Mean Girls

Αύγουστος 17, 2006 § Σχολιάστε

Tην πρώτη φορα που μια άλλη κοπέλα με έθαψε και είπε ψεματα για μένα , σοκαρίστηκα και στενοχωρήθηκα τόσο πολύ που έπεσα απο τις σκάλες στο σουβλατζίδικο που βρισκόμουν,εν συνεχεία λιποθύμισα, εν συνεχεία δεν μπορούσα να συνέλθω ,εν συνεχεια με πήγαν στο νοσοκομείο και με κράτησαν για 48 ώρες γιατι δεν μπορόυσαν να καταλάβουν τι έχω.

Εκεί μου έκαναν τις πιο απίθανες εξετάσεις που μπορει ένα νοσηρο νοσηλευτικό μυαλο να φανταστεί , με αποκορύφωμα την γυναικολογική εξεταση απο ένα λιγδερό τριχωτό δειγμα άντρα- νεάντερταλ , που έκανε την εξέταση χωρίς καμία ευαισθησία απο τον πρωκτό μου επειδή ήμουν παρθένα .Δεν νομίζω πως θέλετε άλλες λεπτομέρειες.

Και φυσικά το πρωκτικό σεξ για μένα δεν συγκαταλέγεται στα favorites.

Αργότερα ανακάλυψα πως έχω γενικότερα αδύναμη καρδιά , απέκτησα μια συλλογή απο λιποθυμίες στα πιο ευφανταστα μέρη , και το κατέχω πια τόσο καλά που μπορώ να προσποιηθώ λιποθυμία ,anytime ,anyplace.Aπλώς δοκιμάστε με.

Το παλιό νοσοκομέιο των Χανίων ήταν απαίσιο και βρωμερό.Ημουν 15 χρονών και το ήξερα μονάχα σαν μέρος συγκεντρώσεως στα έκτακτα περιστατικά για τα τρακαρίσματα που κάναν τα παπάκια.

Ησουν πολύ μάγκας αν είχες παρεβρεθεί , έστω και μια φορά εκεί .Δεν κατάλαβα ποτέ τι ήταν τόσο γαμάτο σε αυτήν την υπόθεση , αλλα φαντάζομαι οτι το πιθανότερο ήταν ότι βρίσκονταν όλοι οι υπόλοιποι υποτιθέμενοι γαμάτοι που είχαν τα παπάκια , και ακόμα μπορόυσες με άνεση και κομπασμό να διηγηθείς την όλη ιστορία στο σχολείο την επόμενη μέρα.

Εγώ στα έκτακτα βρέθηκα 2 φορές .Την πρώτη όταν τρακάραμε με το μοτοποδήλατο piaggio της Νατάσας ,όπου αργότερα εμάθα οτι πιθανότατα φασωνόταν με το τότε αγόρι μου, και λίγο πιο μετά οταν πηγα να δω κάποιον που μου άρεσε πολυ και με έφτυσε επιδεικτικά για μια άλλη .

Η αυτοπεποιθηση μου εκείνη την εποχή ειχε ξεπεράσει το πάτωμα.Ειχε σφηνωθεί στο κέντρο της γης.

Γενικότερα ,και τώρα πιά οδεύοντας σιγα σιγά τα προς τα 30 ειμαι πλέον σίγουρη πως η εφηβεία είναι έχει το ρόλο της βρωμερής σκατουλας στο θέατρο της ζωής μας.Οι ορμόνες μας είναι ανεξέλεκτες , αυνανιζόμαστε σαν τρελοι, το σέξ φαίνεται το πιο δύσκολο πράγμα στον κοσμο, το σωμα μας είναι το ενδιαμεσο παιδιού –ενήλικα, ντυνόμαστε απαίσια ,σπυράκια, δεν έχουμε λεφτά δικά μας ,και όλοι μας φωνάζουν.

Στην δική μου περίπτωση πέρα απο μια υβριδική σχεδόν ασχήμια της ανάπτυξης που δεν μου έδινε πολύ τύχη με τα αγόρια , το γεγονός ότι μεγάλωνα σε επαρχία όντας κορίτσι και με τρομερά άσχημη οικογενειακή κατάσταση έκανε τα πράγματα πολύ πολύ άσχημα .

Ολα αυτά πέρασαν φυσικά .Ανεπιστρεπτί

Τα σκεφτηκα όμως πολυ αυτο το τετραήμερο του δεκαπενταύγουστου που πέρασα μια χαρά παρά τις γκρίνιες μου ,έκανα celebrity spotting τον Jarvis απο τους Pulp στην πισίνα του semiramis , τον ρένο χαραλαμπίδη το ίδιο βράδυ στο γκάζι , και βούλιαξα στη ξαπλώστρα του μπαλκονιού μου τα βράδια .Πήγα ακόμη στη σαρωνίδα να δώ την φίλη μου την Μαρίνα που έχει εξοχικό εκεί.

Διατηρώντας τους κανόνες της ανεμελιάς για το καλοκαίρι ,αποφασίσαμε να αναλωθουμε διαβάζοντας σούπερ κατερίνα και ζώδια.

Και οι 2 αναγνώσεις με άφησαν άναυδη.Θα προσπεράσω τα ζώδια γιατί θα γίνω μπανάλ.Η σούπερ κατερίνα με γύρισε 15 χρόνια πίσω και μετά με ξαναπήγε μπροστά.Και μου ήρθε λίγη ναυτία.

Γιατί με αυτά που διάβασα , που ουσιαστικά είναι τα ΙΔΙΑ ακριβώς άρθρα που απλώς ενηλικιώνονται στα επόμενα γυναικεία περιοδικά και όλες τις αναμνήσεις που κάναν μπραφ στο ευαισθητο απο τις λιποθυμίες μυαλό μου, κατέληξα κάπου.

Ειμαστε πολύ κακιές τελικα.

Για ένα περίεργο αυτοκαταστροφικό λόγο ματωνόμαστε με τα νύχια μας ,θάβοντας η μια την άλλη ,ρίχνοντας τον ίδιο μας τον εαυτό ,και ξοδεύοντας ατέλειωτη ενέργεια καταστρώνοντας ίντριγκες , είτε αληθινές είτε μονάχα μέσα στο μυαλό μας .

Ανακαλύπτουμε λόγους για να κατατάξουμε χειρότερες τις υπόλοιπες γυναίκες γύρω μας , λες και αυτό θα μας κάνει αυτόματα καλύτερες.

Χρησιμοποιούμε την έμφυτη τρυφερότητα μας για να καλύψουμε τα αιμοσταγή εγκλήματα που διαπράττουμε καθε μέρα στον εαυτό και στις υπόλοιπες «φίλες» μας.Τις περιμένουμε άλλωστε πάντα στη γωνία.Να διαπράξουν ,το λάθος, την γκάφα για να μπορέσουμε να βγούμε απο πάνω.

Χειριζόμαστε η μια τα μυστικά της άλλης για να δέσουμε το εγώ μας και την ελευθερία του άλλου.

Τρομάζω και εγώ η ιδια που τα σκέφτομαι

Βέβαια έγω –δόξα τω θεω- εχω βρει το κόλπο.

Λιποθυμάω

Y.Γ. Συγχωρήστε μου τη υπερβολική ίσως σκληροτητα.Τα κορίτσια που μόλις με διαβασαν ξέρουν πως μεγαλώνοντας μαθαίνουμε να διοχετεύουμε αλλού την αυτοκαταστροφική ενέργεια μας και τις ανασφαλειές μας.Οι περισσότερες απο μας είναι , κατα βάθος , πολύ καλά παιδιά.Οσο για τους άντρες ,τι να πω , καλή τύχη

film για έμπνευση και κατανόηση – MEAN GIRLS (2004,Paramount Pictures)

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Mean Girls at superficial intelligence.

meta

