ονειροσυνήθειες

Οκτώβριος 27, 2006 § Σχολιάστε

και η merilyn ονειρευόταν

Μέσα σε κάθε ζευγάρι ,ή μάλλον καλύτερα ,ανάμεσα σε 2 ανθρώπους που αγαπιούνται ,υπάρχουν διάφορες μυστικές συμφωνίες που βοηθούν την δύναμη των δύο να γίνει ένα.
Μιλάω για τις συνήθειες ,για την αναγκαία routine ,που ντύνει με κασμιρένιο παλτό τον κόσμο που φτιάχνουν αυτοί οι δύο. Ωραία που υπάρχει αυτό. Αποδεικνύει την στιγμιαία ανακούφιση ,που την έχουμε πολύ ανάγκή ,της εξασφάλισης .Ότι και να γίνει ,και ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα ,εγώ θα έχω να κάνω αυτό ,θα συμβαίνει αυτό ,με το αγαπημένο μου πρόσωπο.
Εννοείται πως πρέπει να και να ευγνωμονούμε το Θεό ,για την ύπαρξη της πιθανότητας ότι με την ίδια ευκολία που υπάρχει ,με την ίδια ευκολία μπορεί και να εξαφανιστεί .Η συναισθηματική μνήμη και ωρίμανση είναι αυτή που μετράει και μένει τελικά.
Η ανάμνηση δηλαδή της αγαπημένης συνήθειας τελικά και σε τι δρόμους μας βάζει.
Θυμάμαι πάντα τα όνειρα μου .Είναι το δικό μου καναπεδάκι ψυχανάλυσης και διαίσθησης. Από μικρή είχα εκπαιδευτεί αρκετά έτσι ώστε κάποια να τα σκηνοθετώ κιόλας. Ένα βράδυ που η μαμά μου δεν μ’αφησε να δω μια ταινία της Βουγιουκλάκη γιατί ήταν αργά ,την είδα όλη στον ύπνο μου. Μέχρι και τους τίτλους τέλους. Μεγαλύτερη και σπουδάστρια ,όταν είχα φαγωθεί να βρω θέμα για μια καλοκαιρινή κολεξιόν ,όταν είχα φάει όλα τα φωτογραφικά αρχεία και ιστορικά βιβλία ,η έμπνευση ήρθε στο όνειρο μου. Σηκώθηκα ,ξύπνησα και άρχισα να φτιάχνω τα πρώτα σκίτσα. Κάποια μεγάλη περίοδο ακόμα μεγαλύτερης μελαγχολίας και μοναξιάς , ο ύπνος ήταν το καλύτερο μου αποκούμπι. Επιδίωκα πάντα να κοιμάμαι ,για να ξεχνάω ,αλλά και να βλέπω τα πράγματα που με γέμιζαν ελπίδα. Γιατί είχα φτιάξει ειδικά ονειρικά τοπία. Πάντα το όνειρο άρχιζε με μένα να οδηγάω, το μεγαλύτερο μου άγχος γιατί δεν ξέρω πως γίνεται. Αφού όμως με τα χίλια ζόρια κατάφερνα να το κουλαντρίσω το αμαξάκι ,όριζα και το όνειρο έτσι ώστε να φτάνω στα αγαπημένα μου μέρη που ήταν 2 ,ένα με βουνό και ένα με θάλασσα .Και ξυπνούσα καλύτερα.Πολλές φορές συμβαίνει να ανακαλύψεις ότι η αγαπημένη σου συνήθεια είναι ο ίδιος σου ο εαυτός.
Τον τελευταίο καιρό που μοιράζομαι το κρεβάτι μου , ο ένας (εγώ δηλαδή) κοιμάται πάντα νωρίτερα και ξυπνάει επίσης πάντα νωρίτερα. Ο άλλος έχει αναλάβει την εργολαβία του αργότερα. Από εκεί και πέρα σε αυτές τις ώρες του ύπνου υπάρχουν 2 πιθανά σενάρια που αλληλομπλέκονται μεταξύ τους με ένα κοινό παρονομαστή .Τα ονειρά μου . Ανακαλύψαμε λοιπόν οτι παραμιλάω .Οπότε γύρω στις 2 αρχίζω και κάνω ερωτήσεις όπως «που είναι ο μάγειρας» , «εκοψες το δαχτυλο σου» και άλλα χαριτωμένα. Γύρω στις 3 ,όταν πέφτει να κοιμηθεί ,έρχεται και με αγκαλιάζει , και για 30 δευτερόλεπτα έχω ξυπνήσει και του απαντάω τι ονειρεύομαι .
Και έτσι απλά ,βρήκα κάποιον να μοιράζομαι τα όνειρα μου.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading ονειροσυνήθειες at superficial intelligence.

meta

