η απίστευτη ελαφρότητα του gogo girl

Ιανουαρίου 2, 2007 § Σχολιάστε

Όταν σπούδαζα ,είχα μια φοβερή και τρομερή καθηγήτρια την οποία όταν πρωτογνώρισα την κοίταζα με το στόμα ανοιχτό και τα σάλια να πέφτουν
Ήταν υπεύθυνη για το τμήμα μας και δίδασκε το πιο βασικό και δύσκολο μάθημα που χωριζόταν σε τέσσερις εξεταστικές για να το περάσεις .
Έμπαινε στην αίθουσα σαν σίφουνας. Είχε πυρόξανθα μαλλιά ,κατάλευκο δέρμα , γνώμη και άποψη για ΟΛΑ , και φορούσε πάντα μα πάντα κατακόκκινο κραγιόν Μιλούσε με τη βαριά ,τραχιά φλωρεντίνικη διάλεκτο που στην αρχή δεν καταλάβαινα Χριστό ,και είχε μια υπεραιωνόβια μάνα που τη ντάντευε ,την φρόντιζε και την έσωνε από τις τεράστιες στοίβες από βιβλία που υπήρχαν μέσα στο δαιδαλώδες διαμέρισμά τους πίσω από το duomo.
Oπως είπα και στην αρχή, την κοίταζα με το στόμα ανοιχτό. Ήταν τέλεια.. Ωραία ,μορφωμένη ,ερευνήτρια στον τομέα που ήθελα να εντρυφήσω , δυναμική και τσαμπουκαλού και με απίστευτες ,σχεδόν μυθικές γνωριμίες και άλλες τόσες ιστορίες να σου πει.

Ήθελα να γίνω σαν και αυτή. Ορκίστηκα μυστικά στο κρεβάτι μου στα ιταλικά και στα ελληνικά ότι θα την ακολουθώ παντού θα γινόμουν η καλύτερη φοιτήτρια του κόσμου και θα κέρδιζα την προσοχή της.

Φυσικά και κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ. Η σχεδόν δραματική έλλειψη συγκέντρωσής μου για πολύ ώρα σε οτιδήποτε μου έδειξε σύντομα την πόρτα εξόδου από την ακαδημαϊκή καριέρα.
Τέλοσπάντων.
Την χάζευα από μακριά.Με έκοψε μια φορά στις εξετάσεις γιατί δεν ήμουν πολύ ακριβής ,όπως είπε.Kαι εγώ έφαγα 2 πίτσες με salsiccia μετά για να νιώσω καλύτερα.
Ένα απόγευμα βρισκόταν στο εργαστήριο μαζί μας , και μέσα στα γενικότερα χάχανα και κουβεντούλα κάποια στιγμή Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ μας εξομολογείται
« ξέρετε ποιο είναι το απωθημένο μου? Αυτό που ήθελα να κάνω μικρή αλλά δεν τα κατάφερα ?»
«τι ? τι ? τιιιιι?» εμείς πεινασμένες για απωθημένα και κουτσομπολιό
«να γίνω gogo girl»

Σιωπή

« δηλαδή λέμε τις πιτσιρίκες που χορεύουν στα club πάνω σε μπαρ ,μέσα σε κλουβιά κτλ,κτλ ?»
«ναι»
«γιατί ?»
«έτσι. Μου αρέσει να με κοιτάζουν»

Οκ .Ενα παγόβουνο είχε αρχίσει μόλις να ιδρώνει ,ένας φούρνος γκρεμίστηκε και στο Μανχάταν η Carrie Bradshaw έσπασε το τακούνι της
Ένας μύθος είχε μόλις καταρριφθεί
Έτσι τουλάχιστον πίστεψα εκείνη τη στιγμή ,αφού εκείνη τη εποχή ακόμα δεν είχα καταλάβει πως όλες οι γυναίκες θα πούλαγαν την ψυχή τους στον διάβολο για να γίνουν ένα βράδυ gogogirls και να μαζέψουν όλα τα βογκητά των αντρών σε ακτίνα 2 χιλιομέτρων .
Απλώς η γυναίκα ομολόγησε κάτι με απίστευτη ελαφρότητα και ειλικρίνεια. Κάτι που εκείνη την εποχή το συντηρητικά δομημένο στην επαρχία μυαλό μου αδυνατούσε να αποδεχτεί.
Όταν ήμασταν μικρές, και βγαίναμε στις ντισκοτέκ για πρώτη φορά καθόμασταν -όταν δεν χορεύαμε και όταν δεν παραγγέλναμε ένα μπλέ ελεκτρίκ ποτό που ποτέ δεν έμαθα τι ήταν γιατί απλώς το πίναμε επειδή το πίναν όλοι- τότε λοιπόν καθόμασταν και κοιτάζαμε με αδιαφορία και λοξές ματιές τα ωραιότερα αγόρια.

Με αδιαφορία για να μη δείξουμε πως είμαστε και εύκολες. Και με λοξές ματιές γιατί ΕΛΠΙΖΑΜΕ πως αυτός θα μας πρόσεχε.

Και αυτό που μόλις περιέγραψα είναι το παραμύθι του γαλάζιου πρίγκιπα με το λευκό άλογο σε ρεμίξ με την κουτοπόνηρη νοοτροπία της επαρχίας φροντισμένη με παιδική αθωότητα και συσκευασμένη στο νεαρό της ηλικίας.
Όσο αφορά την καθηγήτρια μου, την απομυθοποίησα καταπληκτικά αργότερα. Μου πήρε περίπου 3 χρόνια για να καταλάβω πως δεν πρόκειται να γίνω σκληρή και αυστηρή καρριερίστρια με περιφρόνηση στους άντρες για να αλλάξω και την εικόνα που είχα για αυτή.

Γνωστό ότι οι άνθρωποι που έχουμε σαν πρότυπα αντικατοπτρίζουν την εικόνα που θέλουμε να δώσουμε στον εαυτό μας.

Εγώ πια δεν έχω πρότυπα .Θα ήθελα να συνεχίσω έτσι και για το 2007.Επίσης θα ήθελα να απομυθοποιήσω και όλα τα σοβαρά πράγματα και τις ελπίδες μέχρι να δακρύσω από τα γέλια.

Για να μου μείνει μόνο η Αγάπη

Καλό 2007 σε όλους.

Υ.Γ Μου λείπουν ακόμα 2 εξεταστικές για να περάσω το μάθημα της γνωστής πλεον καθηγήτριας .Είναι το μόνο που έχει μείνει πίσω μαζί με την πτυχιακή μου.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading η απίστευτη ελαφρότητα του gogo girl at superficial intelligence.

meta

