Φιρέντζε( alias Firenze)

Αύγουστος 25, 2006 § 1 σχόλιο

καλε εκει μενα

Απλώς απο χθές σιγά – σιγά αρχίζει να μου λείπει.Διακριτικά και διστακτικά στην αρχή ,ελπίζω όμως να παραμείνει έτσι.

Γιατι απο την Τοσκάνη έφυγα απολύτα αποφασισμένη και συνειδητοποιημένη πως έκανα το σωστο.

Οταν έφτασα στην Ιταλία ,είχα αποφασίσει πως εκεί θα μενα ,πως δεν θα γυριζα ξανά στην Ελλάδα,πως δεν υπήρχαν λόγοι για να πάω πίσω αλλά μπορούσα να ανακαλύψω πολλους για να πάω μπροστά.

Ηθελα να γίνω ευρωπαία ,μορφωμένη και σικ ,με μαλλιά που δεν πετάνε και είναι πάντα ωραία και ίσια ,να μου φύγει η περιττή λιπαρότητα απο το πρόσωπο και να είμαι μυστηριώδης.

Τίποτα απο όλα αυτά φυσικά και δεν έγινε.

Τουλάχιστον όχι έτσι όπως το φανταζόμουν.

Μορφωμένη ,παπάρια , δεν ξέρω τι είναι αυτο που το ορίζει.ΕΜΑΘΑ πολλά ,αλλά αν πω μαθημένη δεν πάει ,έτσι ??(γιατί άραγε)

Σικ ,βλακείες , δοξα τω θεω τα απομυθοποίησα όλα μουτζωσα και τη γυναίκα μπεζ και απλώς τωρα βάζω κουστούμια για το θέατρο της ζωής.

Τα μαλλιά μου ΠΑΝΤΑ θα πετάνε αλλά χέστηκα πια ,τα κάνω με τη φυσουνα φουυυυυυ μετα το λούσιμο και γίνονται ακόμα πιο φουντωτα.Η λιπαρότητα επίσης δεν πρόκειται να φύγει αλλά τουλάχιστον θα αργήσω τρομακτικά πολύ να κανω ρυτίδες.

Αυτα.

Η Φλωρεντία που λέτε ,ειναι μια Disneyland τέχνης.Τα πάντα είναι φτιαγμένα για να φοράς φουλάρια ,να πινεις κόκκινο chianti και να εκτιμάς τον Michelangelo.Eιναι η nemesis των πλουσίων και των εστέτ το διακριτικό παράσημο που φορά στο πέτο του ο wannabe μποεμβέ.

« έμεινα στη φλωρεντία x μήνες / χρονια»

Τς τς τς

450 points εστέτ θαυμασμού.

Βεβαια υπάρχει και Φλωρεντία των γύφτων Ιταλων με τo fake μαυρισμα ,τη μανία για επίδειξη ,και τα μυτερά παπούτσια.

Ακόμα υπάρχει η Φλωρεντία των καλλιτεχνών και των φιλόσοφων ,των ρομαντικών ευγενικών και λίγο τρελων.

Ευτυχώς τους έζησα όλους.Και χθές που χάζευα βιβλία βρήκα έναν οδηγό ,άρχιζα να ξεφυλλίζω είπα να φωνάξω και την αγάπη για να του δείξω και να κοκορευτώ ,μετά σκέφτηκα τι μαλακίες σκέφτομαι θα του τα δειξω απο κοντά και μετα έκλεισα τα μάτια και σκέφτηκα αυτά που μου λείπουν εμένα.

Πίτσα με salsiccia με το κομμάτι απο το φουρνάρικο στη San Marco μετά απο τη σχολή, τα ξύλινα ταβάνια , τα Uffizi το βράδυ, παγωτο πεπόνι πρωι-πρωι στο δρόμο με καύσωνα , οι συμφοιτητριες μου (αυτές τόσο που πονάω καμιά φορά), η piazza della passera, το aperitivo ,να κοιτάζω βιβλία μέχρι τα μεσάνυχτα στο Edison και μετά να γυρνάω στο σπιτι σοφότερη και μόνη, ο προβληματικός vicenzo απο το crotone (να τον έχει καλά ο θεός οπου και αν είναι ),το πεκορίνο και ο Fabio volo, να είμαι ανάσκελα στους κήπους των Μεδίκων, να κάνω κοπάνα παρασκευή πρωι για να διαβάσω στο santo spirito τη reppublica και το vanity fair.

Μετά άνοιξα τα μάτια και είδα τη ζωή μου.Και χαμογέλασα.

Υ.Γ – Απο την Ιταλία λοιπόν έφυγα γιατί κάποια στιγμή κατάλαβα πως ήμουν πολύ βαλκάνια ,πως για μένα πάντα τα πράγματα θα είναι ασπρο- μαυρο ,πως μου αρέσει πολύ να μιλάω την γλώσσα μου ,πως θέλω να ζήσω τους γονεις μου και τον αδελφό μου όσα χρόνια μου επιτρέψει ο θεός ,γιατί είχα κουραστεί να αποχαιρετώ και άλλα πολλά .Εζησα κοντά 6 χρόνια σε μια πόλη φτιαγμένη για πλουσίους ,όντας φτωχή στην αρχή ,δουλευα πάντα για να συντηρώ εμένα και τις σπουδες μου.Αν είχα παιδί δεν θα το αφηνα με τίποτα να περάσει αυτά που περασα εγώ ,αλλά για μένα σίγουρα υπήρχε λόγος που τα πέρασα.Και θα τα ξανάκανα.

§ One Response to Φιρέντζε( alias Firenze)

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Φιρέντζε( alias Firenze) at superficial intelligence.

meta

