Μαργαρίτα+Πόλυ=F.F.E

Οκτώβριος 21, 2006 § Σχολιάστε

moi αριστερά πολιτσα δεξα (σημαντικό update απαραίτητης γυναικείας ματαιοδοξίας: η φωτο είναι περσινή και απο τις σπάνιες που δεν βγαίνω σαν το πίκατσου.Θελω να τονίσω οτι εχω χάσει 8 κιλά.Το ίδιο και η Πολυ.Και όχι αυτή δεν βγαίνει σαν τον πικατσου.Το ποστ τούτο βγαίνει στην φόρα γιατί Η ΦΙΛΗ μου βγαίνει εντός ολίγων ημερών στην τηλεόραση. Και πρέπει να παραμείνετε συντονισμένοι.)

εγώ απο τα αριστερά η Πόλυ απο τα δεξά

—————————————————————————————————————————-

Tην Πόλυ μόνο εγω δικαιούμαι να τη φωνάζω έτσι .Ολος ο υπόλοιπος πληθυσμός που θα έχει την τύχη να τη γνωρίσει απο τότε που γυρισε απο την Ιταλία , του συστήνεται ως Πολυτίμη.
Ετσι τη βαφτίσανε.Και ουε και αλοιμονo σε όποιον τη φωνάξει Πόλυ.Την ήπιε. Την γνώρισα πριν απο 5 χρόνια στη Φλωρεντία.Κοινη φίλη στη μέση και ενα κοινο bar ανάμεσα στη φιλοσοφική και στη Καλών Τεχνών.
Τη μίσησα μόλις την είδα .Βρήκα το βλέμμα της αλαζονικό ,τα σχόλια της κοινότυπα ,και το ντύσιμό της γλυτσερη επιτομή στο styling της Μαριζας Κωχ
Αυτη με μίσησε περισσότερο.Με βρήκε φωνακλού και επιδειξιομανή ,ντυμένη σαν νούμερο.
Επειτα χαθήκαμε .Η μια απέφευγε διακριτικά την άλλη.Ζωές παράλληλες ,κοινά σημεία επάφής αλλα πάντα την κρίσιμη στιγμή φοράγαμε μεγάλα μαύρα γυαλία ηλίου και καπέλα και δεν έβλεπε η μια την άλλη.
Μετα δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε.
Δεν ξέρω ποια ήταν η στιγμή που ξεχασαμε να βάλουμε τα γυαλιά ηλίου, και απλά κοιταχτήκαμε.
Θυμάμαι μόνο οτι ξαφνικά αρχισαμε να κανουμε παρέα.
Και όλα αρχισαν να αλλάζουν στις ζωές μας.
Την έκραζα όταν γινόταν σοβαροφανής και έκανε τη διανοουμενη , μου την έλεγε για την ελλειψη συγκέντρωσης μου , το αμπλαουμπλα μου ,και την κωμική ατσουμπαλουσύνη μου.
Της αγορασα καινούριο make – up , την έντυνα οταν θα βγαίναμε τα βράδυα , της μαθαινα να μη ψαρώνει και να είναι καπάτσο γυναικάκι.
Αυτη μου έμαθε την Abramovic, τον Rothko ,την εσωτερικότητα , με μύησε στον διαλογισμό και μου έκανε το χειροτερο – βιαστικό –γυμνό ποτραίτο της ζωης της που το χρειαζόταν για τη πτυχιακή της.
Χορευουμε μαζί σαν τις τρελές ,την έχω μυήσει σε όλα τα χαζοποπ, και της γραφω cd με τη Μina που τα τραγουδαμε δυνατα στο αμάξι όταν πάμε εκδρομές.
Εχουμε μαλώσει άπειρες φορές ,οπού συνήθως καταλήγουμε με βλαμμένες κλαμμένες φάτσες να ζητάει η μια από τη άλλη συγνώμη.
Μετράμε μαζί τους άντρες που έχουμε φιλησει , αυτους που έχουμε κοιμηθεί και έχουμε black list με τους κάφρους.
Αλλα ένα απο τα πράγματα που μάθαμε παρέα και στριφόγυρίζει στο μυαλό μου τελευταία είναι κάτι άλλο.
Υπάρχει ένα παραμύθι , που μιλάει για έναν φτωχο που δεν έχει στον ήλιο μοίρα .Κάποια στιγμή συναντά ένα τζίνι που του υπόσχεται οτι θα του πραγματοποιήσει 3 ευχές.
Ο αρχηγός λοιπόν λεει τις 3 ευχές του ,πράγματα που πάντα ποθούσε , και πραγματοποιούνται.
Ανακαλύπτει όμως διέπραξε την μέγιστη γκάφα , διότι ή η μια ευχη αναιρεί την άλλη και δεν ξέρει πως να τα αντιμετωπίσει , ή πως οι ευχές του δεν αντιπροσώπευαν τις βαθύτερες ανάγκες του για την ευτυχία και του γυρίζουν μπουμερανγκ.
Εχω την εντύπωση πως το τζίνι είναι η ίδια η ζωή.Οτι ευχηθούμε η ποθήσουμε κάποια στιγμή μας το φέρνει αλλά η μεγάλη πλάκα είναι πως δεν μας κοινοποιεί το ΠΟΤΕ θα μας το φέρει και όταν έρχεται συμβαίνει να μας πιανει στον υπνο, και να χεζόμαστε απο τον φόβο μας .
Ακόμα καλύτερα να αντιλαμβανόμαστε πως δεν είναι αυτο τελικά που έχουμε ανάγκη.
Αθορυβα και χαριτωμένα όλα αυτα που χρειαζόμαστε υπαρχουν πολύ κοντά μας , σε απόσταση αναπνοής , αλλά καμιά φορά χρειαζόμαστε καμιά μπούφλα για να στανιάρουμε.
Σου φιλάω το χεράκι Πόλυ.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Μαργαρίτα+Πόλυ=F.F.E at superficial intelligence.

meta

