stazione santa maria novella

Νοέμβριος 22, 2006 § Σχολιάστε

Είμαι φανατική οπαδός της δυναμικής του intermezzo.Δηλαδή είμαι πεπεισμένη στην αναγκαιότητα της περιόδου που απλώς περιμένεις το επόμενο μεγάλο γεγονός. Δεν γίνεται να χορεύουμε συνέχεια μάμπο με όλη μας τη δύναμη και με θεότρελες φιγούρες .Ούτε γίνεται να έχουμε πάντα το παρτενέρ που ανυψώνει τις χορευτικές μας ικανότητες . Χρειάζεται και το απαραίτητο διάλειμμα , η ανάπαυση του πάγκου.Ξαποσταίνεις. Παρακολουθείς πως χορεύουν τα άλλα ζευγάρια ( καθαρά θέμα υγιούς ανταγωνισμού ).

Αν μπορούσα να δώσω το κύπελλο στον πρωταθλητή του δικού μου προσωπικού intermezzo , χρυσό μετάλλιο εδώ και χρόνια παίρνει ο σταθμός των τρένων της Santa Maria Novella . Φυσικά και δεν αφορά αποχαιρετισμούς ,δάκρυα ,χαρά και προσμονή. Δηλαδή όλα τα πράγματα που γίνονται σε ένα σταθμό τρένων , μόνο πιο νουάρ γιατί το εν λόγω μέσο μεταφοράς προσφέρεται για τέτοιου είδους συγκινήσεις.

Ο σούπερμαν στις ιστορίες του ,είχε συνήθως έναν τηλεφωνικό θάλαμο που μεταμφιεζόταν / μεταμορφωνόταν με την σούπερ στολή του για να βγεί να αντιμετωπίσει τους κακούς . Λοιπόν , για εμένα o συγκεκριμένος σταθμός είχε την ίδια χρηστική αξία που είχε για το σουπερμαν ο τηλεφωνικός μου θάλαμος
Ήταν το καθαρτήριο μου ,που παρέμενα τιμωρημένη για τη αναποφασιστικότητα μου. Και οι στιγμές που πέρναγα εκεί θα ήταν καθοριστικές ( ή τουλάχιστον έτσι πίστευα) για την μετέπειτα ζωή μου.

Ξεκινούσα πάντα να πάω κάπου άλλου , πολλές φορές δεν ήξερα πως θα ήταν το μέρος που θα συναντήσω ,άλλες πάλι γνώριζα τον τόπο με κλειστά τα μάτια ,σαν την παλάμη μου. Ετοιμαζόμουν και ντυνόμουν πάντα καλά ,πεπεισμένη πως μια φροντισμένη κοπέλα μόνη σε ταξίδι έχει πάντα περισσότερη τύχη . Η βαλίτσα μου δεν ήταν τέλεια .Πάντα θα ξέχναγα κάτι , πάντα θα έπαιρνα περισσότερα από όσα χρειαζόμουν. Πέρασαν πολλά χρόνια μέχρι να εκπαιδευθώ στην τέχνη του απαραίτητου.

Υπήρχε πάντα μια προσμονή πέρα από τα καθιερωμένα. Περίμενα πως αυτό το ταξίδι θα ήταν διαφορετικό από τα άλλα .Θα κατάφερνα να κάνω μια αλλαγή που θα ξεπερνούσε τα πάντα . Η αναμονή για αυτό το γεγονός κατέληγε να με εκπαιδεύει σε μια υπερδιέγερση που έκανε τα μάτια μου να λάμπουν και να έχω μία απίστευτη ηρεμία. Ζούσα ήδη μια πρόβα του γεγονότος.

Και φυσικά κανένα γεγονός δεν έρχεται με ραντεβού. Δεν πρόκειται να επεκταθώ γιατί όλοι το ξέρουμε . Απλώς εμείς επιλέγουμε για το πως θα περιμένουμε .

Οι συγκινήσεις που μου προσέφερε ο σταθμός της santa maria novella κατέληξαν να γίνουν εθιστικές , έπιανα τον εαυτό μου να βρίσκεται ανάμεσα σε ανθρώπους με βαλίτσες στον σταθμό .Εγώ βέβαια δεν ταξίδευα . Αγόραζα φαγητό ,έπαιρνα την σακουλίτσα μου και καθόμουν κάπου κοντά στα τρένα. Κάπου στο ενδιάμεσο για μένα ,τα τρένα ,και τους ταξιδιώτες .Περίμενα. Τρενοintermezzo .

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading stazione santa maria novella at superficial intelligence.

meta

