2 λεπτά γκρίνιας παρακαλώ

Αύγουστος 11, 2006 § Σχολιάστε

Παρακαλώ πολύ.

Αναγνωρίζω πως η συγκεκριμένη τακτική αποτελεί οτι πιο ντεκαβλέ υπάρχει σε όλα τα επίπεδα.

Είναι πίκρα όμως ,γαμώτο!!

Δεν ξέρω πως συμπαντικά τα καταφέρνω, αλλά κάθε δεκαπενταύγουστο μένω ρέστη να κράταω μονή μου αυτή την πόλη.

Φεύγουν όλοι , και με σατανικους σχεδιασμους παραμένω εγώ εδώ να γυρνάω τα δαχτυλά μου.

Ο μπαμπάς μου , που είναι και Παναγιώτης θα βρίσκεται στη νήσο Ψ. με το κουτι – τροχόσπιτο.

Ο αμορίνος πάει να βρει τους δικούς του στην επαρχία, πρέπει να δώσει και αυτός τις παραστάσεις του.

Η Πόλυ είναι στην Ιθάκη και κάνει pilates στην Αρβανιτάκη ,δουλευει και καταναλώνει τους απαραίτητους αδιέξοδους έρωτες του καλοκαιριού.

Ολοι οι υπόλοιποι – καλά καταλάβατε- λείπουν σε ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

Κάθομαι και κλείνω σφίγγοντας τα μάτια μου επαναλαμβάνοντας τα προσωπικα θετικο/εξελικτικά μάντρα ( ότι συμβαίνει έχει κάποιο λόγο μπουρου μπουρου…)

Ποιος σκατά λόγος είναι βέβαια δεν ξέρω.Αλλά έχω 4 μέρες για να τον καταλάβω.

Βέβαια υπάρχουν όοοοολοι αυτοί που θα διαβεβαιώσουν πως η Αθήνα τον Αυγουστο είναι τέλεια και δροσερή και άδεια και τι ωραία.

Ακριβως .Ειναι άδεια .Και όταν μια μεγαλούπολη είναι άδεια ένα κοριτσάκι μπορεί να γίνει πολύ πολύ πολύ μικρο σε μια τόσο μεγααααααααλη πόλη.

Τελοσπάντων .

Ειμαι σίγουρη πως υπάρχουν και χειρότερα πράγματα σε αυτή τη ζωη.

Οπότε.

Πρέπει να πάω να ψωνίσω τα ΠΑΝΤΑ γιατί θα κλείσουν όλοι να πάνε βόλτες .

Πρεπει να πάω να νοικιάσω 852 ταινείες και να τις δω μέχρι να γίνουν τα μάτια μου σαν τα manga με σβουράκια μέσα .

Βιβλία έχω.Ωραία.

Εχω επίσης και 2 τόνους ρουχα που πρέπει να πλύνω (κέφι ,κέφι, κέφι!)

Υπάρχουν και 1-2 ξενοδοχεία με πισίνα για να δώσω και άλλα credits στο ούρσουλα άντρες μαγιώ μου.

Ελα μωρε.

Θα περάσει και αυτό.Να μείνει αποκλείεται.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading 2 λεπτά γκρίνιας παρακαλώ at superficial intelligence.

meta

