Κακό Τέρας

Δεκέμβριος 12, 2006 § Σχολιάστε

εκεί δεξιά στο μάτι πονούσα που λες

H ημικρανία κρατάει τον πόνο της με τέτοια διάρκεια και πυγμή όπως κρατάει ένα κοριτσάκι από τα βόρεια προάστια την πρώτη της τσάντα Louis Vuitton .
O πόνος λοιπόν , είναι ασύλληπτος. Οποίος έχει πάθει κρίση ημικρανίας τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του μπορεί να καταλάβει.
Η δυσφορία άρχισε στις 4 το μεσημέρι και δεν έλεγε να σταματήσει , αντίθετα γινόταν όλο και πιο βαθύς όλο και πιο έντονος . Μέχρι τις 11 ένιωθα πως κάποιος μου κάρφωνε την σφήνα του δράκουλα στο μάτι , είχα δυσκολία στο να εστιάσω οπουδήποτε , και είχαν αρχίσει οι ίλιγγοι.

Ο πόνος με έκανε κακό κορίτσι .Έστειλα απειλητικά sms «την ήπιες» , έφτιαξα φανταστικούς εχθρούς στο μυαλό μου και μετά τους σκότωσα , μάλωσα και διαφωνούσα φωνάζοντας για όλα.
Όταν η Πόλυ προσπάθησε να μου κάνει bodymirror μου είπε ότι είδε στην αύρα μου ένα τεράστιο ματι σαν εξόγκωμα. Μεταμορφώθηκα σε άνθρωπο – ελέφαντα . Ο πόνος βγάζει πανεύκολα το τέρας απο μέσα σου.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Κακό Τέρας at superficial intelligence.

meta

