταν στις supremes . Χάρη σε αυτήν γνώρισα και άκουσα marvin gaye .Τον κελαρυστό ,ραφινάτο ήχο που έβγαλαν στην Motown . Tις γαμάτες disco επιτυχίες .Το κιτς ντουέτο με τον lionel richie . To γεγονός οτι στις συναυλίες της ,άλλαζε τουαλέτα σε κάθε 5 αναπνοές.

Έλεγα και εγώ ότι μου αρέσουν οι U2 και ήμουν πάντα μέσα στα πράγματα.

Kαι το μυστικό μου παρέμενε ασφαλές .

Υ.Γ – και ένα μικρό extra bonus ,άλλη μια μικρή αποκάλυψη.Η μεγαλύτερη περίοδος αποχής μου από το sex είναι ένας χρόνος. Αλλά για το πόσο καιρό άφησα τα πόδια μου αξύριστα ,δεν θα το ομολογήσω ποτέ.ΠΟΤΕ. ( μόλις προηγήθηκαν 4 σειρές παντελώς άχρηστες που καλύπτουν την δική μου ματαιοδοξία ότι κάποιο νοήμων άτομο θα μπορούσε ποτέ να ενδιαφερθεί για τις παραπάνω πληροφορίες)

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Γιατί μου αρέσει η Diana Ross at superficial intelligence.

meta

