Απώλεια

Οκτώβριος 19, 2006 § Σχολιάστε

πουντο καλ το ποστ?

Μετά από την Επίσημη Μέρα Θλίψης ( την χθεσινή ) και ένα σχετικά χορταστικό 11ωρο ύπνο, ξεκινάω χαρωπή ντυμένη σε χακί συνολάκι με τις απαραίτητες επισημάνσεις του μοβ (φυσικά)

Περνάει λίγη ώρα στο γραφείο ανακαλύπτω πως το χθεσινό καταθλιπτικό μου ποστ δεν υπάρχει. Πουθενά καλέ .Τίποτα. Καπνός.
Ακόμα ανακαλύπτω πως τα στατιστικά μου από τις 13 του μήνα και μετά απλώς δεν υπάρχουν. Εδώ ομολογώ πως η θέα του μηδενικού στους visitors μου προκάλεσε μια ελαφριά ζαλάδα.

Η ιδέα και μόνο πως δεν με έχει δει ΚΑΝΕΙΣ με διαλύει σε απελπιστικό βαθμό. Λυπάμαι που δεν είμαι τόσο ανώτερη.

Και τώρα κυρίες μου μπαίνουμε σε λεπτότατα διπλωματικά θέματα .Ανασκουμπωθείτε .

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο server μου. Ωραία αλλά για να μάθω τι συμβαίνει πρέπει να πάρω τηλέφωνο το πρώην μου , ο οποίος τα διαχειρίζεται και μου έχει φτιάξει και την ιστορία με το blog μου. Ωραία αλλά αν πάρω τηλέφωνο τον πρώην , ένα θα είμαι ολίγον μουλάρα ,γιατί μόνο αν έχω πρόβλημα στο blog τον τηλεφωνώ ,δεύτερον οφείλω να ομολογήσω ότι κουβαλάω αρκετό θυμό ,οπότε μπορεί και να τα ακούσει (πράγμα στο οποίο ουσιαστικά δεν φταίει αυτός ,φταίω εγώ γιατί με τον εαυτό μου τα έχω αλλά είναι πολύ πασέ να χτυπάς στον άλλο δικά σου απωθημένα )

Ναι όλα αυτά μπορεί να τα σκεφτεί κάποια με χακί συνολάκι με τις απαραίτητες επισημάνσεις του μοβ.

Η ίδια γυναίκα αφού συσκέπτεται με τον εαυτό της ,αποφασίζει να το ρίξει στην πλάκα και παίρνει τηλέφωνο τον πρώην της.

Ομολογεί ότι είναι μουλάρα αλλά ζητά να επιβεβαιώσει ότι και αυτός καταστρέφει τον σέρβερ μόνο και μόνο για να τον πάρει τηλέφωνο. Γελούν και οι δύο.

Αποτέλεσμα.

Ο σέρβερ όντως αντιμετώπισε πρόβλημα .Και έχασε το backup από τις 13 και μετά.

Τώρα είναι όλα εντάξει.

Βαθύτερες αναλύσεις στο θέμα που μπορώ να δώσω άμεσα.

Το καταθλιπτικό μου ποστ έπρεπε απο το σύμπαν να αυτοκαταστραφεί. Την μελαγχολία την Εντοπίζουμε, την Αναγνωρίζουμε , την Σεβόμαστε και μετα της Δειχνουμε Την Πόρτα Της Εξόδου.

Ουστ.

Ο καιρός περνά και επουλώνει όλες τις πληγές .Μεγαλώνουμε και μαθαίνουμε να συγχωρούμε (πρώτα από όλα ) τον εαυτό μας .

Οι γυναίκες είναι ικανές να πλάσουν τα πιο καταστροφικά σενάρια στο μυαλό τους σε χρόνο ντε –τε. Η πραγματικότητα δεν έχει καμία σχέση.

Στο υπεροχο χακί συνολάκι με τις απαραίτητες μωβ επισημάνσεις ,χρειάζεται και μια κόκκινη πινελιά.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ

1.Το παρών ποστ αφιερώνεται στις σουπερ φαν ιφιμέδεια και lee που ανησύχησαν για το blog. Κορίτσια μόλις κερδίσατε χειροποίητη κονκάρδα και κοκτέηλ.

2.Πασκάλ όλα αυτά ήθελα να σου πω στο τηλέφωνο. Να τώρα τι έκανες.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Απώλεια at superficial intelligence.

meta

