Ωδή στο IP

Δεκέμβριος 6, 2006 § Σχολιάστε

κοιτάξτε με ,είμαι ευρύχωρη!

Kοιτάζω τα στατιστικά του url και βλέπω με έκπληξη πως οι 2 χρήστες που μπαίνουν περισσότερο στο blog μου είναι ένας / μια από την Γαλλία ,και αλλος/άλλη ένας /μια από την Πράγα.
Θέλω λοιπόν να μιλήσω σε εσάς γλυκά μου ,ξένα IP.
Αγαπητοί μου
Αν όντως είστε αληθινά και υπαρκτά πρόσωπα , και όχι παιχνιδάκια των σέρβερ για αηδιαστικά spam , (παρα)μένω ενθουσιασμένη. Σε σένα πρώτo IP από τη Γαλλία .Το ξέρεις οτί δεν έχω πάει στο Παρίσι ποτέ? Και αυτό γιατί έχω πειστεί πως το Παρίσι είναι μια πόλη που πρέπει να πας μόνο ερωτευμένος ,οπότε και εγώ περίμενα περίμενα , και την κατάλληλη στιγμή που λεγα νατος ο έρωτας έρχεται και το ταξίδι , την ακριβής στιγμή που ψέλλιζα την λέξη ΠΑ-ΡΙ-ΣΙ , τσουπ , η σχέση έληγε σε χρόνο ντε-τε ? Το ξέρεις πως θέλω να πάω σαν τρελή στην Λυών ,στο υπέροχο μουσείο υφάσματος που υπάρχει εκεί ?( η γαλλική μόδα στις βιομηχανίες της Λυών στηρίχτηκε)
Και τώρα μιλάω σε σένα, αγαπητό IP από την Πράγα. Έχω επισκεφθεί την πόλη σου. Πριν από 6 – 7 χρόνια , όταν γνώρισα τον πιο όμορφο αμερικάνο που έχω δει ποτέ , και όταν τον ρώτησα τι θα κάνει το επόμενο σαββατοκύριακο και αυτός μου απάντησε πως θα είναι στην Πράγα σκέφτηκα να του απαντήσω ναι ,γιατί υπάρχει τίποτα πιο ρομαντικό από μια συνάντηση στην Πράγα?

Και είπα ναι.
Πως θα είμαι και εγώ στην Πράγα όλως τυχαίως .
Και πήρα το τραίνο και ταξίδεψα και εγώ ,ούτε ξέρω πόσες ατέλειωτες ώρες για ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ του ρομαντισμού και του εξαίσιου σεξ για ένα σαββατοκύριακο ?

Φυσικά εννοείται πως δεν τον συνάντησα ποτέ .

Τώρα που ξέρετε αυτά τα λίγα για εμένα ,θέλετε να μου πείτε κάτι για εσάς?

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Ωδή στο IP at superficial intelligence.

meta

