Γενέθλια

Νοέμβριος 29, 2006 § Σχολιάστε

Η μαμά μου έλεγε πως όταν γεννήθηκα ήμουν ένα από τα μεγαλύτερα μωρά του 1978.Ζύγιζα 5 και κάτι κιλά ,είχα πολλά και μαύρα μαλλιά και βρώμικα νύχια.
Με λίγα λόγια ,ήμουν έτοιμη να περπατήσω και να φύγω από το μαιευτήριο , και η πρώτη (sic) παρατήρηση του μαιευτήρα ήταν «το παιδί είχε πάει για χόρτα και ήρθε τώρα για να γεννηθεί».Περιττό να πω το τρόμο που δημουργούσα σε σχέση με τα άλλα μωρά στην αίθουσα με τα νεογέννητα.
Αλλά ακόμα και πριν γεννηθώ ,έγιναν άλλα ευτράπελα. Επειδή ήταν αδύνατη λόγω μεγέθους και στάσης μια φυσιολογική γέννα ,ο γιατρός μίλησε για καισαρική .Οι γονείς μου βρίσκονταν σε πολύ κακή οικονομική κατάσταση .Εκείνη την εποχή ο πατέρας μου είχε ένα καφενείο, και πήρε μια απόφαση ευφυούς μάνατζμεντ για να σώσει την νέα οικογενειά του. Ζήτησε από όλους τους σταθερούς πελάτες του να του πληρώσουν τους καφέδες για ένα χρόνο ,εκείνος θα τους δώριζε άλλο ένα μήνα καφέδες .Εξήγησε πως επρόκειτο για τα έξοδα γέννας της πρωτότοκης κόρης του.
Έτσι λοιπόν γεννήθηκα σε ένα ωραιότατο ιδιωτικό μαιευτήριο.

Από τότε ,κάθε 29 Νοέμβρη όταν έπεφτα για ύπνο ,ήμουν σίγουρη πως άκουγα τα κοκάλα μου να μεγαλώνουν , ή το στήθος μου ,ανάλογα με τις επιταγές της εποχής .

Ξυπνούσα στις 30 του μήνα ,σίγουρη πως είχα μεγαλώσει και πολλά είχαν αλλάξει .

Σήμερα κλείνω τα 28 ,και θέλω όταν πάω να πέσω για ύπνο να αλαφρύνω από όλα τα παλιομοδίτικα ρούχα των ενοχών και φόβων. Να μου συμβεί δηλαδή , ένα θαύμα ψυχικής δίαιτας.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Γενέθλια at superficial intelligence.

meta

