Mυστικά, ιστορίες και το επόμενο επεισόδιο

Μαΐου 24, 2006 § Σχολιάστε

To καλύτερο μέρος για να γνωρίσεις έναν άντρα ,για να μάθεις τις ιστορίες του, είναι στο κρεββάτι μιας γυναίκας.
Μετά τον έρωτα ,είμαστε και οι δυο γυμνοί και αποκαμωμένοι .Αυτός ίσως περισσότερο γυμνός και αποκαμωμένος γιατι έχει αποδείξει τον ανδρισμό του ,έχει κάνει το πανάρχαιο «καθήκον» του και δεν έχει ν ‘αποδείξει τίποτα παραπάνω.
Οι στιγμές που ακολουθούν μπορουν να τον κάνουν να μοιραστεί τα μυστικά του μαζί μου.
Τους άντρες τους διάλεγα με κριτήριο την υποψία, την προσδοκία και την υπόσχεση των ιστοριών που θα μπορούσαν να μου διηγηθούν.
Ηταν το δικό μου προσωπικό λευκωμα .Καθέ ενας τους μου έδινε το δικο του σκαλοπατάκι γνώσης ,την επόμενη καινούρια ματιά στον κόσμο.
Το σπίτι μου φτιαχνόταν πάντα για την ανεση ενός ερωτικου ζευγαριού ,για την διάθεση της εξομολόγησης .
Οτι υποστηριζε την διακόσμηση του ,ηταν διαλεγμένο για να δείχνουν καποιο κομμάτι μου και να δώσει εναυσμα για συζητήσεις.
Οι φροντίδες μου πάντα πολλές , για να νιώσουν οικεία και γοητευμένοι, κίνητρο για να ανοίξει η καρδιά.
Για μένα δεν είχε σημασία ποσο καιρό θα κάθονταν μαζί μου , αυτο είναι άλλωστε κάτι που το μαθαίνεις στη πορεία
Καποιοι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι για να κάθονται μαζι σου για πολυ ,κάποιοι για λίγο.
Αλλωστε έιχα ένα κόλπο για να το μαθαίνω.
Το προηγούμενο μου διαμέρισμα , ψηλο και χωρίς μπαλκόνι , σε ενα μικρό σοκάκι που δεν πέρναγαν αυτοκίνητα.
Επρεπε να φυγεις πεζος.
Μόλις με αποχαιρετούσαν το πρωι ,έτρεχα στο τέλευταιο παράθυρο του σπιτιού και περίμενα .
Τους παρακολουθούσα απο τη στιγμή που έκλειναν την εξώπορτα ,μεχρι που εξαφανίζονταν στο τέλος του δρόμου .
Και κατα έναν περίεργο τρόπο ήξερα αν θα ξαναερχόντουσαν η οχι.
Τώρα το νεο μου σπιτι ,ειναι ψηλα αλλα δεν προσφέρει τέτοια ευρηματική πατέντα.
Και εγώ εχω αλλάξει.
Νομίζω πως τους καταλαβαίνω πιο γρήγορα , ποση ενέργεια πρέπει να δώσω στον καθένα , τι ρεπερτόριο ιστοριών θα μπορουσε να μου προσφέρει.
Νομίζω.
Μέχρι το επομενο επεισόδιο να με βγάλει τελείως μαλάκα και απροετοίμαστη .

p.s : ας μου επίτραπει η σημερινή μέρα να αφιερωθεί στον παραλήπτη μιας χαρτινης τσαντας γεμάτη χαζοπράγματα.Διηγηθηκαμε ο ένας στον άλλον πολλες ιστορίες , και μοιραστήκαμε τεράστιους θεατρικούς τσακωμους .Ηταν αυτός που με προέτρεψε να γράψω.Σ’ευχαριστω πολυ .Τα υπολοιπα τα ξερουμε εμείς οι δύο.

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Mυστικά, ιστορίες και το επόμενο επεισόδιο at superficial intelligence.

meta

