Τρίγωνα (όχι Πανοράματος)

Ιουνίου 5, 2006 § Σχολιάστε

Τα ερωτικά τρίγωνα υπάρχουν στη συνειδησή σου όπως τα όργια .Ξέρεις πολυ καλά οτι παίζονται εκεί έξω (όλοι στο επιβεβαιώνουν με γαργαλιστικές λεπτομέρειες) αλλά απλώς εσυ δεν το βλέπεις μπροστά σου η δεν σε πετυχαίνει.
Και κάποια στιγμή , εκεί που είμαι ανέμελη και σκεφτομαι τι να φορέσω ,μου ερχεται μπροστά μου.
Η προκληση.Ο πειρασμός.Ο δευτερος πρωταγωνιστικός ρόλος.
Ο φίλος μου ο Παναγιώτης μου λέει να μην παιρνω τέτοιους ρόλους. Οτι κάνω , θα το λουστώ.Δεν είσαι ο πιο μαγκας σε αυτό το σύμπαν , αν δεν θέλεις να σου συμβεί κατι,μη το κάνεις στους άλλους .
Και η πλάκα είναι οτι στο παρελθόν το έχω κάνει.Εχω υπάρξει ερωμένη.Και ξέρω τι παιζεται.
Τη πρωτη φορά έφυγα στυλάτη.
Τη δεύτερη εφυγα με τη καρδιά μου περασμένη απο σκουπιδοφάγο. Κομμένη σε πολλά μικρά κομματάκια , και την αθωοτητά μου καμμένη.
Είδα και έπαθα να τη ξανασυναρμολογήσω.
Τη τρίτη φορά έφυγα τρέχοντας γιατι μου ΄ρθε στο δοξα πατρι μια προταση γάμου και ο πρωταγωνιστικός ρόλος και κατάλαβα πως δεν ήταν αυτό που ήθελα.
Γιατί ειναι και αυτη η πουτάνα η γυναικεία επιβεβαιωση .
Να δειξεις οτι εσύ είσαι η καλύτερη .Η πιο ποθητή.Η πιο γυναικα.
Εχω μπει σε αυτό το τριπάκι.Δεν με έβγαλε πουθενα.Πολύ απλά γιατι όταν μπαίνεις σε αυτό το τούνελ τιποτα δεν είναι αρκετό ,θέλεις πάντα και άλλο.
Μεγαλωσα πια και τουλάχιστον το αστυνομεύω.
Μολις παει να βγει βόλτα ,το πιάνω απο την κοτσίδα και το βάζω στη θέση του.
Επειτα είναι και ο φόβος .
Κακώς η καλώς στο κορμί μου και στη καρδιά μου τα σημάδια απο τις προηγούμενες ερωτικές περιπτύξεις παράμενουν για να με κάνουν τη γυναίκα που είμαι σήμερα.Μαζί με αυτά και τα γνωστά ηλίθια καγκελάκια αυτοπροστασίας για να μη πληγωθώ ξανά.
Υπάρχουν βέβαια και μερικά χρήσιμα καγκελάκια ,που σε βοηθούν να κρατάς τις τριανταφυλλιές σου αλώβητες και ανθισμένες.
Αντε να βγαλεις άκρη και να καταλάβεις ποιο είναι χρήσιμο.
Γυναικες σου λένε μετά.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Τρίγωνα (όχι Πανοράματος) at superficial intelligence.

meta

