Xρώμα Μυαλών

Σεπτεμβρίου 5, 2006 § Σχολιάστε

Εχω μια αδυναμία στο μπαλέτο.

Πιστεύω όλα τα κοριτσάκια που είναι πάνω κάτω στη γενιά μου υπνωτίστηκαν κάποιο βράδυ μπροστά στην τηλεόραση με την φωνή του Κωστάλα.

(άραγε αν ο Κωστάλας με τον ίδιο τόνο φωνης ,ευπρέπεια και στυλ μας ανακοίνωνε –και τώρα παρακαλώ οι κυρίες ας τελέσουν μια πεολειχία στους κύριους θα το κάναμε?μήπως τελικά συνεβή αλλά μετά σβήστηκε απο την συνειδησή μας?Μηπως ζήσαμε μια βραδιά αχαλίνωτου σεξ και οργίων υπο της οδηγίες του Κωστάλα και φοντο την Ζιζέλ?)

Τελοςπάντων.

Μικρή λοιπόν ήθελα να κάνω τρομερά και πρωτοποριακά πράγματα όπως να γίνω μπαλλαρίνα.Με τα πολλά ψήνω την μητέρα μου και με γράφει στη σχολή όπου περιχαρής ντυνόμουν ποντικάκι και έτρεχα πάνω κάτω στις παραστάσεις του καρυοθραύστη.

Μεγάλες στιγμές.

Μια μέρα ,η μητέρα μου ρώτησε την δασκάλα μου πως τα πήγαινα και η απάντηση ήταν απογοητευτική και εξοργιστική συγχρόνως .

«Δυστυχώς η κορη σας δεν εχει ταλέντο.»’Η κάτι τέτοιο τουλάχιστον είπε, μπροστά δεν ήμουν για να σας πω επακριβώς.

Ημουν δεν ήμουν 5 ετών.

Η μητέρα μου έξαλλη ,μου έκοψε τα μαθήματα.Δυσκολευόμασταν ήδη αρκετα οικονομικά ,οπότε το συγκεριμένο μάθημα κρίθηκε ως άχρηστο.

Οπότε εγώ ξαναβρέθηκα στο σπίτι ,δίχως αδελφάκι (αρνιόντουσαν και οι 2 να μου φτιαξουν ) ,δίχως παρέα, διχως μπαλέτο.

Μονο ο Κωστάλας έμεινε.

Έμεινα ακόμα εγώ που σε πείσμα όλης της δολιοφοράς του σταρ –συστεμ συνέχισα να πιστεύω πως είμαι μπαλλαρίνα.Και δεν σταμάτησα εκεί.Πείσθηκα οτι είμαι και ξανθιά.

Γιατι κακά τα ψέμματα αγαπητοί ,οι ξανθιές είναι άλλο πράγμα.

Τα μαλλιά τους δημιουργούν ένα μαγικό φωτοστέφανο αγιότητας και προστυχιάς δινοντας τους μια απίστευτη φωτογένεια και λάμψη .

Ξεχωρίζουν.

Τους πάει πάντα το κόκκινο κραγιόν.

Και άλλα πολλά .Το γεγονός είναι πως εγώ για αρκετό καιρό ήμουν απόλυτα σίγουρη πως είμαι ξανθιά ,με γαλάζια μάτια και μπαλλαρίνα.Η μέρα της κρίσεως όμως έφτασε γρήγορα με μια τυχαία ματιά στο μεγάλο καθρέφτη της κρεββατοκάμαρας.

Σε αντίθεση με όλες τις προβλέψεις ήμουν μελαχρινή με το γνωστό πρόσωπο ρακέτα και τεράστια καστανά μάτια .

Το μόνο πράγμα που παρέμενε αλώβητο ήταν η ηλικία μου- ημουν δεν ημουν 5 χρονων.

Ειχε μόλις μπεί η υπογραφή στο πύρινο μου συμβολαιο πάθους –μίσους με τις ξανθιές.

Στη μετέπειτα ζωή μου απέκτησα μαζοχίστικες φιλίες με ξανθιές που θα μου άλλαζαν τη ζωη.

Η ολλανδέζα Σοφία στα 12 μου που μου έμαθε τις βραστές πατάτες με βουτυρο και αλάτι , πως να στήνω μια σκηνή ,και να πιάνω αλογοουρα τα μαλλιά μου.Τη μισούσα όταν μαύριζε και φαινόταν ακόμα πιο γαλάζια τα μάτια της αλλά και για αυτήν την φαινομενική αθωότητα που αντιμέτωπιζε με σύστημα και στόχο τα φλέρτ των αντρών.

Η Κατερίνα στα 16 μου απέδειξε οτι σχεδόν ΟΛΑ τα χρώματα πάνε στις ξανθιές ενώ στις υπόλοιπες μετα βίας το λευκό.Ηταν τόσο σνομπ που βαρέθηκα να την μισήσω .Υπερβολικά εύκολο.

Στα 24 μου γνώρισα την Τine.Hταν 4 χρόνια μικρότερη μου και είχαμε γεννηθεί σχεδόν την ίδια μέρα.Η Τine ήταν Δανέζα , και πέρα απο μια σχεδόν ανατριχιαστική ευκολία στο να κάνει σεξ δίχως καμία ενοχή και παραμύθιασμα ,σαν να κάνει το αγαπημένο της hobby ένα πράγμα , συμφωνούσαμε σχεδόν σε όλα .

Ειχε μια σχεδόν χαρισματική ευκολία να αντιμετωπίζει την ζωή. Πάντα με ξανθό τρόπο .Πάντα με αθώο τίναγμα των μαλλιών.

Την θαυμαζα και την μισουσα συγχρόνως.

Ένα βράδυ είχε έρθει να κοιμηθεί σπίτι μου .

Την ακούω να μου λέει μες στο σκοτάδι.

«Σκεφτομαι να βάψω τα μαλλιά μου.Θα τα κάνω σκούρα καστανά»

«Γιατί ?»

«Παντα ήθελα να το κάνω .Μου αρέσουν πάρα πολύ οι μελαχρινές.Μακάρι να είχα και σκούρα μάτια …να είχα βάθος ρε γαμώτο»

Εβαλα τα γέλια

«Δε μου λες.Τα μυαλά μας τι χρώμα λες να τα βάψουμε?»

«Λέω να τα αφήσουμε όπως είναι .Στο φυσικό τους χρώμα»

Κοιμηθήκαμε και οι δυο σαν αγγελούδια .

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Xρώμα Μυαλών at superficial intelligence.

meta

