Αααααργκ

Οκτώβριος 26, 2006 § Σχολιάστε

Στα θέματα δικαιοσύνης , ευπρέπειας και πολιτικής οφείλω να ομολογήσω οτι είμαι πολύ καλύτερη στο ζωντανό παρά στο γραπτο.
Κυρίως σε επαγγελματικό επίπεδο , αυτός/ αυτή που έχει την τύχη να βρίσκεται απέναντι μου ,ή στην άλλη πλευρά του τηλεφώνου , αποκλείεται να μην κάνει αυτό που υποβάλλω εγώ και τα συμφέροντα της εταιρείας μου.Τόνισα το ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ?Ωραία.

Σαν γυναίκα σε ενα χώρο εργασίας εντελώς ανδροκρατούμενο ,δεν βρίζω ποτε.Ειναι το ευκολο πάτημα για τον οποιοδήποτε να σου απαντήσει στην ίδια γλώσσα ,και ακόμα χειρότερα.Πράγμα που δεν μου το επιτρέπω.

Βέβαια η ευκολία μου τόσο σε εκφραστικο όσο και σε λεκτικό επίπεδο , αφήνει μερικές φορές τους συνομιλητές άοπλους και απροετοίμαστους σε θέμα χρονου.Πυροβολώ πολύ πιο γρήγορα από ότι ο άλλος μπορεί να σκεφτεί.

Ο πατέρας μου υπήρξε ο καλύτερος δάσκαλος.Μαζί έχουμε καταστρέψει πολλά.Πέρα απο το προσωπικό ρεπερτόριο σε προσβολές και απειλές που ο καθενας μας το καλλιεργεί με πολυ αγάπη και μεράκι,διαθέτουμε και άλλες υπερδυνάμεις. Επιχείρηση που έχει κάνει κακό στη δουλειά του πατέρα μου ,απο την στιγμη που θα περάσουμε απο έξω και θα έχουμε και την οπτική απόλαυση ,οι μαγικές μας δυνάμεις συναντιούνται ,η επιχειρηση έχει καταστραφεί σε χρόνο ντε-τε.Αποδεδειγμενο.

Ο στόχος της παραπάνω διήγησης είναι οτι παρ’ολο που δεν μπορώ να είμαι τόσο καταστροφικα καλη σαν και αυτή την κυρία ,η την δεσποινίδα, ή τον γνωστο κυριο ,ή αυτόν τον κύριο αυτό δεν σημαίνει πως δεν ευχομαι να ήμουν με τον μπαμπά μου μπροστά σε αυτόν τον άγνωστο ακόμα κύριο και εισαγγελέα ,που έπραξαν αυτά
Παρακαλώ να διαβάσετε τα λινκς που σας έδωσα και ακόμα περισσότερα στο μόνιτορ.Και να μην επιτρέψετε.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Αααααργκ at superficial intelligence.

meta

