back to my roots / souvenirs (part 1)

5 Αυγούστου, 2006 § Σχολιάστε

Οι διακοπές μου τελειώνουν αυριο και μπορώ να πώ οτι για φέτος αυτή η καλοκαιρινή ριγέ ομπρέλα θα κλείσει με αξιοπρεπεια.

Του χρόνου και σ’αλλη παραλία. Είμαι χορτάτη. Ειχα λίγο κρασί λίγο θάλασσα και το αγόρι μου.Ειχα (ΕΧΩ!!!)αδυνατίσει .Το τέλειο ούρσουλα άντρες μπικίνι.Ηλιοβασιλέματα.Φίλους.Hip βραδυνα μαγαζιά για να πάω.Πεντακάθαρες παραλίες με σμαραγδένια νερά για να βουτήξω.

Ολα όσα ένα κορίτσι ποθεί και πάνω κατω ζει τα καλοκαίρια.

Αλλά ακόμα και πέρα απο όλες αυτές τις olala γαμάτες λεπτομέρεις (ευτυχώς) υπάρχουν μυστικά μέσα μου 2 διαμαντάκια –αναμνήσεις απο αυτές τις διακοπές.Τα απαραίτητα σουρεάλ σουβενιρ.Απαραίτητα για να κάνουν τις διακοπές αυτές δικές μου και όχι απλώς γαμάτες.
Σουβενιρ φρομ κρητη 1

Αν και μία απο τις βασικές επιδιώξεις μου για αυτές τις διακοπές ήταν να ξυπνάμε νωρίς για να τρέχουμε ξέφρενοι στις παραλίες με σκοπό να γίνουμε κοκκινοι σαν αστακοι και εγω να έχω το στρώμα στη θάλασσα μαζί με τη μάσκα για να χαζεύω με τις ώρες τον βυθό ,ΟΛΑ αυτά λοιπόν δεν συνεβησαν ποτέ.Χουζουρλήδες και οι 2 ξυπνάγαμε αρκετά αργα.Αφου έφερνα τον καφέ στο κρεββάτι , αφου ανοίγαμε και το πρώτο μάτι , αφου βαριομαστάν να κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο σαν τα χαζά και να χαμογελάμε, σηκωνόμουν πρώτη για να δώσω έναυσμα και να ξυπνήσει και το αμόρε. Και άνοιγα την τηλεόραση.

Για να κάνει λίγο θόρυβο και να ξυπνήσει γρηγορότερα ,σκέφτόμουν.

Θα ήθελα τώρα να ακουγόταν η καρμινα μπουρανα για να δώσω τη θεατρικότητα που χρειάζεται για αυτό που συνέβαινε μετά.

Η τηλεόραση συνήθως έπαιζε σε επανάληψη το «ρετιρέ». Και αυτόματα υπνωτιζόμασταν και οι 2 .

Δεν ξέρω τι ακριβως υπαρχει σε αυτό το σηριάλ που με καθηλώνει ΤΟΣΟ πολύ.Ειναι τόσο εμέτικό όσο χρειάζεται.Αναδύει απο μέσα σου λεπτομέρειες που έχεις αποκαθηλώσει ντροπιασμένος αλλά διεγείρεσαι βλεποντας αυτά τα τεράστια πουλοβερ με ρόμβους.

Αυτά τα απαίσια σκηνικα. Τη Γιουλάκη. Τη μάνα της Γιουλάκης. Τα κολάν που περνούσαν απο κάτω απο τη πατούσα και φοραγες και γοβα.

Για το υπόλοιπο μισάωρο λοιπόν ,εγώ χανόμουν στις κλισέ ατάκες , στους ξεπεσμένους χαρακτήρες , στους τσακωμους τους (γιατι πάντα τσακώνονται για κάτι ). Μετά τέλειωνε το σήριαλ, και έκανε ζέστη και έτρεχα να ετοιμάσω το αουτφιτ για την παραλία.

Τι ωραία.Τι μπλιαχ.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading back to my roots / souvenirs (part 1) at superficial intelligence.

meta