εγκυκλοπαίδεια της σεξουαλικής ζωής

Δεκέμβριος 25, 2006 § Σχολιάστε

Στο πατρικό μου, ανάμεσα στο συρφετό από εγκυκλοπαίδειες που αγόραζε μετά μανίας η μάνα μου για την επιμόρφωσή μας, υπάρχουν και 5 τόμοι μιας σειράς βιβλίων γαλλικής προελεύσης που ονομάζεται «εγκυκλοπαίδεια της σεξουαλικής ζωής «.
Η έκδοση ,είναι του 70 ,οπότε και ολόκληρη η εικονογράφηση παραπέμπει ζοφερά στο κλίμα και στην παλέτα εκείνης της εποχής , με άλλα λόγια , λατρεμένη.
Οι τόμοι λοιπόν αυτής της εγκυκλοπάιδειας, εμφανιζονταν στο δωμάτιο μου ένας-ένας ανάλογα με την ηλικία μου.Δηλαδή γύρω στα 5 εμφανίστηκε ο πρώτος τόμος, στα 8 ο δεύτερος και πάει λέγοντας.Εννοείται πως ζούσα με τρομερή αγωνία για την εμφάνιση του επόμενου τόμου ,που υποσχόταν ανανεωμένη και πιο προχώ εικονογράφηση και ακόμα πιο ζουμερές λεπτομέρειες.Πολλές φορες έψαχνα στο σπίτι κρυφά για κάποιο τουλαχιστον preview ,μια γεύση απο το μέλλον της σεξουαλικής μου εκπαίδευσης.Μάταια όμως.Η κρυφή τοπόθεσία των υπόλοιπων τόμων απότελούσε επτασφράγιστο και καλά φυλαγμένο μυστικό.
Ο τελευταίος τόμος που αφορούσε ουσιαστικά την ενήλικη σεξουαλική ζωή του ανθρώπου , που το βιβλίο την τοποθετούσε απο τα 17 και μετά δεν εμφανίστηκε ποτέ.Δεν τον πήρα ποτέ στα χέρια μου.
Ισως γιατί απο τα δεκατεσσερά μου και μετά η οικογενειά μου μπήκε σε ένα κλειστό δωματιάκι αγωνίας και πόνου.Οι γονείς μου έζησαν μια πολύ σοβαρή κρίση στην σχέση τους, δεν κατάφεραν να την χειριστούν σωστά ,και μετά απο 4 χρόνια χώρισαν και ο πατέρας μου έφυγε απο το σπίτι.
Στο ενδιάμεσο έκανα και εγώ την προσωπική μου επενάσταση για να με προσέξουν ,δεν πήγαινα σχολείο με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να κινδυνεύω να μείνω στην ίδια τάξη , το σκαγα απο το σπίτι με την κάθε ευκαιρία και ένιωθα και εγώ πολύ δυστυχισμένη και πολύ , μα πάρα πολύ θυμωμένη.
Τα διαζύγια συμβαίνουν .Δεν είμαι το πρώτο ούτε το τελευταίο παιδί που βιώνει μια τέτοια πραγματικότητα.Ισως ακόμα αυτή τη στιγμή που γράφω ,καποιο ζευγάρι παίρνει την μοιραία απόφαση και συνθηκολογεί πάνω στην κηδεία της σχεσης τους.
Ετσι έγιναν όλα αυτά και ο τελευταίος τόμος της εγκυκλοπαίδειας δεν πρόλαβε να φτάσει στα χέρια μου ,γιατί με προλαβε η ζωή.

Και σήμερα το απόγευμα , ψαχουλεύοντας στα συρτάρια στο δωμάτιο της μάνας μου, τον ανακάλυψα.Ο μυστηριώδης 5ος τόμος βρισκόταν σε απόσταση εκατοστών απο τα χέρια και μάτια μου.
Τωρα που γράφω ,βρίσκεται δίπλα μου.
Δεν το έχω ανοίξει , ούτε καν ξεφυλλίσει ακόμη.Αλλωστε ,έχω μια υπόλοιπη ενηλικη ζωή να το κάνω.
Λίγο πρίν συμβεί αυτό,είχα όρεξη και σκεφτόμουν να γράψω για κάτι άλλο.Χθες το βράδυ που περπάταγα για να γυρίσω στο πατρικό μου,παρακολουθούσα τις ενζενύ που έβγαιναν την βόλτα τους ,ίσως για πρώτη φορά μέχρι «πολύ αργά».
Υπήρχαν μια – δυο με μια έντονη αγωνία στα μάτια τους, και μετά απο μερικές στιγμές κατάλαβα και το γιατί.
Είχαν φορέσει για πρώτη φορά μίνι φούστα και ψηλά τακούνια.
Ξάφνικά έγιναν γυναίκες και δεν ήξεραν πως να το χειριστούν.Οχι μόνο το περπάτημα και την συμπεριφορά ,αλλά και τα ξεκάθαρα, λάγνα βλέμματα των αντρών.
Απέκτησαν την σεξουαλική δύναμη αλλά δεν ήξεραν πως να την διοχετεύσουν.Και κανείς δεν θα μάθει τελικά αν θα τα καταφέρουν.Είμαι όμως σίγουρη πως πέρα από την αγωνία και το φόβο τους έχουν ήδη αρχίζει να το απολαμβάνουν.
Και μερικές φορές δεν ξέρεις αν η ζωή ή ένα manual ή ένας μέντορας αν είσαι τόσο τυχερός θα προλάβουν να στα εξηγήσουν όλα πριν συμβουν.Για να σε καθησυχάσουν πάνω απο όλα.

το κείμενο αυτό ,είναι αφιερωμένο σε όλους αυτούς που σαν και εμένα είναι μόνοι τους σήμερα για τους φ, χ, και ψ λόγους.
ακόμα είναι αφιερωμένο στην δέσποινα ,τον άνθρωπο που σκέφτομαι περισσότερο την τελευταία εβδομάδα.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading εγκυκλοπαίδεια της σεξουαλικής ζωής at superficial intelligence.

meta

