Εμμανουέλλα

Οκτώβριος 6, 2006 § Σχολιάστε

η δικιά μου fair lady είναι η Εμμανουλλα

Θέλω να μιλήσω για τα κορίτσια της επαρχίας .Το ήθελα αρκετό καιρό από την στιγμή που κλείνοντας το τηλέφωνο με τη Εμμανουέλλα σκέφτηκα πως θα μου άρεσε να έγραφα για αυτήν .Και της το είπα.

Θέλω να μιλήσω για αυτές τις κοπέλες που έμειναν πίσω .Που μετά τις σπουδές γύρισαν στις πόλεις τους ,ή δεν απλά δεν γύρισαν ποτέ από πουθενά .Απλά ήταν πάντα εκεί.

Την Εμμανουέλλα την γνώρισα πριν από 7 χρόνια στο ραδιοφωνικό σταθμό που δούλευα τότε. Εγώ ήμουν παρατρεχάμενη αυτή ήταν μια σταρ.

Και πιάσαμε κουβέντα ένα μεσημέρι που βγήκε από το στούντιο στο διάλειμμα των ειδήσεων.

Και το επόμενο μεσημέρι ξαναβγήκε. Και εγώ ήμουν εκεί κοντά.

Οι γυναίκες δένονται πραγματικά μεταξύ τους μόνο όταν νιώσουν ότι δεν είναι αντίπαλες. Ότι έχουν και οι δύο χούγια ,ελαττώματα και αδυναμίες .

Και έτσι έγινε. Η Εμμανουέλλα μου μίλησε για τον φίλο της , και εγώ την άκουσα. Και την άλλη μέρα μου είπε και άλλα. Και της είπα και εγώ για κάτι που με είχε πονέσει και για κάτι βλακείες που είχα κάνει .Και βάλαμε τα γέλια .Και αρχίσαμε να κάνουμε παρέα.

Ήμασταν συνέχεια μαζί και γυρνάγαμε. Λέγαμε μυστικά. Έκανα τον καραγκιόζη (το χω αυτό ,κάνω τον καραγκιόζη καταπληκτικά) όταν αυτή χώρισε για να γελάει. Αρχίσαμε να δουλεύουμε μαζί τα βράδια σαν dj .Κάναμε εκπομπές .Ήταν ωραία.

Και αγόρασε το αμαξάκι της .Ήταν πολύ μικρό, όλοι την πείραζαν ότι έμοιαζε με μπρελόκ ,και αυτή μούτρωνε.

Ένα βράδυ βγήκε με έναν φίλο μας .Εγώ ήμουν κουρασμένη και κάθισα σπίτι, αλλά από ότι φαίνεται αυτή ήταν ακόμα πιο κουρασμένη γιατί στον γυρισμό την πήρε ο ύπνος στο τιμόνι. Και τράκαρε .

Μπαμ

Το αμάξι διαλύθηκε. Το πόδι της ακόμα περισσότερο .Ο αστράγαλος της είχε γίνει χίλια κομματάκια ,είδαν και έπαθαν οι γιατροί να το βοηθήσουν.

Η Εμμανουέλλα καθόταν στο κρεβάτι της στο νοσοκομείο ,χαμογέλαγε σε όλους ,μόνο μια φορά την θυμάμαι να μου πιάνει το χέρι και κλαίει. Γιατί δεν άντεχε τον πόνο.

Εγώ συνέχιζα πάντα να κάνω τον καραγκιόζη για να μην κλαίει άλλο.

Και μετά ήρθε το καλοκαίρι. Το τελευταίο μου καλοκαίρι στα Χανιά πριν φύγω οριστικά .Το καλοκαίρι που η Εμμανουέλλα καθόταν στο κρεβάτι της ακίνητη και εγώ πήγαινα να την βρω εκεί για να της διηγηθώ την ζωή που συνεχιζόταν έξω.

Γιατί η ζωή πάντα συνεχίζεται .Και εγώ έτρεχα ,έτρεχα να τα προλάβω όλα πριν φύγω ,και εντωμεταξύ είχα το χρόνο να παίζω με τα αγόρια , να στουκάρω στον πάτο μιας πισίνας και να μου βγει η μύτη , να βγαίνω τα βράδια και να πηγαίνω σε πάρτυ και να της τα λέω όλα.

Μετά ήρθε ο Σεπτέμβρης και εγώ έφυγα.

Και η Εμμανουέλλα σηκώθηκε από το κρεβάτι .Αλλά η ψυχούλα της δεν σηκώθηκε κουλουριάστηκε και έμεινε εκεί .

Γιατί η επαρχία είναι σκληρή χωρίς παρέα και να κουτσαίνεις κιόλας. Είναι δύσκολα σε ακούσουν ,να σε ακούσουν όμως πραγματικά , αυτά που θέλεις και ονειρεύεσαι και πιστεύεις ,και τα λες σαν άνθρωπος και σαν γυναίκα και όχι σαν υποψήφια νύφη.

Η Εμμανουέλλα μόνο αυτό ήθελε .Αλλά έλα που δεν είναι πάντα εύκολο. Και ακόμα πιο δύσκολο όταν δουλεύεις σκληρά και αποφάσισες να κάνεις αυτό που αγαπάς και να τρέχουν φρρρ όλα τα έξοδα για τα αμάξια και για τη ζωή μετά τα κατεστραμμένα αμάξια.

Αλλά ίσως όλο αυτό το κείμενο το έγραψα γιατί έχω απελπιστική ανάγκη να γράψω το παρακάτω.

Η Εμμανουέλλα από το καλοκαίρι που την είδα ,έχει σηκωθεί εντελώς από το κρεβάτι. Όλο το σετάκι. Ψυχή και Σώμα .Δεν κουτσαίνει και περπατάει πιο γρήγορα από όλους μας .Και ας μην το καταλαβαίνει .Και δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα από αυτήν .Σας το υπογράφω εγώ.

Καμαρώνω.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Εμμανουέλλα at superficial intelligence.

meta

