Αυτομαστιγώματα

Νοέμβριος 13, 2006 § Σχολιάστε

«Υπάρχει έντονη απόλαυση στην αυτοκατηγορία . Όταν κατηγορούμε τον εαυτό μας ,νιώθουμε άτι κανένας άλλος δεν έχει το δικαίωμα να μας κατηγορήσει .Την άφεση μας τη προσφέρει η εξομολόγηση και όχι ο ιερέας.»
Είπε ο Οscar Wilde στο πορτραίτο του Nτόριαν Γκρευ

Πέρασα ένα Σάββατο κλαίγοντας .Όχι απλώς κλαίγοντας, σπαράζοντας σε ένα κρεβάτι από τους λυγμούς. Ένιωθα τόση μεγάλη απελπισία που ήθελα εκείνη την στιγμή να γίνει κάτι ακόμα πιο θεατρικό για να σώσει την μετριότητα του αυτομαστιγώματος μου , να πέσει το ταβάνι στο κεφάλι μου , να εμφανιστεί μια μπάντα και να παίξει το “ how deep is your love “ ,κάτι. Είχα λόγους για να κλάψω .Όπως σχεδόν όλη η υφήλιος φαντάζομαι. Δεν αποτελώ εξαίρεση .Έπρεπε να φωνάξω στον κόσμο ότι φοβόμουν και ήμουν απελπισμένη και δεν ήξερα που πήγαινα. Δεν ήξερα .Δεν ξέρω .Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που παρακολουθώ αμέτοχη τη ζωή μου. Κάποιες στιγμές από το πανάκριβο πρώτο θεωρείο ,κάποιες άλλες απ’εξω , από μια τρυπούλα που έχω φτιάξει μόνη μου και από τις αφίσες. Έκλαψα τόσο που εξουθενώθηκα , τα μάτια μου πρήστηκαν και έγιναν σαν Ντοναλντ Ντακ .Ηρέμησα.
Έχω τρομερή πίστη στον παραγωγό του έργου σας λέω .ΤΡΟΜΕΡΗ .Και το καστινγκ είναι καταπληκτικό .Περιμένω.

Αλλά τώρα θα μιλήσουμε για κάτι άλλο

Επειδή πέρασα σχεδόν όλη την Κυριακή μου με την Πόλυ , και βρεθήκαμε για άλλη μια φορά να αναλύουμε συμπεριφορές αντρών, πράγμα εντελώς ανώφελο γιατί οι άντρες δεν χρίζουν ανάλυσης , δόξα τω θεώ είναι εντελώς απλοί στη χρήση τους. ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ. Θυμήθηκα λοιπόν ένα καταπληκτικό βιβλιαράκι που είχα διαβάσει παλιότερα. Έχει γραφτεί από έναν άντρα μαζί με τις σεναριογράφους του sex & the city ( ειρωνικά γελάκια σε λίγο παρακαλώ )
Αυτός ο άντρας μιλάει για μια παγκόσμια αλήθεια. Αν ένας άντρας σας θέλει ,μα πραγματικά γουστάρει , θα το δείξει με όλους τους πιθανούς τρόπους , θα κινήσει γη και ουρανό για να σας βρεί για να επικοινωνήσει ,για να σας δει . Οτιδήποτε άλλο δείχνει ότι απλώς δεν τρελαίνεται .Δεν γουστάρει και τόσο .
Οπότε αφήστε το να πάει στο γέρο τον διάολο που λέει και η γιαγιά μου. Αφήστε και τις δικαιολογίες του τύπου , φοβάται τα συναισθήματα του ,τις σχέσεις , έχει πολύ δουλειά ,έχει μόλις χωρίσει /χωρίζει και άλλα πολλά που αναλύουμε με τις ώρες για να μην ομολογήσουμε το γεγονός ότι απλώς δεν τρελαίνεται για εμάς.
Οι άντρες δεν έχουν τέτοιες δικαιολογίες .Απλώς ορμούν. Με τις ευχές μου να το διαβάσετε και να απελευθερωθείτε από το αυτομαστίγωμα.

Είναι Δευτέρα και αρχίζει μια καινούρια εβδομάδα .Βεβαιωθείτε παρακαλώ ότι φοράτε καλά παπούτσια ,καθαρά , με τα τακούνια φροντισμένα και έτοιμα για πολύ περπάτημα , κορίτσια .Εμένα με περιμένει δρόμος πολύς.

στην Τίνα Δ. – σε ευχαριστώ πολύ!

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Αυτομαστιγώματα at superficial intelligence.

meta

