Βro

Σεπτεμβρίου 12, 2006 § Σχολιάστε

Την Κυριακή το βράδυ που γύρισα στο σπίτι ,έλαβα αυτό το mail.

Phantom_Lord προς Εμένα Περισσότερες επιλογές 10 Σεπ (2 μέρες πριν) Pote tha grapseis k gia mena tpt re vlammeno sto blog sou?Tsampa to diavazw prospathontas na dw ama simetasxw se merikes grammes doxas?Grapse mpas k vrw kamia gomena (vale k to email mou gia kalo k gia kako) 😛

Eντάξει λοιπόν.Μύνημα ελήφθη.

εγώ μετά το σοκ του μοναχικού κουκλοθεάτρου

Με τον αδελφό μου εχουμε 6 χρόνια διαφορά.Μεγαλώσαμε σαν μοναχοπαίδια δηλαδή.Εγώ αυτό που ήθελα στην νηπιακή μου ηλικία ήταν απλώς έναν θεατή για τις καθημερινές μου παραστάσεις κουκλοθεατρου.Ζήταγα επίμονα λοιπόν αυτόν τον πολυπόθητο μικρό θεατή απο την μητερα μου ,αφού πρώτα της είχα υποσχεθεί οτι θα το φροντίζω αποκλειστικά εγώ για να μήν ταλαιπωρηθεί καθόλου.

Επειτα απο καθημερινές ,επισταμένες έρευνες στην κοιλιά της μητερας μου, ανακαλυψα ότι φευ! η κοιλιά είχε αρχίσει να μεγαλώνει και όχι απο περιττά κιλα λίπους.Η ευχή και παρακλησή μου είχε εισακουσθεί.Περασάν 9 βασανιστικοί μήνες και γεννήθηκε ο Βασίλης.

Το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό.Ο Βασίλης δεν είχε έρθει στο επιθυμητό μέγεθος για να έχει επαγγελματική κάρτα θεατή κουκλοθεάτρου συγχρόνως ήταν καραφλός , και έκλαιγε συνεχώς.Η κατάσταση ήταν απελπιστική.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά ο baby Βασίλης είχε παρει και την προσοχή όλης της οικογένειας πάνω του.Παρεμεινα για αρκετό καιρο να διοργανώνω μοναχικές παραστασεις κουκλοθεάτρου και να μου δινω συγχαρητήρια.

Καθώς μεγάλωνε , ο Βασίλης καλλιεργουσε και άλλα περίεργα ενδιαφέροντα.Αρνιόταν πεισματικα να μπει στο νερό, ή καλύτερα να δεχτεί νερό στο κεφάλι του , με αποτέλεσμα να κατασκευάζει μικρές αυτοσχέδιες πισίνες στην άμμο και να παραμένει μέσα όταν πηγαιναμε στην θάλασσα, και να μας διαλυει ψυχολογικά όταν έπρεπε να κάνει μπανιο.Ειχε μεγάλη αδυναμία στα αξεσουάρ και στον πατέρα μου ,οπου το συνδύαζε κυκλοφορόντας ΠΑΝΤΟΥ με τα παπούτσια του και τα καπέλα του ψαρέματος (φανταστείτε το θέαμα σε ένα παιδί 4-5 ετών).Διατηρούσε μια σχεδόν μυστικιστική αφοσίωση στα αυτοκινητάκια του στα οποια συμπεριφερόταν ακριβώς όπως στα αξεσουαρ (δηλαδή τα κουβαλούσε παντού) και έπειτα τα τοποθετουσε σε ακριβέστατες τοποθεσίες στο δωματιό του.

Οσο μεγάλωνε τόσο μεγαλύτερες γινονταν οι διαφορές μεταξύ μας .Ο Βασίλης παρεμεινε μια τεράστια μαμούνα στα οικονομικά ,χαμηλων τόνων και εσωστρεφής .Απόλυτος στις απόψεις του και με πολύ σταθερά θέλω και ανάγκες.Εγω ξοδευα τα πάντα ,εκφραστικότατη και ταξιδιάρα με μια σχεδόν καλλιτεχνική ασταθεια να με ακολουθει.

Aκόμα ο αδελφός μου ανέπτυξε ενα ταλέντο για το οποίο τον ζηλεύω τρομακτικά.Ειναι καταπληκτικός στην ηλεκτρική κιθάρα.Φοβερός όμως .ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ.

Ζηλεύω τόσο γιατί όταν μου φέρανε δασκάλα να μου μάθει πιάνο,μετα απο 3 μήνες έφυγε πανικόβλητη και εγώ δεν είχα μάθει ΟΥΤΕ τις νότες ,αντιθέτως είχα γράψει νουμεράκια στα πλήκτρα.

μόλις την αγόρασε!!!Οπότε δεσποινίδες μου.Ο αδελφός μου είναι όπως το αγοράκι της φωτογραφίας φανταστείτε το σε πιο μεγάλο μέγεθος ,μελαχρινό και με τρίχες.Είναι γύρω στα 22, διαθέτει αμάξι και την ολοκαινουρια ibanez που μπορείτε να καμαρώσετε παραπάνω.Διαμένει στα Χανιά και έχει σταθερή και υπεύθυνη δουλειά με καλό μισθό.Σας υπογραμμίζω ότι πρόκειται για έναν τρυφερό και ευαισθητο άντρα ,πολύ περιποιητικό και με σαρωτική αίσθηση του χιουμορ.

Σαν την αδελφή του.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Βro at superficial intelligence.

meta

