ΖΗΛΙΑΑΑ!!!

Ιουνίου 19, 2006 § Σχολιάστε

Hταν εκεί.Καθε μέρα στο σχολείο μου.Σε άλλο τμήμα η καθεμία. Τέλεια.Σιωπηλη και πανεμορφη , καστανόξανθη με μακριά ολοισια μαλλιά που χαιδευαν τα τέλεια ζυγωματικά της που αυτά με τη σειρά τους υπογράμμιζαν τα αμυγδαλωτά της μάτια και που το όλο αυτό γλυκισμα τελείωνε με ένα ισσοροπημένο σαρκώδες στόμα που σχεδόν πάντα ζωγράφιζε ένα μυστηριώδες τζοκοντικό χαμόγελο.
Ηταν η καλύτερη μαθήτρια .Το έκανε σαν μην την ενοιαζε.
Φορουσε τα ωραιότερα ρουχα. Συμπεριφερόταν σαν να είχε πετάξει το πρώτο κουρέλι που έχε βρει πάνω της .
Μπορούσε να έχει όποιο αγόρι ήθελε.Την άφηνε παγερά αδιάφορη.
Η μητέρα της , ήταν νέα ωραία ,υπέρκομψη και η καλυτερή της φίλη.
15 χρονών χωρίς ίχνος ορμονικής απρέπειας . Ενα ποιήμα
Εγώ ήμουν ένα απροσδιόριστο υβρίδιο παιδιού –γυναίκας ,με 3 αποβολές , ειχα ήδη μουτζωσει το καθήγητη μαθηματικών μου, με πρόσωπο ρακετα (ελλειψη ζυγωματικών βλέπετε ,ολοστρόγγυλo), αποτυχημένο εφηβικό ντύσιμο και σοβαρά οικογενειακά προβλήματα .
C’est la vie.
Δεν την πλησίαζα καν . Δεν ήξερα τι να πω και τι να μοιραστω ,τι θα την έκανε να γελάσει και που θα πηγαίναμε βόλτα.
Κάθε μέρα τη χάζευα.
Και έψαχνα.
Το ελάττωμα.
Κάτι που θα με έκανε να την απομυθοποιήσω , να τη βγάλω απο το θρόνο της σταρ ελλάς ,να της πάρω τα λουλούδια, την κορώνα , να σκίσω την κορδέλα.
Και το βρήκα.
Εκει που δεν το περίμενα.
Ημουν πίσω της καθώς ανεβαίναμε τις σκάλες ,και σήκωσε την (παντα ) μακριά φούστα της και τις είδα.
Οι γάμπες της.
Ηταν χοντρές ,μονοκόμματες ,αχαρες.
Οι δικές ΜΟΥ , dna του μπαμπά , μακριές ,λεπτές ,ατελειωτες.
Η σωτηρία μου είχε έρθει .Το mandra μου είχε βρεθεί .
Καθε φορά που την έβλεπα , επαναλάμβανα απο μέσα μου με μοναστική συνέπεια και σεβασμό « έχει άσχημες γαμπες ,εχει άσχημες γάμπες , έχει άσχημες γάμπες»
Και μεταμόρφωσα τη ζήλεια μου.
Απο τραγουδίστρια της λυρικής ,την υποβίβασα σε άφωνη τραγουδιάρα της εθνικής.
Και ενιωθα μια χαρά για αυτό.

Υ.Γ Η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή και αυτοβιογραφική.Και δεν ντρεπομαι καθόλου για αυτό.Καλή εβδομάδα.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading ΖΗΛΙΑΑΑ!!! at superficial intelligence.

meta

