Ιντερλούδιο

Ιουνίου 26, 2006 § Σχολιάστε

Για να εξηγούμαστε.

Το συγκεκριμένο blog ειναι ρετους ενός παλιότερου.

Το λέω για να εξήγήσω την σχεδόν υπερβατική χρονική αταξία των ποστ που ΔΕΝ εχουν σχέση με τις πραγματικές μέρες που γράφτηκαν.

Επίσης επειδή είμαι ολίγον τσαπατσούλα ( λατρεμένη λέξη που λίκνιζεται στο στόμα σαν να μασάς τεράστια τσιχλοφουσκα κεράσι.Στην ίδια κατηγορία ανήκουν οι λέξεις κομπινεζόν και σπορτέξ ).Δεν κατάφερα να κάνω ένα copy paste της προκοπής.

Επίσης δεν έχω μεταφέρει όλα τα ποστ.Ενα γιατι δεν προλαβαίνω και το κάνω σιγα σιγά , δύο γιατί μερικά ποστ τα θεωρω πραγματικές μπούρδες , τρίτο γιατι σε κάθε μετακόμιση πρέπει να αφήνεις και κάτι πίσω.

Αλλιώς γεμίζεις με άχρηστα πράγματα και δεν κάνεις χώρο για τα καινούρια.

Το blog αυτό είναι πέρα για πέρα αυτοβιογραφικό.

Δεν υπάρχει τίποτα κρυφό .Με λένε Μαργαρίτα και στον έξω κόσμο.Οπότε αν σφυρίξετε ,θα γυρίσω.Συνήθως χαμογελάω κιόλας.

Δοξα τω θεω η μπλογκόσφαιρα μου άνοιξε μια υπέροχη φουξια αυλαία με πούλιες όπου μου πάρουσιασε αρκετους υπέροχους τύπους.

Σε κάποιες συζητήσεις μας , διηγήθηκαν με γλυκό χαμογελο τη διεγερτική διαστροφή του να δημιουργείς ένα χαρακτήρα και να γράφεις μέσω αυτου .

Υποθέτω πως είνα καύλα.

Το θέμα είναι πως έχω ήδη ξοδέψει 28 χρόνια φτιάχνοντας εμένα .

Που να φτιαχνεις άλλη (καλύτερη κιόλας ?)

Δεν έχω καμία συγγράφικη εμπειρία εώς τώρα.

Ουτε υποστηρίζω ότι το γράψιμο μπορει να μπει στο top ten των δεξιοτήτων μου.

Κάνω πολύκαλύτερα scrambled eggs για παραδειγμα.Διαπιστωμένο αυτό.

Ημερολόγιο μικρή βαριόμουν να γράφω και τα παρατούσα αμέσως.

Οταν ο ψυχαναλυτής μου πρότεινε να γράφω αυτά που βιώνω και νίωθω ως extra bonus αυτοβοήθειας , σκέφτηκα το ιδιο πράγμα αναρωτιόμουν μικρούλα.

Οτι είναι δηλαδή βαρετό.Αφού κανένας δεν διαβάζει αυτά που γράφω.

Οπότε μην πείτε πως δεν σας προειδοποιήσα.

Καλή εβδομάδα.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Ιντερλούδιο at superficial intelligence.

meta